Jeden z pouhých tří vyrobených kusů kabrioletu pro lovce je k mání přes platformu Bringatrailer. Zvenčí čalouněný speciál není vůbec drahý...
Stejně jako v jiných oblastech lidské činnosti začali v jisté době přesedlávat z koní do aut i lovci. A protože z normálního vozidla toho moc neulovíte, začaly vznikat speciály všech možných tvarů. Například marocký král vyrážel za kořistí v upraveném Rolls-Roycu, tato věc je poněkud skromnější.
Jmenuje se Mohs SafariKar a je dílem podnikatele a vynálezce Bruce Baldwina Mohse. Technický základ vozidlu poskytla čtvrtá generace full-size SUV International Harverster Travelall, kterou přestavěla společnost Mohs Seaplane Corporation v roce 1973. Vyroben je z přepážek ze slitiny hliníku a wolframu, panely karoserie jsou z hliníku, čalouněného umělou kůží. Dovnitř se nastupuje dveřmi, otevíranými souběžně s boky vozidla. Čelní masku tvoří odolná mříž chladiče a stejně chráněna jsou i přední světla, výhled vpřed ozvláštňuje výrazný emblém orla. Robustní jsou také přední a zadní nárazník.
Vpředu najdete tři skořepinové sedačky, vybavené kompenzací proti odstředivé síle – jde o vynález pana Mohse. Posádka zde má k dispozici AM/FM rádio, CB radiostanici a klimatizaci, ta však u nabízeného exempláře nefunguje. Vzadu mohou lovci využít čalouněnou skládací lavici, skrze níž mají přístup do zavazadlového prostoru. Střecha se skládá ručně.
Pohon zajišťuje vidlicový osmiválec International Harverster o objemu 6,2 litru, osazený čtyřkomorovým karburátorem Holley. Zadní kola pohání skrze třístupňovou automatickou převodovku. Plánem bylo vyrábět tyto vozy pro bezpečný a okázalý lov v Africe, kvůli problémům s předpisy ale vznikly jen tři prototypy. Mohs SafariKar je aktuálně na prodej na platformě Bringatrailer za cenu 33.333 amerických dolarů, v přepočtu cca 730 000 Kč.