Na prodej je nenápadný VW Touareg s tažným zařízením. Má 802 koní…

Jestli hledáte sleepera, tedy auto s dynamikou naprosto nekorespondující k zevnějšku, máme tip.

Koncernové sdílení techniky dává tunerům snad nekonečné možnosti. Volkswagen je typickým příkladem. Zdánlivě neslučitelné kombinace dílů včetně motoru a dalších částí pohonného ústrojí se v koncernově spřízněných autech pasují poměrně jednoduše.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

I proto mohl vzniknout tento projekt. Volkswagen Touareg druhé generace s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem. Motor původem z Audi RS6 byla navíc ještě notně vyladěn od specialistů z MTM. Parametry jsou úctyhodné - 802 koňských sil a 945 newtonmetrů maximálního točivého momentu.

Nejvtipnější na tom však je, že tento kousek vypadá totálně obyčejně. Lakován je do "lesnické" zelené, má pomenší devatenáctipalcové disky a vzadu dokonce i tažné zařízení. Ani uvnitř vás na jízdní výkony nic neupozorní - kůže v barvě dětského průjmu nebo střešní okno spíše poukazuje na pohodového předchozího majitele.

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

Konkrétní kus je nyní na prodej u německého dealera Volkswagenu v rámci programu Das Welt Auto. Svítí u něj cenovka 149 tisíc eur, tedy přibližně 3,8 milionu korun. Za Touareg předchozí generace je to dost, ovšem přestavba stála také hodně a od roku 2017, kdy auto nové pohonné ústrojí dostalo, najelo jen 9 tisíc kilometrů. Jen si představte, jak bizarně musí vypadat, když s tímto myslivcem vyrazíte od semaforů...

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků