Na prodej je nenápadný VW Touareg s tažným zařízením. Má 802 koní…

Jestli hledáte sleepera, tedy auto s dynamikou naprosto nekorespondující k zevnějšku, máme tip.

Koncernové sdílení techniky dává tunerům snad nekonečné možnosti. Volkswagen je typickým příkladem. Zdánlivě neslučitelné kombinace dílů včetně motoru a dalších částí pohonného ústrojí se v koncernově spřízněných autech pasují poměrně jednoduše.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

I proto mohl vzniknout tento projekt. Volkswagen Touareg druhé generace s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem. Motor původem z Audi RS6 byla navíc ještě notně vyladěn od specialistů z MTM. Parametry jsou úctyhodné - 802 koňských sil a 945 newtonmetrů maximálního točivého momentu.

Nejvtipnější na tom však je, že tento kousek vypadá totálně obyčejně. Lakován je do "lesnické" zelené, má pomenší devatenáctipalcové disky a vzadu dokonce i tažné zařízení. Ani uvnitř vás na jízdní výkony nic neupozorní - kůže v barvě dětského průjmu nebo střešní okno spíše poukazuje na pohodového předchozího majitele.

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

Konkrétní kus je nyní na prodej u německého dealera Volkswagenu v rámci programu Das Welt Auto. Svítí u něj cenovka 149 tisíc eur, tedy přibližně 3,8 milionu korun. Za Touareg předchozí generace je to dost, ovšem přestavba stála také hodně a od roku 2017, kdy auto nové pohonné ústrojí dostalo, najelo jen 9 tisíc kilometrů. Jen si představte, jak bizarně musí vypadat, když s tímto myslivcem vyrazíte od semaforů...

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

dnes | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků