Na prodej je nenápadný VW Touareg s tažným zařízením. Má 802 koní…

Jestli hledáte sleepera, tedy auto s dynamikou naprosto nekorespondující k zevnějšku, máme tip.

Koncernové sdílení techniky dává tunerům snad nekonečné možnosti. Volkswagen je typickým příkladem. Zdánlivě neslučitelné kombinace dílů včetně motoru a dalších částí pohonného ústrojí se v koncernově spřízněných autech pasují poměrně jednoduše.

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

Takto vypadá VW Touareg za milion a půl. Má nový základní motor i výbavu

I proto mohl vzniknout tento projekt. Volkswagen Touareg druhé generace s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem. Motor původem z Audi RS6 byla navíc ještě notně vyladěn od specialistů z MTM. Parametry jsou úctyhodné - 802 koňských sil a 945 newtonmetrů maximálního točivého momentu.

Nejvtipnější na tom však je, že tento kousek vypadá totálně obyčejně. Lakován je do "lesnické" zelené, má pomenší devatenáctipalcové disky a vzadu dokonce i tažné zařízení. Ani uvnitř vás na jízdní výkony nic neupozorní - kůže v barvě dětského průjmu nebo střešní okno spíše poukazuje na pohodového předchozího majitele.

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

Konkrétní kus je nyní na prodej u německého dealera Volkswagenu v rámci programu Das Welt Auto. Svítí u něj cenovka 149 tisíc eur, tedy přibližně 3,8 milionu korun. Za Touareg předchozí generace je to dost, ovšem přestavba stála také hodně a od roku 2017, kdy auto nové pohonné ústrojí dostalo, najelo jen 9 tisíc kilometrů. Jen si představte, jak bizarně musí vypadat, když s tímto myslivcem vyrazíte od semaforů...

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků