Na prodej je Ford Focus WRC z roku 2001, se kterým jezdil Carlos Sainz

Občas se objeví na prodej velmi zajímavý stroj. Kromě různých historických automobilů si můžete koupit třeba také závodní speciály, jak nedávno ukázala Škoda Fabia R5, kterou prodával samotný Nasser Al-Attiyah. Dnes tu máme kombinaci obojího. Starý závodní Ford Focus WRC z roku 2001, se kterým pro změnu jezdil Carlos Sainz.

Na prodej je Škoda Fabia R5, se kterou jezdil Nasser Al-Attiyah

Na prodej je Škoda Fabia R5, se kterou jezdil Nasser Al-Attiyah

Toto konkrétní auto bylo údajně postaveno pro sezónu 2001 a Carlos Sainz s ním například dojel druhý na Rallye Monte Carlo. Později s ním jezdil skotský závodník Euan Thorburn. Podle informací od prodejce automobil prošel minulý rok zásadní opravou, v rámci které byl kompletně renovován motor i převodovka a vůz kromě jiného dostal také nový lak. Od té doby najel tento závodní Focus zhruba 300 km.

Ford Focus WRC nabízí britská společnost Hippo Motor Group. Pokud máte zájem, budete potřebovat 89 890 liber, což je v přepočtu přibližně 3,1 milionu korun.

Nechcete si koupit vyprodané Porsche 911 R? Stojí o 15 milionů více

Nechcete si koupit vyprodané Porsche 911 R? Stojí o 15 milionů více

Závodní Focus WRC používal dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec vybavený přímým vstřikem paliva, sekvenční převodovkou a pohonem všech kol. Maximální výkon 224 kW (305 k) motor nabídl při 6500 ot./min a točivý moment vrcholil hodnotou 550 Nm. Hmotnost automobilu byla pouze 1230 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků