Na přepravu nejexotičtějších vozů světa tu je Lufthansa

V Německu oslavují 100 let přepravy zboží na palubách letadel. Národní letecký dopravce Lufthansa (6. největší letecká společnost na světě, obsluhuje více než 200 destinací ve 100 zemích) při té příležitosti uvolnil fascinující sérii fotografií.

Jsou na nich zachyceny ty nejdražší a nejzvláštnější vozy, které přepravil: mezi jinými Lamborghini Diablo, Bugatti EB110, monoposty Ferrari pro Niki Laudu a Michaela Schumachera, sporťáky Ferrari (250 GT Tour de France berlinetta, 250 Testa Rossa), Mercedes-Benz C111, BMW 570…

Nechybějí však ani mnohem levnější vozy, na které jsou Němci obzvláště pyšní: třeba Volkswagen Transporter. A pak je tu také celý shluk „brouků“...
 

Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Diablo.
Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 250 GT Tour de France berlinetta
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 570 a Ferrari 250 Testa Rossa.
Klepněte pro větší obrázek
Bugatti EB110.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C111 a Volkswagen Transporter.

 

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků