Na přepravu nejexotičtějších vozů světa tu je Lufthansa

V Německu oslavují 100 let přepravy zboží na palubách letadel. Národní letecký dopravce Lufthansa (6. největší letecká společnost na světě, obsluhuje více než 200 destinací ve 100 zemích) při té příležitosti uvolnil fascinující sérii fotografií.

Jsou na nich zachyceny ty nejdražší a nejzvláštnější vozy, které přepravil: mezi jinými Lamborghini Diablo, Bugatti EB110, monoposty Ferrari pro Niki Laudu a Michaela Schumachera, sporťáky Ferrari (250 GT Tour de France berlinetta, 250 Testa Rossa), Mercedes-Benz C111, BMW 570…

Nechybějí však ani mnohem levnější vozy, na které jsou Němci obzvláště pyšní: třeba Volkswagen Transporter. A pak je tu také celý shluk „brouků“...
 

Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Diablo.
Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 250 GT Tour de France berlinetta
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 570 a Ferrari 250 Testa Rossa.
Klepněte pro větší obrázek
Bugatti EB110.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C111 a Volkswagen Transporter.

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků