Na nové Audi Q7 si údajně počkáme ještě rok

7 komentářů

Zelí
4. listopadu • 11:43

Neznám prodejní čísla, ale asi se to prodává velmi dobře, když je ve výrobě od roku 2005.

jogurt
4. listopadu • 23:23

Prodává se líp než na začátku, kdy si na obludnost klientela teprve zvykala. Když si zvykla a pochopila, že v obru s téměř nulovou poruchovostí se skvěle cestuje i na extrémní vzdálenosti, přestal zub času fungovat. A kdyby z dnešního audipohledu nemělo zastaralý interiér z minulé generace A6, mohli by ho beze změn vyrábět dalších 5 let.

Tom
5. listopadu • 6:34

Tak ono se staci podivat na Volvo XC90 .... prodava se tusim uz 12 let
A ke Q7.. jeste se mi nezacala libit.... porad takovy mastodont/autobus ve srovnani s konkurenci.... X5, Touareg atd..... Ostatne v primem srovnani bych asi u Audi sahl po A6 allroad.... v tom se mi cestovalo moc pohodlne, mista dost a navic se mi libi.

jogurt
5. listopadu • 7:00

A6 je rozhodně praktičtější, všestrannější a agilnější. Q7 má ale jedinečné kouzlo úžasné vnitřní atmosféry při jízdě, což je dáno mimo jiné tou mohutností auta. Tedy pokud má motor, odpovídající dimenzi auta, což není ani jeden z šestiválců v nabídce.

Zelí
5. listopadu • 22:17

Tak jako a6 předchozí generace je tam skvělý, jednoduchý design...téměř žádné prolisy, hladký vyvážený tvar, nic víc není třeba. Skvělá práce. Když se podívám na dnešní módu chaotických prolisů vytvářející dojem jakési dynamiky, mám vždy pocit, že dysgrafici konečně ovládli design studia.
176kw s 2,2 tunama asi neudělí autu správný dynamický pohyb, ale kdo se spokojí s klidnou jízdou asi bude spokojen maximálně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
5. listopadu • 22:42

Souhlas, jen s komentářem k motoru: 4,2TDI má kromě bezprostřední dynamiky s okamžitou reakcí ještě jednu velkou výhodu proti šestiválci: Skvělý kultivovaný zvukový projev, který se neoposlouchá.

x12345678
4. listopadu • 10:29

Paříž 2014 je termín, který platí už dlouho. Nejde o žádný časový posun. Otázkou je pouze to, zda současně s Q7 budou představeny i modely Q8 a Q9, nebo zda - a je to pravděpodobnější - přijdou později. Prozatím, byť jde o velmi variabilní údaj, lze počítat s motory V6TDI, V6BiTDI, V8TDI, V6T a V8T, ve všech případech půjde o výkonnější varianty, než dnes a řeší se, zda pro specifické trhy, například Rusko, bude zachován motor V12TDI nebo ne, zamítnut zatím není.

Doporučujeme

Články odjinud