Na nové Audi dostanete dvouletou záruku

Když se dnes vypravíte k některému z dealerů společnosti Audi, dostate již nový automobil s dvouletou zárukou na celý automobil, a to bez omezení počtu ujetých kilometrů.
Na nové Audi dostanete dvouletou záruku

V praxi to znamená dvojnásobné prodloužení proti dosud poskytované roční garanci. I nadále se na nové vozy Audi vztahuje tříletá záruka na vady laku a dvanáctiletá záruka na prorezivění karoserie.

Všeobecná dvouletá záruka na bezporuchový provoz a plnou funkčnost vozu není – stejně jako doposud – nijak omezena počtem najetých kilometrů. „Dvouletá záruka se vztahuje i na originální díly a prvky z programu originálního příslušenství Audi“ dodává David Liška, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o.

Základní dvouletá záruka zákazníkovi především garantuje, že jeho automobil má všechny vlastnosti stanovené technickými předpisy a deklarované v technické dokumentaci vozu. Předpokladem je používaní automobilu v souladu s návodem k obsluze a pravidelné provádění předepsaných prohlídek v autorizovaném servisu.

Klepněte pro větší obrázek
Audi allroad

Rozšíření záruky z jednoho na dva roky je nejen zákonnou nutností, ale také snahou přesvědčit zákazníky o kvalitě automobilů Audi. Podle vyjádření dovozce se s velkým ohlasem setkal také nedávno uvedený program Audi LongLife Service.

Ten umožňuje u vozů dodaných po 1. září 2001 (mimo Audi A8 3.3 TDI) prodloužit interval výměn motorového oleje v závislosti na způsobu používání automobilu až na 30 000 km (u zážehových modelů), resp. na 50 000 kilometrů (u modelů se vznětovými motory TDI). Pokud tento počet kilometrů neujedete ani za dva roky, musíte navštívit servis právě po jejich uplynutí.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků