Na nové Audi dostanete dvouletou záruku

Když se dnes vypravíte k některému z dealerů společnosti Audi, dostate již nový automobil s dvouletou zárukou na celý automobil, a to bez omezení počtu ujetých kilometrů.
Na nové Audi dostanete dvouletou záruku

V praxi to znamená dvojnásobné prodloužení proti dosud poskytované roční garanci. I nadále se na nové vozy Audi vztahuje tříletá záruka na vady laku a dvanáctiletá záruka na prorezivění karoserie.

Všeobecná dvouletá záruka na bezporuchový provoz a plnou funkčnost vozu není – stejně jako doposud – nijak omezena počtem najetých kilometrů. „Dvouletá záruka se vztahuje i na originální díly a prvky z programu originálního příslušenství Audi“ dodává David Liška, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o.

Základní dvouletá záruka zákazníkovi především garantuje, že jeho automobil má všechny vlastnosti stanovené technickými předpisy a deklarované v technické dokumentaci vozu. Předpokladem je používaní automobilu v souladu s návodem k obsluze a pravidelné provádění předepsaných prohlídek v autorizovaném servisu.

Klepněte pro větší obrázek
Audi allroad

Rozšíření záruky z jednoho na dva roky je nejen zákonnou nutností, ale také snahou přesvědčit zákazníky o kvalitě automobilů Audi. Podle vyjádření dovozce se s velkým ohlasem setkal také nedávno uvedený program Audi LongLife Service.

Ten umožňuje u vozů dodaných po 1. září 2001 (mimo Audi A8 3.3 TDI) prodloužit interval výměn motorového oleje v závislosti na způsobu používání automobilu až na 30 000 km (u zážehových modelů), resp. na 50 000 kilometrů (u modelů se vznětovými motory TDI). Pokud tento počet kilometrů neujedete ani za dva roky, musíte navštívit servis právě po jejich uplynutí.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků