Na Nordschleife už si můžete zavolat jako taxi Jaguar F-Type SVR

Zapomeňte teď na malou chvíli na obyčejné taxíky, které vás za pár korun svezou z bodu A do bodu B. Na legendárním Nürburgringu sice také můžete usednout do taxíku, ale tím veškerá podobnost se žlutými auty končí.

Test Jaguar Project 7: Průlet Evropou

Test Jaguar Project 7: Průlet Evropou

Svezení na horkém sedadle spolujezdce nabízí na Nürburgringu řadu let BMW s vždy aktuálním modelem M5. Od letoška se ale můžete zcela sobecky posadit do dvoumístného Jaguaru F-Type SVR a vychutnat si drtivou jízdu Zeleným peklem.

Jaguar záměrně vybral to nejryzejší auto ze své flotily, takže pod přední kapotou trůní vidlicový osmiválec s kompresorem o výkonu 423 kW (575 koní) a pohonem všech kol. Stovku pokoří za 3,7 sekundy a rozjede se až na 322 km/h. A můžete si být naprosto jistí, že piloti ho nebudou šetřit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Neláká vás svezení v BMW M5 na Nürburgringu? Zkuste zaklepat na dveře v Jaguaru, svezou vás v Jaguaru F-Type SVR

Myslelo se samozřejmě i na bezpečnost, takže dostanete závodní kombinézu, systém HANS (opora krční páteře), kuklu a helmu. Auto je také vybaveno bezpečnostním rámem a závodními sedadly se čtyřbodovými pásy. Podmínkou je proto výška maximálně 195 centimetrů, hmotnost nanejvýš 100 kilogramů a věk nad osmnáct let.

Svezení vás přijde na částku 295 eur (asi 8000 korun) a vychutnat si ho můžete během šestnácti nadcházejících víkendů až do října letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků