Na Nordschleife už si můžete zavolat jako taxi Jaguar F-Type SVR

Zapomeňte teď na malou chvíli na obyčejné taxíky, které vás za pár korun svezou z bodu A do bodu B. Na legendárním Nürburgringu sice také můžete usednout do taxíku, ale tím veškerá podobnost se žlutými auty končí.

Test Jaguar Project 7: Průlet Evropou

Test Jaguar Project 7: Průlet Evropou

Svezení na horkém sedadle spolujezdce nabízí na Nürburgringu řadu let BMW s vždy aktuálním modelem M5. Od letoška se ale můžete zcela sobecky posadit do dvoumístného Jaguaru F-Type SVR a vychutnat si drtivou jízdu Zeleným peklem.

Jaguar záměrně vybral to nejryzejší auto ze své flotily, takže pod přední kapotou trůní vidlicový osmiválec s kompresorem o výkonu 423 kW (575 koní) a pohonem všech kol. Stovku pokoří za 3,7 sekundy a rozjede se až na 322 km/h. A můžete si být naprosto jistí, že piloti ho nebudou šetřit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Neláká vás svezení v BMW M5 na Nürburgringu? Zkuste zaklepat na dveře v Jaguaru, svezou vás v Jaguaru F-Type SVR

Myslelo se samozřejmě i na bezpečnost, takže dostanete závodní kombinézu, systém HANS (opora krční páteře), kuklu a helmu. Auto je také vybaveno bezpečnostním rámem a závodními sedadly se čtyřbodovými pásy. Podmínkou je proto výška maximálně 195 centimetrů, hmotnost nanejvýš 100 kilogramů a věk nad osmnáct let.

Svezení vás přijde na částku 295 eur (asi 8000 korun) a vychutnat si ho můžete během šestnácti nadcházejících víkendů až do října letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků