Na nástupce Citigoe iV si ještě počkáme. Škoda chce nejdřív bráchu pro Enyaq iV

kari  |  14. 12. 2020 13:16

Jaké čekání, jaká trpělivost? To byla vždy moje nejslabší stránka už od dětství. Jsem trapný, labilní,pupkatě ochablý klaun od počítače co tu musí do někoho navézt. Žádné takové Eniaci, mám vztek a chuť Vám vše ukrást, nicky, kultivovanou diskusi i radost z Vašich plechových miláčků

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 13:45

já jsem YANR

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 14:00

Já jsem všichni, co mi tu na autorevue byď nechtěně šlápnou na kuří oko. Je to takové moje duševní vězení a charakterový rys

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 14:08

Byť ty debile,byď není ani slovo ty čuráčku

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 14:15

Jsem K.O. (Kuří Oko)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 12. 2020 14:19

YANR je můj nástroj,tak zůstaň KO

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 14:27

To nejde, nemám lepší identitu a celé autorevue a diskusní autosvět už ví, co nosím v nitru. Cítím se jako zombie

Odpovědět  |   | 
0=0  |  14. 12. 2020 13:20

Brácha za všechny peníze aneb můj brácha má prima bráchu

Odpovědět  |   | 
!  |  14. 12. 2020 14:24

!!!!!!

Odpovědět  |   | 
®®®  |  14. 12. 2020 14:37

Citigo-e bude rychleji, než sí myslíte.
Nový šéf Škody dělá patřičné personální změny , neposlušnost a nespolupráce je netolerována.
Odbory budou velice překvapeny dalším vývojem. Nebude ani na pořádnou výplatu.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 12. 2020 16:23

To Hyundai po zaplacení pokut na všech místech glóbu bude totálně v koncích.
Asi proto koupil továrnu na robotické psy.
Nejen Škoda a celé VW,ale i ten Hyundai Kia půjdou ke dnu.
Přežije připraven ten pouze.

Odpovědět  |   | 

TOYOTA zůstane a PSA.

Odpovědět  |   | 
tonda  |  14. 12. 2020 17:00

Ale ten elektrický brácha Enyaqu již reálně existuje a je v přípravě pro výrobu... Takže nic nového pod sluncem.. A to CitoGo je auto na nic malé, drahé a leda tak jako nákupní taška po městě a toť vše...

Odpovědět  |   | 

je rozdíl koupit auto do města, kde jezdí jen dva za 250tkč nebo za 950tkč. Všíchni vyrábí malé auta, jen nabubřelí fašisti nám chcou diktovat, že malé auto není pro modrooké světlouše. Ten koncern je prostě nebezpečný a měl by jít z republiky pryč.

Odpovědět  |   | 
a-z  |  14. 12. 2020 17:41

A vo co GO ... eleauto-primarni urceni =okolo komina

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 17:57

Jaké toť vše? Víš, že tohle není nic levného a jak mě to irituje. Mě ta závist jednou rozškube na sračku. Teď jsem seřval paní s Citigoem iV až se rozbrečela, nadával jsem jí jak to parkuje. Nedokážu si pomoci a přitom, tolikrát jsem to špatně odhadl a dostal uspávací dělo, probudil jsem se špinavej s bolehlavem na chodníku a tak
Život zrujnovaný, nepoučil mě ale ještěže mám Vás diskutéři, Vaše nicky a Vy mě tady.

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 18:11

YANR , Mirek, Allamarein,petr,Petr, -------------- hafo

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 18:11

YANR , Mirek, Allamarein,petr,Petr, -------------- hafo

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  14. 12. 2020 18:52

Hele kluci Toyota má přijít s ňákou novou baterkou a dojezdem 500km a 10min nabíjením na 100"procent.Zatím bych počkal s nákupem.

Odpovědět  |   | 
ZPRAVY  |  14. 12. 2020 19:04

ZNAMO DOST DLOUHO
hyundai spys working hard endless

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 12. 2020 19:04

Já nemám ani ojetého šlaka, tak neříkej, že máme počkat jako bych byl jeden z Vás, co máte fára hodně přes 100kw Zarývá mi to nehty hluboko do kuřího oka

Odpovědět  |   | 
OH.C!  |  14. 12. 2020 20:33

Tak to bude rvačka. Zbytečný vůz pro zákazníka za 480 tKč. Nutný pro výrobce, protože CO2 tabulky. Můj vzkaz automobilkám je prostý. Nabídněte vůz za 480 tKč, který uspokojí mě a moji rodinu a je mi jedno, co bude pod kapotou. Křečci? Andrejovi otroci? Nezájem. Nesplníte tento požadavek, peníze nedám. A na svých krásných linkách si klidně pěstujte třeba ovoce. Já peníze na ulici nenašel. Vy asi ano.

Odpovědět  |   | 
N.CHC.T  |  14. 12. 2020 20:51

Nein a ne a ne .
polovina melounu je minimum a halt
a ty koupit ,rad koupit , jesli nekoupit,on po noha chodit bude. Ja

Odpovědět  |   | 
Oh.C!  |  16. 12. 2020 20:45

Mě se líbí koncept tohoto Australana. Moje peněženka se ovšem uzavírá zhruba na 1/2 až 1/3 ceny jeho "Chitoux" EV za 25.tAUD tj 200 - 300tKč za 2 auto do rodiny. Což by asi odpovídalo naší kupní síle. Otloukánek, poskakovalo kolem komína. S "malou" levnou baterií kterou si dobiji doma i přes 16 A. Na "pohodku". Chcípne baterka v ceně cca 80.000 kč. A co jako. Vyměnit a jedem dál. ...Dacia Sandero EV? Bude? "HypeEV" ať si nechají pro lidi s "nekonečnou zásobou peněz". Já mám limity.
A hlavní vůz do rodiny bude stále ICE. A budeme z toho benefitovat všichni. Chitoux EV do města a okolí. A získáme tím čas. A sorry jako, jinak to stejně nepůjde. Politickým diktátem určitě ne, viz historie. Anglicky hovořící soudruzi to jaksi chápou, někteří. Kontinentální Evropa se svými monarchiemi a úředníky NE. Vítěz je předem jasný.
zdroj.: https://www.youtube.com/watch... (celé video)
https://youtu.be/DTDHzgIypJs... ( ChitouxEV)

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  15. 12. 2020 06:40

Cudujem sa, ze sa lobby autmobiliek nevzoprie Bruselu...

Odpovědět  |   | 
Auto  |  16. 12. 2020 07:47

Že by to s těmi elektromobily nebylo zase tak ekologické?

https://www.tydenikhrot.cz/clanek/tezba-lithia-nici-... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 7 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika