Na mýtu byly vybrány již dvě miliardy

7 komentářů

Honza42
19. května • 16:05

Poplatky, které letos dostane Kapsch od státu, činí 1,8 mld. Takže se to pro letošek zlomilo a teprve od teďka začne systém vydělávat. (Něco jako den daňové svobody)

sMartin
19. května • 10:09

Tak kdyz byly znamky za 12tis. rocne a melo je rekneme 200tis. kamionu, tak rocni vyber pro stat byl kolem 2,5mldKc. Ted stat dostane rekneme 3,5mldKc a zbytek bere Kapsch... No, luxusni kseft... :-)

Vavroch
21. května • 10:50

I Kapsch ten zisk musí zdanit B-] Takže sice výdělek hodně slušný, ale opět se to vrátí státu.

Jig
21. května • 15:46

kdyby zdražili dálniční známky, tak to maj hned a bez investicto samé kdyby třeba zvedli spotř. daň na benzín / naftu a dostali by to třeba na 40 kč za litr nebo 50 ... takhle to stejně balí do všech možných přirážek typu silniční daň, mýto, známky atd - výběr by byl daleko efektivnější, mělo by to dalíš pozitivní efekt v tom, že by lidé více dbali na ekologičnost (spotřebu) auta, na dálnicích by nestrašili brány, které v dohledné době budou navíc měřit ... stejně motorista nakonec zaplatí stejně - takhle by věděl na čem je a měl by snahu více šetřit, kupovat hybridy které zatím tolik nejsou - ale nejsou hlavně z důvodu minimální poptávky atd.

petrumr
19. května • 11:18

ty nepracuješ se ziskem?:-/

Radek Ondrášík
19. května • 10:21

Pořád ta 1 mld. postaví 2-3 km dálnice navíc ;-)

Vladik
19. května • 14:11

V cizině by se dalo postavit i víc:-/

Doporučujeme

Články odjinud