Na motorce bezpečně

Pro zájemce o kurz správné a bezpečné jízdy je připraven tzv. Moto trénink, který se koná 15. září na mosteckém autodromu. Agentura Moto Travel, specializující se na zážitkové akce pro motorkáře, nabízí příležitost zdokonalit se v jízdě na motorce pod vedením zkušených okruhových závodníků. Ti poskytnou jak teoretický výklad, tak rozbor jezdcovy jízdy z video záznamu.

„Moto tréninky se zaměřují na „běžné“ motorkáře, kteří tak mají jedinečnou příležitost vyzkoušet si jízdu na okruhu a bez silničního provozu,“ vysvětluje Jiří Pánek z Moto Travel.  „Zájemci jsou během tréninku v rukou zkušených okruhových závodníků Pavla Oudy, mistra republiky ve třídě Superstock 600, Vaška Bittmana, mistra republiky ve třídě Supersport, nebo Radka Brabce, jezdce týmu Motorace v poháru Czech Endurance Cup,“ dodává Pánek.

Trénink trvá celkově tři hodiny, z toho  60 minut čistého času stráví účastníci jízdou na okruhu. V úvodu absolvují teoretický výklad, po kterém následuje první nácvik a jedno „ostré“ kolo, které je natočeno na videokameru. Záznam je bezprostředně po jízdě rozebrán odborníkem, který jezdce upozorňuje na chyby a hodnotí i celkový styl jízdy. „Právě tuto část našeho Moto tréninku vnímáme jak my, tak účastníci kurzu, jako klíčovou. Jezdec se na vlastní oči přesvědčí, jaké chyby při jízdě dělá,“ říká Jiří Pánek. Poté následuje další jízda na okruhu, ve které má jezdec příležitost využít nové poznatky ze sledování záznamu své jízdy. Na závěr má každý ještě prostor pro konzultaci a debatu s přítomnými odborníky.

Kromě nezapomenutelných zážitků a zkušeností si účastník Moto tréninku odnese domů DVD záznam své jízdy, profesionální fotografii v náklonu v zatáčce a sadu dokumentárních fotografií z celého tréninku.

Program:
45 min: Krátká teorie a pokyny
20 min: 1. trénink - jízda za instruktorem v ideální stopě
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 2. trénink
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 3. trénink - volné jízdy

Cena:
2 900 Kč/motorka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 50 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků