Na motorce bezpečně

Pro zájemce o kurz správné a bezpečné jízdy je připraven tzv. Moto trénink, který se koná 15. září na mosteckém autodromu. Agentura Moto Travel, specializující se na zážitkové akce pro motorkáře, nabízí příležitost zdokonalit se v jízdě na motorce pod vedením zkušených okruhových závodníků. Ti poskytnou jak teoretický výklad, tak rozbor jezdcovy jízdy z video záznamu.

„Moto tréninky se zaměřují na „běžné“ motorkáře, kteří tak mají jedinečnou příležitost vyzkoušet si jízdu na okruhu a bez silničního provozu,“ vysvětluje Jiří Pánek z Moto Travel.  „Zájemci jsou během tréninku v rukou zkušených okruhových závodníků Pavla Oudy, mistra republiky ve třídě Superstock 600, Vaška Bittmana, mistra republiky ve třídě Supersport, nebo Radka Brabce, jezdce týmu Motorace v poháru Czech Endurance Cup,“ dodává Pánek.

Trénink trvá celkově tři hodiny, z toho  60 minut čistého času stráví účastníci jízdou na okruhu. V úvodu absolvují teoretický výklad, po kterém následuje první nácvik a jedno „ostré“ kolo, které je natočeno na videokameru. Záznam je bezprostředně po jízdě rozebrán odborníkem, který jezdce upozorňuje na chyby a hodnotí i celkový styl jízdy. „Právě tuto část našeho Moto tréninku vnímáme jak my, tak účastníci kurzu, jako klíčovou. Jezdec se na vlastní oči přesvědčí, jaké chyby při jízdě dělá,“ říká Jiří Pánek. Poté následuje další jízda na okruhu, ve které má jezdec příležitost využít nové poznatky ze sledování záznamu své jízdy. Na závěr má každý ještě prostor pro konzultaci a debatu s přítomnými odborníky.

Kromě nezapomenutelných zážitků a zkušeností si účastník Moto tréninku odnese domů DVD záznam své jízdy, profesionální fotografii v náklonu v zatáčce a sadu dokumentárních fotografií z celého tréninku.

Program:
45 min: Krátká teorie a pokyny
20 min: 1. trénink - jízda za instruktorem v ideální stopě
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 2. trénink
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 3. trénink - volné jízdy

Cena:
2 900 Kč/motorka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 40 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků