Na motorce bezpečně

Pro zájemce o kurz správné a bezpečné jízdy je připraven tzv. Moto trénink, který se koná 15. září na mosteckém autodromu. Agentura Moto Travel, specializující se na zážitkové akce pro motorkáře, nabízí příležitost zdokonalit se v jízdě na motorce pod vedením zkušených okruhových závodníků. Ti poskytnou jak teoretický výklad, tak rozbor jezdcovy jízdy z video záznamu.

„Moto tréninky se zaměřují na „běžné“ motorkáře, kteří tak mají jedinečnou příležitost vyzkoušet si jízdu na okruhu a bez silničního provozu,“ vysvětluje Jiří Pánek z Moto Travel.  „Zájemci jsou během tréninku v rukou zkušených okruhových závodníků Pavla Oudy, mistra republiky ve třídě Superstock 600, Vaška Bittmana, mistra republiky ve třídě Supersport, nebo Radka Brabce, jezdce týmu Motorace v poháru Czech Endurance Cup,“ dodává Pánek.

Trénink trvá celkově tři hodiny, z toho  60 minut čistého času stráví účastníci jízdou na okruhu. V úvodu absolvují teoretický výklad, po kterém následuje první nácvik a jedno „ostré“ kolo, které je natočeno na videokameru. Záznam je bezprostředně po jízdě rozebrán odborníkem, který jezdce upozorňuje na chyby a hodnotí i celkový styl jízdy. „Právě tuto část našeho Moto tréninku vnímáme jak my, tak účastníci kurzu, jako klíčovou. Jezdec se na vlastní oči přesvědčí, jaké chyby při jízdě dělá,“ říká Jiří Pánek. Poté následuje další jízda na okruhu, ve které má jezdec příležitost využít nové poznatky ze sledování záznamu své jízdy. Na závěr má každý ještě prostor pro konzultaci a debatu s přítomnými odborníky.

Kromě nezapomenutelných zážitků a zkušeností si účastník Moto tréninku odnese domů DVD záznam své jízdy, profesionální fotografii v náklonu v zatáčce a sadu dokumentárních fotografií z celého tréninku.

Program:
45 min: Krátká teorie a pokyny
20 min: 1. trénink - jízda za instruktorem v ideální stopě
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 2. trénink
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 3. trénink - volné jízdy

Cena:
2 900 Kč/motorka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků