Na motorce bezpečně

Pro zájemce o kurz správné a bezpečné jízdy je připraven tzv. Moto trénink, který se koná 15. září na mosteckém autodromu. Agentura Moto Travel, specializující se na zážitkové akce pro motorkáře, nabízí příležitost zdokonalit se v jízdě na motorce pod vedením zkušených okruhových závodníků. Ti poskytnou jak teoretický výklad, tak rozbor jezdcovy jízdy z video záznamu.

„Moto tréninky se zaměřují na „běžné“ motorkáře, kteří tak mají jedinečnou příležitost vyzkoušet si jízdu na okruhu a bez silničního provozu,“ vysvětluje Jiří Pánek z Moto Travel.  „Zájemci jsou během tréninku v rukou zkušených okruhových závodníků Pavla Oudy, mistra republiky ve třídě Superstock 600, Vaška Bittmana, mistra republiky ve třídě Supersport, nebo Radka Brabce, jezdce týmu Motorace v poháru Czech Endurance Cup,“ dodává Pánek.

Trénink trvá celkově tři hodiny, z toho  60 minut čistého času stráví účastníci jízdou na okruhu. V úvodu absolvují teoretický výklad, po kterém následuje první nácvik a jedno „ostré“ kolo, které je natočeno na videokameru. Záznam je bezprostředně po jízdě rozebrán odborníkem, který jezdce upozorňuje na chyby a hodnotí i celkový styl jízdy. „Právě tuto část našeho Moto tréninku vnímáme jak my, tak účastníci kurzu, jako klíčovou. Jezdec se na vlastní oči přesvědčí, jaké chyby při jízdě dělá,“ říká Jiří Pánek. Poté následuje další jízda na okruhu, ve které má jezdec příležitost využít nové poznatky ze sledování záznamu své jízdy. Na závěr má každý ještě prostor pro konzultaci a debatu s přítomnými odborníky.

Kromě nezapomenutelných zážitků a zkušeností si účastník Moto tréninku odnese domů DVD záznam své jízdy, profesionální fotografii v náklonu v zatáčce a sadu dokumentárních fotografií z celého tréninku.

Program:
45 min: Krátká teorie a pokyny
20 min: 1. trénink - jízda za instruktorem v ideální stopě
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 2. trénink
40 min: Videorozbor - Konzultace – Pauza
20 min: 3. trénink - volné jízdy

Cena:
2 900 Kč/motorka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků