Všichni jste nevděčníci. Takový krásný Drag Strip přímo v centru! B-]
No jak to vidím, tak jsem opravdu rád, že jsem pryč z Prahy. No "chytré" hlavy nelení ve vymýšlení způsobů jak motoristům znepříjemnit život.Pokud by to někdo z ekologií a dopravou myslel nejen v Praze skutečně vážně, tak MHD bude zdarma či jen za symbolický poplatek. Myslím, že by jsme na tom vydělaly my všichni.
Zmrdi.Od te doby, co nove zprovoznili semafor za Nuselskym mostem je tam kazdy den uplne zbytecna kolona, ktera tam nikdy predtim nebyvala a uplne stejne je to v opacnem smeru.Od otevreni Blanky jsem se Magistrale zacal vyhybat a smrdim ted kazdy den se svym vocipovanym TDI pod nos obyvatelum Uhrinevsi. Doufam, ze jsou za to clenum sdruzeni Auto*Mat nalezite vdecni.
To je taky napad kupovat si tdi na kazdodenni dojizdeni po Praze
Dojíždím každý den 48 km jedním směrem a jednou za měsíc o víkendu na otočku 1500 km.Máte-li zájem, pošlu Vám číslo účtu a pokud přispějete dostatečně štědře, pořídím si na to crcání po Praze konečně pořádné benzínové auto - RS6 V10 twin turbo se mi vždycky hrozně líbila :-))
to je důsledek podpory ekoteroristického sdružení AutoMat. Useknout jim penězovod a oni by si sebrali ty svoje rezatý hipsterský kola a vyrazili prudit do Stromovky...
Nejhorší je, že automati, namísto aby cyklistům opravdu pomohli, jim svým jednáním jen škodí. Osobně neznám žádného cyklistu, který by automaty měl rád, podle nás jsou to zm*di.
ted tam doprava plynule jede = mala spotreba, maly hluk, malo emisi, malo opotrebovane auto.se semaforem bude vetsi spotreba, vetsi hluk, vic emisi a opet se budou vic nicit auta
oni se fakt uz zblůaznili!semafor u wenzigovy je taky k nicemu kdyz je hned vedle podchod. kvuli par jedincum co tam obcas prejdou se desitky a desitky ridicu musi trapit v kolonach. blanka na magistralu moc vliv nema. aut ubylo ale jsou taci jako ja kteri proste musi tudy. urcite nebudu jezdit z kacerova na hlavni nadrazi blankou takze at nevymysli hovadiny.
Jaký je vlastně důvod pro řidiče osobního vozidla jezdit každé ráno z Kačerova na Hlavní nádraží a večer zpět?
A napadlo vas ze je to treba jen priklad trasy, kterou ovlivni semafor a pro kterou nelze pouzit Blanku?
Jestli je to příklad, pak u takového příkladu platí otázka: Jaký je vlastně důvod pro řidiče osobních vozidel jezdit z Kačerova na Hlavní nádraží?
Takže je lepší jet například z pankráce do kobylis zpět na jižní spojku, kde ještě vyroste dalších pět semaforů a pak objet půl prahy blankou? To znamená delší trasa, více popojíždění, vyšší spotřeba, více emisí. Ale to nevadí, hlavně že na magistrále bude cyklostezka, padesát přechodů a všechno bude sluníčkové. Každej rozumenj člověk použije rychlejší alternativu, takže buď pojede rovnou blankou, nebo metrem, třeba proto, že na hlaváku není kde zaparkovat. Kdo chce jezdit autem, protože je to pro něj pohodlnější, bude dál jezdit autem. Ve finále na tyhle debilní semafory a úplně nesmyslné omezování dopravy doplatí lidi, kteří bydlí kolem míráku, ip pavlova atd. Jenže to ty buzeranty z magistrátu nezajímá. Jen čekám, kdy tam omezí provoz na 30 km/h a nasadí další radary. A samozřejmě u semaforu bude automatizovaný systém hlídající jízdu na červenou. To bude peněz navíc, paráda!
Potvrzení vysoké společenské prestiže a sociálního statusu pravidelným užíváním zánovního vozu. V případě, že to ostatní neocení, je možno přitvrdit. Hlavu snížit na naklonit mírně ke středu a telefon k uchu. To už zabere. I když mě zrovna nenapadá, kde lze na celý den u Hlavního nádraží zaparkovat. Nejedná se o taxikáře? :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.