Na Lamborghini Aventador se dnes čeká 18 měsíců

Na Lamborghini Aventador se dnes čeká 18 měsíců

I když se na supersport Aventador čeká mučivě dlouho, tak se Stephan Winkelmann přesto drží při zemi. V televizním rozhovoru pro agenturu Bloomberg řekl, že podle jeho názoru poptávka po těch nejluxusnějších sportovních vozech příští rok zcela jistě neporoste. 

Na vině je podle něj evropská dluhová krize a zpomalující se čínská ekonomika. "Krize v Evropě ještě neskončila. Ohledně příštího roku jsme velmi opatrní, co se týká prognóz,“ řekl Winkelmann v televizním rozhovoru v Singapuru. 

Lamborghini přiznává, že v Evropě a v Číně se prodeje jeho vozů zpomalily. Proto výrobce Aventadoru J, který stojí 52 milionů korun (na snímku), expanduje na dalších trzích - třeba v Singapuru a Hongkongu. Italský výrobce otevřel v dubnu druhý showroom v Indii. Zde se prý počet milionářů do roku 2015 zdvojnásobí, podle společnosti Julius Baer Group Ltd.

"V Hongkongu, Singapuru a jihovýchodní Asii stále rosteme," řekl Winkelmann. Zato prodeje v Číně, druhém největším trhu po USA, jsou oproti loňsku o něco nižší. Trh ve Spojených státech se podle šéfa Lamborghini rychle zotavuje. 

Na závěr padla otázka, zdali už se italský výrobce, který patří do skupiny Volkswagen, rozhodl ohledně vozu SUV. Winkelmann odpověděl: „Tohle by představovalo obrovskou investici. Je to proto na širším rozhodnutí v rámci koncernu. Doufáme ale, že nějaké rozhodnutí padne brzy.“ 

Lamborghini Aventador J: 700 koní bez střechy za 52 mil. Kč

Lamborghini Aventador J: 700 koní bez střechy za 52 mil. Kč

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků