Na Lamborghini Aventador se dnes čeká 18 měsíců

Na Lamborghini Aventador se dnes čeká 18 měsíců

I když se na supersport Aventador čeká mučivě dlouho, tak se Stephan Winkelmann přesto drží při zemi. V televizním rozhovoru pro agenturu Bloomberg řekl, že podle jeho názoru poptávka po těch nejluxusnějších sportovních vozech příští rok zcela jistě neporoste. 

Na vině je podle něj evropská dluhová krize a zpomalující se čínská ekonomika. "Krize v Evropě ještě neskončila. Ohledně příštího roku jsme velmi opatrní, co se týká prognóz,“ řekl Winkelmann v televizním rozhovoru v Singapuru. 

Lamborghini přiznává, že v Evropě a v Číně se prodeje jeho vozů zpomalily. Proto výrobce Aventadoru J, který stojí 52 milionů korun (na snímku), expanduje na dalších trzích - třeba v Singapuru a Hongkongu. Italský výrobce otevřel v dubnu druhý showroom v Indii. Zde se prý počet milionářů do roku 2015 zdvojnásobí, podle společnosti Julius Baer Group Ltd.

"V Hongkongu, Singapuru a jihovýchodní Asii stále rosteme," řekl Winkelmann. Zato prodeje v Číně, druhém největším trhu po USA, jsou oproti loňsku o něco nižší. Trh ve Spojených státech se podle šéfa Lamborghini rychle zotavuje. 

Na závěr padla otázka, zdali už se italský výrobce, který patří do skupiny Volkswagen, rozhodl ohledně vozu SUV. Winkelmann odpověděl: „Tohle by představovalo obrovskou investici. Je to proto na širším rozhodnutí v rámci koncernu. Doufáme ale, že nějaké rozhodnutí padne brzy.“ 

Lamborghini Aventador J: 700 koní bez střechy za 52 mil. Kč

Lamborghini Aventador J: 700 koní bez střechy za 52 mil. Kč

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků