Na konci března si můžete za tisíc dolarů rezervovat Teslu Model 3

MOJE JMÉNO  |  11. 02. 2016 18:53

Děkuji za nabídku. Nejsem snob, ani přiblblý ekolog. Pokud auto, tak skutečné auto a ne hvízdající šumítko za nehorázné peníze i při masivním zadotování.

Odpovědět  |   | 

nové technologie většinou jsou za nehorázný peníze a jsou nějakým způsobem dotovaný... Ale pokud by se mělo začít vyrábět jen to, co má od začátku "zaručena" černá čísla, tak jsme ještě na stromech...

Odpovědět  |   | 
borix  |  12. 02. 2016 08:07

Bzučák, nebzučák. Potřebuju auto na dojíždění do práce cca 5 kilometrů, vyzvedávání dcery ze školy a odvoz na kroužky. Benzín nebo ještě více naftu na krátké starty hodně ničíš, na tohle je elektrika ideální i s krátkým dojezdem. Jen ty ceny ještě nějaký ten pátek nebudou odpovídat využití, na které se tohle hodí...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  12. 02. 2016 09:36

Tak na toto poskakování ti právě stačí malé auto s cenovkou +-300t. Když ho "zničíš", tak si koupíš další. Za cenu Tesly jich můžeš zničit téměř deset. Vydrží ta Tesla dýl než 10 postupně kupovaných nových aut?

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  12. 02. 2016 10:56

To sa dá povedať o xy produktoch, že sa dá kupovať lacnejší a ten dookola meniť. Sú ľudia, ktorý sú na "nové" technológie vysadený a pokiaľ na to človek peniaze má (a že takých je) prečo by si mal kúpiť kiu rio namiesto tesly a tú každé dva roky meniť, aký to má význam? Ja dochádzam zo Slovenska do Brna, keď prídem do Brna auto týždeň stojí a keď prídem na SK auto víkend stojí, keby mám peniaze na Teslu o ničom inom by som nerozmýšlal, rozhodne nie že si budem každé dva roky/rok kupovať fábiu....

Odpovědět  |   | 
sokar  |  12. 02. 2016 11:33

A když povezeš dceru někam dál třeba 300km tak si v prdeli.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  14. 02. 2016 20:22

A to proc? My Teslou jezdime k mori a neni s tim problem... Od toho jsou prece rychlonabijeci stanice (pro neznale, je to obdoba benzinky).

Odpovědět  |   | 
Brumla  |  12. 02. 2016 10:29

Možná nejste ekolog, ale přiblblý jste každopádně.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  11. 02. 2016 19:25

Je to potřeba ještě masívnějc zadotovat, jináč s tím vůbec nevylezou, když jsou furt v účetní ztrátě,ale kola se točí dál i na elektřinu.

Odpovědět  |   | 
anonyhad  |  12. 02. 2016 11:12

Kdybyste se podíval i na jiná číslá v té zprávě tak zjistíte, že je to dáno obrovskými investicemi tesly. Gigatovárna, superchargery,...
Nehledě, sám Musk říkal hned na začátku investorům, že neočekává, že Telsa bude zisková před rokem 2020.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  12. 02. 2016 07:22

A to mi těch tisíc dolarů Tesla pošle na účet, nebo šekem?

Odpovědět  |   | 
borix  |  12. 02. 2016 08:08

složenkou

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 02. 2016 20:25

...čechům jedině stravenky.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  12. 02. 2016 09:12

To mi připomíná přísloví "Nekupuj zajíce v pytli". Jen by v tomto případě šlo asi rozšířit na: "Nekupuj zajíce v pytli, ale předplať si ho"?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2016 13:20

Soucasne elekto-auta (tzn. nabit aku a jedem) jsou jen slepa vetev, ale nekdo vyvoj/evoluci musi (spolu)financovat. Drive ci pozdeji budou auta opet palivo 'spalovat' (mrknete se na prirodu kolem), akorat ze cisteji/ucinneji a hlavne resime co

Odpovědět  |   | 
Mio  |  12. 02. 2016 18:03

Už se blíží doba, kdy poznáme jestli je Tesla Motors životaschopná nebo ne. Pokud po dokončení Gigafactory a uvedení tohohle auta, nezačne Tesla vydělávat, tak to znamená konečnou. V té době už totiž budou mít silnou konkurenci a pokud i v takovém prostředí bude zájem o její auta, tak má vyhráno.

Odpovědět  |   | 
rackycz  |  12. 02. 2016 23:50

Vidím plno zajímavých komentářů, většinou pesimistických. Doporučuju všem se v elektromobilu svézt a pak hodnotit. Ten propastný rozdíl ve výkonu, jaký je třeba mezi Fábií a Porsche, elektomobily setřou. Všechna auta budou jezdit jako Porsche, protože budou mít elektromotor. A potichu, bez vibrací, bez řazení. Na Teslu se ani to Porsche nechytá co se akcelerace týče. Možná tak Ferrari nebo Lamborghiny, ale to jsou mnohem dražší auta.

Pravdou je, že baterky jsou slabá stránka, ale na nich auta od Tesly nestojí. Zdroj elektrické energie mohou mít jakýkoli. Momentálně má Tesla tu výhodu, že se stala etalonem pro elektromobily. BMW, VW a další je mohou dohánět a napodobovat, ale Tesla bude už na vždy první, kdo na trh masově uvedl použitelný elektomobil s Li-Ion bateriemi. Před nimi se toho všichni báli. Tesla ukázala, že to jde, a od píky navrhla auto, které bude na elektřinu. Ostatní jen uzpůsobuji svoje spalovací modely, takže v tom je kompromis. Příkladem budiž využití odpadního tepla rotujících částí, které se v Tesle používá k vyhřívání kabiny a baterií.

Zadejte na Google "trend park" a svezte se v elektromobilu. A ne, neni to reklama. Je to osvěta. Tesla vás možná (zatim) zklame luxusem, ale technologie je nepřekonatelná.

Odpovědět  |   | 
Mio  |  13. 02. 2016 11:51

Jde o to, že se velké automobilky (BMW, Honda, VW) probudily a IMHO teď dokáží Tesle lépe konkurovat a třeba ji i zničit, protože oni mají navíc zvládnutou technologii spalovacích motorů. Takové luxusní elektrické auto s chytře zabudovaným range-extenderem s opravdovým dojezdem 700km i při vyšších rychlostech a mínusových teplotách...

Odpovědět  |   | 
Brumla  |  13. 02. 2016 13:50

Problém s range extenderem je ten, že to v praxi není moc dobré řešení. Jakmile jedu na range extender, celkový použitelný výkon soustavy spadne na výkon extenderu krát účinnost elektromotoru. Takže z rakety je najednou brzda provozu.

Odpovědět  |   | 
Mio  |  13. 02. 2016 15:33

Range extender může běžet neustále a přidávat během celé jízdy např. 20kW z téměř neslyšného a nízkoemisního spalováku. Taky může běžet, jen když ho řidič zapne např. v situaci, kdy ví, že je velká zima, příliš dlouhá cesta atd. prostě v situaci kdy jen aku nestačí.

Odpovědět  |   | 
rackycz  |  13. 02. 2016 20:02

Zde jen doplním, že Tesla dala veškeré své patenty k dispozici. Nenárokuje si autorská práva a kdokoli může ve svém autě použít jejich technologii. Například zmiňované BMW, Honda, VW.

A k tomu dojezdu asi tolik, že těch 400-500km, co Tesla ujede, určitě může většině lidí stačit. Jen to chce garáž a zásuvku na 3x16A (to nabije 50km za hodinu). A kdo si kupuje auto za 1-3 mega, tak většinou má i tu garáž. (1 mega by měla stát Tesla 3, až 3 mega stojí Tesla S). Například já jedu málo kdy na jeden zátah 400km a když, tak je to směr Německo a tam jsou super-chargery. Tedy tankování zdarma. Pro Teslu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 02. 2016 15:46

Pokud se v okamžiku představení na tohle auto vytvoří alespoň 12ti měsíční čekací lhůta, může těch 1000 dolarů přinést hezké zhodnocení v podobě prodeje nedočkavcům.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 51 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A