Na konci března si můžete za tisíc dolarů rezervovat Teslu Model 3

MOJE JMÉNO  |  11. 02. 2016 18:53

Děkuji za nabídku. Nejsem snob, ani přiblblý ekolog. Pokud auto, tak skutečné auto a ne hvízdající šumítko za nehorázné peníze i při masivním zadotování.

Odpovědět  |   | 

nové technologie většinou jsou za nehorázný peníze a jsou nějakým způsobem dotovaný... Ale pokud by se mělo začít vyrábět jen to, co má od začátku "zaručena" černá čísla, tak jsme ještě na stromech...

Odpovědět  |   | 
borix  |  12. 02. 2016 08:07

Bzučák, nebzučák. Potřebuju auto na dojíždění do práce cca 5 kilometrů, vyzvedávání dcery ze školy a odvoz na kroužky. Benzín nebo ještě více naftu na krátké starty hodně ničíš, na tohle je elektrika ideální i s krátkým dojezdem. Jen ty ceny ještě nějaký ten pátek nebudou odpovídat využití, na které se tohle hodí...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  12. 02. 2016 09:36

Tak na toto poskakování ti právě stačí malé auto s cenovkou +-300t. Když ho "zničíš", tak si koupíš další. Za cenu Tesly jich můžeš zničit téměř deset. Vydrží ta Tesla dýl než 10 postupně kupovaných nových aut?

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  12. 02. 2016 10:56

To sa dá povedať o xy produktoch, že sa dá kupovať lacnejší a ten dookola meniť. Sú ľudia, ktorý sú na "nové" technológie vysadený a pokiaľ na to človek peniaze má (a že takých je) prečo by si mal kúpiť kiu rio namiesto tesly a tú každé dva roky meniť, aký to má význam? Ja dochádzam zo Slovenska do Brna, keď prídem do Brna auto týždeň stojí a keď prídem na SK auto víkend stojí, keby mám peniaze na Teslu o ničom inom by som nerozmýšlal, rozhodne nie že si budem každé dva roky/rok kupovať fábiu....

Odpovědět  |   | 
sokar  |  12. 02. 2016 11:33

A když povezeš dceru někam dál třeba 300km tak si v prdeli.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  14. 02. 2016 20:22

A to proc? My Teslou jezdime k mori a neni s tim problem... Od toho jsou prece rychlonabijeci stanice (pro neznale, je to obdoba benzinky).

Odpovědět  |   | 
Brumla  |  12. 02. 2016 10:29

Možná nejste ekolog, ale přiblblý jste každopádně.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  11. 02. 2016 19:25

Je to potřeba ještě masívnějc zadotovat, jináč s tím vůbec nevylezou, když jsou furt v účetní ztrátě,ale kola se točí dál i na elektřinu.

Odpovědět  |   | 
anonyhad  |  12. 02. 2016 11:12

Kdybyste se podíval i na jiná číslá v té zprávě tak zjistíte, že je to dáno obrovskými investicemi tesly. Gigatovárna, superchargery,...
Nehledě, sám Musk říkal hned na začátku investorům, že neočekává, že Telsa bude zisková před rokem 2020.

Odpovědět  |   | 

A to mi těch tisíc dolarů Tesla pošle na účet, nebo šekem?

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [PRODÁNO], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down, Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Odpovědět  |   | 
borix  |  12. 02. 2016 08:08

složenkou

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 02. 2016 20:25

...čechům jedině stravenky.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  12. 02. 2016 09:12

To mi připomíná přísloví "Nekupuj zajíce v pytli". Jen by v tomto případě šlo asi rozšířit na: "Nekupuj zajíce v pytli, ale předplať si ho"?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2016 13:20

Soucasne elekto-auta (tzn. nabit aku a jedem) jsou jen slepa vetev, ale nekdo vyvoj/evoluci musi (spolu)financovat. Drive ci pozdeji budou auta opet palivo 'spalovat' (mrknete se na prirodu kolem), akorat ze cisteji/ucinneji a hlavne resime co

Odpovědět  |   | 
Mio  |  12. 02. 2016 18:03

Už se blíží doba, kdy poznáme jestli je Tesla Motors životaschopná nebo ne. Pokud po dokončení Gigafactory a uvedení tohohle auta, nezačne Tesla vydělávat, tak to znamená konečnou. V té době už totiž budou mít silnou konkurenci a pokud i v takovém prostředí bude zájem o její auta, tak má vyhráno.

Odpovědět  |   | 
rackycz  |  12. 02. 2016 23:50

Vidím plno zajímavých komentářů, většinou pesimistických. Doporučuju všem se v elektromobilu svézt a pak hodnotit. Ten propastný rozdíl ve výkonu, jaký je třeba mezi Fábií a Porsche, elektomobily setřou. Všechna auta budou jezdit jako Porsche, protože budou mít elektromotor. A potichu, bez vibrací, bez řazení. Na Teslu se ani to Porsche nechytá co se akcelerace týče. Možná tak Ferrari nebo Lamborghiny, ale to jsou mnohem dražší auta.

Pravdou je, že baterky jsou slabá stránka, ale na nich auta od Tesly nestojí. Zdroj elektrické energie mohou mít jakýkoli. Momentálně má Tesla tu výhodu, že se stala etalonem pro elektromobily. BMW, VW a další je mohou dohánět a napodobovat, ale Tesla bude už na vždy první, kdo na trh masově uvedl použitelný elektomobil s Li-Ion bateriemi. Před nimi se toho všichni báli. Tesla ukázala, že to jde, a od píky navrhla auto, které bude na elektřinu. Ostatní jen uzpůsobuji svoje spalovací modely, takže v tom je kompromis. Příkladem budiž využití odpadního tepla rotujících částí, které se v Tesle používá k vyhřívání kabiny a baterií.

Zadejte na Google "trend park" a svezte se v elektromobilu. A ne, neni to reklama. Je to osvěta. Tesla vás možná (zatim) zklame luxusem, ale technologie je nepřekonatelná.

Odpovědět  |   | 
Mio  |  13. 02. 2016 11:51

Jde o to, že se velké automobilky (BMW, Honda, VW) probudily a IMHO teď dokáží Tesle lépe konkurovat a třeba ji i zničit, protože oni mají navíc zvládnutou technologii spalovacích motorů. Takové luxusní elektrické auto s chytře zabudovaným range-extenderem s opravdovým dojezdem 700km i při vyšších rychlostech a mínusových teplotách...

Odpovědět  |   | 
Brumla  |  13. 02. 2016 13:50

Problém s range extenderem je ten, že to v praxi není moc dobré řešení. Jakmile jedu na range extender, celkový použitelný výkon soustavy spadne na výkon extenderu krát účinnost elektromotoru. Takže z rakety je najednou brzda provozu.

Odpovědět  |   | 
Mio  |  13. 02. 2016 15:33

Range extender může běžet neustále a přidávat během celé jízdy např. 20kW z téměř neslyšného a nízkoemisního spalováku. Taky může běžet, jen když ho řidič zapne např. v situaci, kdy ví, že je velká zima, příliš dlouhá cesta atd. prostě v situaci kdy jen aku nestačí.

Odpovědět  |   | 
rackycz  |  13. 02. 2016 20:02

Zde jen doplním, že Tesla dala veškeré své patenty k dispozici. Nenárokuje si autorská práva a kdokoli může ve svém autě použít jejich technologii. Například zmiňované BMW, Honda, VW.

A k tomu dojezdu asi tolik, že těch 400-500km, co Tesla ujede, určitě může většině lidí stačit. Jen to chce garáž a zásuvku na 3x16A (to nabije 50km za hodinu). A kdo si kupuje auto za 1-3 mega, tak většinou má i tu garáž. (1 mega by měla stát Tesla 3, až 3 mega stojí Tesla S). Například já jedu málo kdy na jeden zátah 400km a když, tak je to směr Německo a tam jsou super-chargery. Tedy tankování zdarma. Pro Teslu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 02. 2016 15:46

Pokud se v okamžiku představení na tohle auto vytvoří alespoň 12ti měsíční čekací lhůta, může těch 1000 dolarů přinést hezké zhodnocení v podobě prodeje nedočkavcům.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 41 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A