Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Francouzská skupina na webových stránkách svých značek nabízí konfiguraci reálné spotřeby paliva podle stylu jízdy či výbavy konkrétního modelu.
Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Již v loňském roce skupina PSA, pod kterou v současné době patří značky Citroën, DS a Peugeot, testovala reálnou spotřebu svých vozů v provozu. Současně slíbila, že výsledky brzy zveřejní. Zkušební protokol byl předem definován společně s nevládními organizacemi Transport & Environment a France Nature Environment.

Nyní se rozhodla výsledky svého zkoumání publikovat. Nečekejte však jednoduchou a přehlednou tabulku. Konkrétní měření u 58 modelů umožňují provést odhad spotřeby v reálném provozu u více než 1000 verzí vozů zmíněných značek, které můžeme konfigurovat v propojení se svými řidičskými návyky.

Dohoda je podepsána. PSA kupuje Opel za 2,2 miliardy eur

Dohoda je podepsána. PSA kupuje Opel za 2,2 miliardy eur

Na webových stránkách značek tak můžeme zvolit konkrétní model, motorizaci a stupeň výbavy. Pokračujeme četností a délkou našich tras. Pro spotřebu je zásadní i styl naší jízdy, který navolíme. Jezdíte sami? Jak často vozíte těžší bagáž? Na to všechno je nutné odpovědět. Výsledkem je údaj o reálné spotřebě zvoleného modelu.

DS 7 Crossback oficiálně: Umí skenovat nerovnosti na silnici!

DS 7 Crossback oficiálně: Umí skenovat nerovnosti na silnici!

Konfigurátor je pro začátek k dispozici na webových stránkách značek v 6 zemích: ve Francii, Německu, Velké Británii, Itálii, Španělsku a Švýcarsku. V České republice zatím systém není k dispozici, pokud ale ovládáte některý z evropských cizích jazyků, využijte následující odkazy:

Citroën: Francouzskyitalsky, německyšpanělsky, anglicky

DS: Francouzsky, italsky, německy, španělsky, anglicky

Peugeot: Francouzsky, italsky, německy, španělsky, anglicky

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků