Na internet unikly fotografie interiéru ID.3. Tohle jste u VW ještě neviděli

Klobásyn  |  11. 07. 2019 09:55

Neuvěřitelné!Skandální!Revoluční!Slavte a tancujte tři dny,velebte koncern!

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  11. 07. 2019 10:00

Skandal! Skandal! Man kann kaufen, abes muss nicht!

Odpovědět  |   | 
no to mě...  |  11. 07. 2019 10:03

Oltcit revival

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2019 10:29

Tolik let zkušeností, takové silné řeči všude kolem, a pak je výsledkem zkopírovaný design Peugeotu 208...

Odpovědět  |   | 
Veka  |  11. 07. 2019 12:45

Čím víc tabletů, tím víc VW!🤣

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  11. 07. 2019 12:47

Uprimne receno, nevidim rozdil mezi interierem moji Skody 105L a timto...

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  11. 07. 2019 14:24

Bez jakýchkoliv tlačítek. Buďto jsou v těch tabletech, nebo jen schovaná za plastové plochy.. Děkuji, nechci, ani kdyby to bylo za třetinu..

Odpovědět  |   | 

A proto stále voláš ze svýho tlačítkovýho Aligátora pro geronty

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  24. 07. 2019 18:38

Každý inteligentní jedinec zcela jistě pochopí rozdíl v ovládání mobilního telefonu (kde se mohu plně soustředit na displej a nemusím se bát, že ohrozím sebe nebo někoho jiného) a obsluhou tabletu při řízení automobilu..
P.S: Tlačítkový mobil znáš jen Aligátor? Chybí ti nejen inteligence, ale i technologický přehled..

Odpovědět  |   | 
topka  |  11. 07. 2019 14:59

Co se to tady prohnalo za průjem, který naklikal hromadně všem mínusy?

Asi milovník VW a elektromobilů, což dohromady by na Bohnice už mělo stačit 😀

Odpovědět  |   | 
josephko  |  11. 07. 2019 15:24

Pekné. Minimalistický dizajn - ako napr. v malých Audi - moc nemusím, ale toto vyzerá pekne. Rovnako ako grafika, font písma, farby, skrátka celkový súlad na displejoch.
Už sa na auto moc teším a som zvedavý, ako veľmi sa mu bude (ne)podobať interiér elektrickej škodovky.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 07. 2019 19:19

No tak to je síla. Jestli má někdo brýle na blízko, tak je v prdeli, klimošku si nenastaví. Jinak designově velmi pěkné.

Odpovědět  |   | 

já nosím brýle na čtení a v citrošu nemám problém a myslím, že tohle bude podobný a dotaz, kolikrát tu klimošku nastavuješ když je automatická?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 07. 2019 07:53

Já ten problém naštěstí zatím nemám, ale znám lidi, kteří s tímhle u nových vozů již bojují. Pár metrů před sebe vidí dobře, ale v kabině malé nápisy nepřečtou.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  14. 07. 2019 22:22

Hlasové ovládání: Čau FauVé, nastav teplotu na 22 stupňů. Nastaveno.

Odpovědět  |   | 

"Tohle jste ještě neviděli", naposled v březnu tohoto roku v trubky.
Fotografie č. 8.
https://www.autorevue.cz/autosalon-zeneva-2019-kon... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Interier Seatu elborn je to samé v bledě modrém
https://www.google.com/search...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

nechce se mě to hledat ani si nevzpomínám jestli třeba hyundai tohle dělal s konou nebo ioniqem.
Na fotce to vypadá na dojezd tak 440km, stejně jak má kona a cena bude podobná, konkurence čeká a zákazník taky.

Odpovědět  |   | 
pave69  |  13. 07. 2019 11:26

Dost to připomíná design francouzských aut z 80. let. VW tím potvrzuje svůj konzervativní styl. Myslím, že si zákazníci snadno zvyknou a ještě se budou cítit "moderně".

Odpovědět  |   | 

Tak jsem to VW vymazané video našel.
https://youtu.be/brJQhGsMPzc...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro