Na internet unikly fotografie interiéru ID.3. Tohle jste u VW ještě neviděli

Klobásyn  |  11. 07. 2019 09:55

Neuvěřitelné!Skandální!Revoluční!Slavte a tancujte tři dny,velebte koncern!

Odpovědět  |   | 
globalni jelita  |  11. 07. 2019 10:00

Skandal! Skandal! Man kann kaufen, abes muss nicht!

Odpovědět  |   | 
no to mě...  |  11. 07. 2019 10:03

Oltcit revival

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2019 10:29

Tolik let zkušeností, takové silné řeči všude kolem, a pak je výsledkem zkopírovaný design Peugeotu 208...

Odpovědět  |   | 
Veka  |  11. 07. 2019 12:45

Čím víc tabletů, tím víc VW!🤣

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  11. 07. 2019 12:47

Uprimne receno, nevidim rozdil mezi interierem moji Skody 105L a timto...

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  11. 07. 2019 14:24

Bez jakýchkoliv tlačítek. Buďto jsou v těch tabletech, nebo jen schovaná za plastové plochy.. Děkuji, nechci, ani kdyby to bylo za třetinu..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 07. 2019 19:40

A proto stále voláš ze svýho tlačítkovýho Aligátora pro geronty

Odpovědět  |   | 
topka  |  11. 07. 2019 14:59

Co se to tady prohnalo za průjem, který naklikal hromadně všem mínusy?

Asi milovník VW a elektromobilů, což dohromady by na Bohnice už mělo stačit 😀

Odpovědět  |   | 
josephko  |  11. 07. 2019 15:24

Pekné. Minimalistický dizajn - ako napr. v malých Audi - moc nemusím, ale toto vyzerá pekne. Rovnako ako grafika, font písma, farby, skrátka celkový súlad na displejoch.
Už sa na auto moc teším a som zvedavý, ako veľmi sa mu bude (ne)podobať interiér elektrickej škodovky.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 07. 2019 19:19

No tak to je síla. Jestli má někdo brýle na blízko, tak je v prdeli, klimošku si nenastaví. Jinak designově velmi pěkné.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 07. 2019 21:02

já nosím brýle na čtení a v citrošu nemám problém a myslím, že tohle bude podobný a dotaz, kolikrát tu klimošku nastavuješ když je automatická?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 07. 2019 07:53

Já ten problém naštěstí zatím nemám, ale znám lidi, kteří s tímhle u nových vozů již bojují. Pár metrů před sebe vidí dobře, ale v kabině malé nápisy nepřečtou.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  14. 07. 2019 22:22

Hlasové ovládání: Čau FauVé, nastav teplotu na 22 stupňů. Nastaveno.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 07. 2019 19:37

"Tohle jste ještě neviděli", naposled v březnu tohoto roku v trubky.
Fotografie č. 8.
https://www.autorevue.cz/autosalon-zeneva-2019-kon... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 07. 2019 13:33

Interier Seatu elborn je to samé v bledě modrém
https://www.google.com/search...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 07. 2019 20:57

nechce se mě to hledat ani si nevzpomínám jestli třeba hyundai tohle dělal s konou nebo ioniqem.
Na fotce to vypadá na dojezd tak 440km, stejně jak má kona a cena bude podobná, konkurence čeká a zákazník taky.

Odpovědět  |   | 
pave69  |  13. 07. 2019 11:26

Dost to připomíná design francouzských aut z 80. let. VW tím potvrzuje svůj konzervativní styl. Myslím, že si zákazníci snadno zvyknou a ještě se budou cítit "moderně".

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 07. 2019 12:31

Tak jsem to VW vymazané video našel.
https://youtu.be/brJQhGsMPzc...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A