Na frankfurtském autosalonu budou chybět významné automobilky. Které odmítly?

Nezájem automobilek o světové autosalony se naplno projeví ve Frankfurtu. Na podzim na výstaviště nedorazí několik důležitých automobilek.
Na frankfurtském autosalonu budou chybět významné automobilky. Které odmítly?

Automobilky se v současné době soustředí spíše na své prezentace a nejen světové autosalony přehlížejí. Na ženevském autosalonu to nebylo znát. Výstavní plochy byly využité do posledního místa a mezi nimi se tísnily tisíce návštěvníků.

Ženeva má však výjimečné postavení, i díky neutralitě Švýcarska, kde nesídlí žádná velká automobilka. To se již o Frankfurtu říci nedá a zatímco lipský autosalon byl loni kvůli třinácti omluvenkám zrušen úplně, nad Mohanem to také nevypadá šťastně.

Již minulý rok svou neúčast oznámily dvě značky skupiny PSA - Peugeot a DS. Kvůli odlišné marketingové strategii ve Frankfurtu neuvidíme ani Nissan a jeho luxusní odnož Infiniti. "Posouváme se dále. Chceme mít flexibilní strategii včetně vlastních akcí a různých partnerství, které nám umožní oslovit širší klientelu," říká v oficiálním prohlášení mluvčí evropské divize Nissanu.

Dívčí krása mezi tou automobilovou. První malá galerie slečen ze Ženevy

Dívčí krása mezi tou automobilovou. První malá galerie slečen ze Ženevy

Další omluvenky zatím přicházejí neoficiálně. Dle důvěryhodných zdrojů se autosalonu nezúčastní celý koncern Fiat Chrysler - mj. Fiat, Alfa Romeo či Jeep. Podle magazínu Automobilwoche nemůžeme počítat ani s Mitsubishi a Volvem.

Ještě jeden návrat do Ženevy: Galerie záležitostí, které nás rovněž zaujaly

Ještě jeden návrat do Ženevy: Galerie záležitostí, které nás rovněž zaujaly

Uvidíme, kolik omluvenek do 12. září, kdy startují novinářské dny 67. frankfurtského autosalonu, přijde a jestli slavnou akci nestihne podobný osud, jako oblíbené Lipsko.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků