Na frankfurtském autosalonu budou chybět významné automobilky. Které odmítly?

Nezájem automobilek o světové autosalony se naplno projeví ve Frankfurtu. Na podzim na výstaviště nedorazí několik důležitých automobilek.
Na frankfurtském autosalonu budou chybět významné automobilky. Které odmítly?

Automobilky se v současné době soustředí spíše na své prezentace a nejen světové autosalony přehlížejí. Na ženevském autosalonu to nebylo znát. Výstavní plochy byly využité do posledního místa a mezi nimi se tísnily tisíce návštěvníků.

Ženeva má však výjimečné postavení, i díky neutralitě Švýcarska, kde nesídlí žádná velká automobilka. To se již o Frankfurtu říci nedá a zatímco lipský autosalon byl loni kvůli třinácti omluvenkám zrušen úplně, nad Mohanem to také nevypadá šťastně.

Již minulý rok svou neúčast oznámily dvě značky skupiny PSA - Peugeot a DS. Kvůli odlišné marketingové strategii ve Frankfurtu neuvidíme ani Nissan a jeho luxusní odnož Infiniti. "Posouváme se dále. Chceme mít flexibilní strategii včetně vlastních akcí a různých partnerství, které nám umožní oslovit širší klientelu," říká v oficiálním prohlášení mluvčí evropské divize Nissanu.

Dívčí krása mezi tou automobilovou. První malá galerie slečen ze Ženevy

Dívčí krása mezi tou automobilovou. První malá galerie slečen ze Ženevy

Další omluvenky zatím přicházejí neoficiálně. Dle důvěryhodných zdrojů se autosalonu nezúčastní celý koncern Fiat Chrysler - mj. Fiat, Alfa Romeo či Jeep. Podle magazínu Automobilwoche nemůžeme počítat ani s Mitsubishi a Volvem.

Ještě jeden návrat do Ženevy: Galerie záležitostí, které nás rovněž zaujaly

Ještě jeden návrat do Ženevy: Galerie záležitostí, které nás rovněž zaujaly

Uvidíme, kolik omluvenek do 12. září, kdy startují novinářské dny 67. frankfurtského autosalonu, přijde a jestli slavnou akci nestihne podobný osud, jako oblíbené Lipsko.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků