Na frankfurtském autosalonu budou chybět významné automobilky. Které odmítly?

Nezájem automobilek o světové autosalony se naplno projeví ve Frankfurtu. Na podzim na výstaviště nedorazí několik důležitých automobilek.
Na frankfurtském autosalonu budou chybět významné automobilky. Které odmítly?

Automobilky se v současné době soustředí spíše na své prezentace a nejen světové autosalony přehlížejí. Na ženevském autosalonu to nebylo znát. Výstavní plochy byly využité do posledního místa a mezi nimi se tísnily tisíce návštěvníků.

Ženeva má však výjimečné postavení, i díky neutralitě Švýcarska, kde nesídlí žádná velká automobilka. To se již o Frankfurtu říci nedá a zatímco lipský autosalon byl loni kvůli třinácti omluvenkám zrušen úplně, nad Mohanem to také nevypadá šťastně.

Již minulý rok svou neúčast oznámily dvě značky skupiny PSA - Peugeot a DS. Kvůli odlišné marketingové strategii ve Frankfurtu neuvidíme ani Nissan a jeho luxusní odnož Infiniti. "Posouváme se dále. Chceme mít flexibilní strategii včetně vlastních akcí a různých partnerství, které nám umožní oslovit širší klientelu," říká v oficiálním prohlášení mluvčí evropské divize Nissanu.

Dívčí krása mezi tou automobilovou. První malá galerie slečen ze Ženevy

Dívčí krása mezi tou automobilovou. První malá galerie slečen ze Ženevy

Další omluvenky zatím přicházejí neoficiálně. Dle důvěryhodných zdrojů se autosalonu nezúčastní celý koncern Fiat Chrysler - mj. Fiat, Alfa Romeo či Jeep. Podle magazínu Automobilwoche nemůžeme počítat ani s Mitsubishi a Volvem.

Ještě jeden návrat do Ženevy: Galerie záležitostí, které nás rovněž zaujaly

Ještě jeden návrat do Ženevy: Galerie záležitostí, které nás rovněž zaujaly

Uvidíme, kolik omluvenek do 12. září, kdy startují novinářské dny 67. frankfurtského autosalonu, přijde a jestli slavnou akci nestihne podobný osud, jako oblíbené Lipsko.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků