Tvl. ten šrot zase chytnul. Tentokrát Antverpy a vzal to i s nabíječkou. Kolik emisí to auto asi ušetřilo? :-Ohttps://electrek.co/2019/06/01/tesla-fire-sup... ... Nejen, že Tesla obsahuje vražedného autopilota a kremační pec v jednom, funguje i bezvadně jako PEPO. :-) Tesla hoří jako z papíru a dokonce i sama od sebe a bez připojené nabíječky. To bych v garáži bez dozoru nenechal. Jen aby každému co si tohle koupí, nezvýšili pojistku na barák.A tady něco pro připomenutí z minula:Kanadský sběratel přišel na Floridě o celou sbírku. Hasiči nejsou schopni určit příčinu požáru, ale shodou náhod měl ve sbírce Teslu.https://www.thedrive.com/news/28164/florida-garage... ... San Franciskohttps://insideevs.com/news/347821/video-tesla-m... ... Hong Konghttps://www.reuters.com/article/us-tesla-china-ho... ... Shanghai-to známé vieohttps://www.youtube.com/watch... Lake forest CAhttps://www.youtube.com/watch... tady dokonce ohýnek na zamrzlém jezeře Lake Champlainhttps://eu.burlingtonfreepress.com/story/news/local/2019/03/... ... Los Gatos-tady dokonce prý dvakrát po soběhttps://translate.google.com/translate... loňský rok Los Angelshttps://money.cnn.com/2018/06/18/technology/mar... ... dva roky zpět Angliehttps://electrek.co/2017/03/31/tesla-model-s-... ... tři roky zpět Norskohttps://www.extremetech.com/extreme/220237-tesla-mode... ...
Tak se měsíc s měsícem sešel a hádejte co nám to zase prosakuje do médií? Tentokrát to odskákal partner Zuzany Belohorcové Vlasta Hájek. Přišel díky ohníčku Tesly o dvě Ferrari. Založme sbírku na víčka z petek na konto "Plamínek" B-]Tentokrát i česky:https://www.expres.cz/celebrity/ferrari-tesla-p... ...
Ty vole spalovací popelnice hořej non-stop.Každou hodinu vzplane v USA 17 spalováků aut To je víc než 150 000 požarů spalovacích popelnic ročněA každý rok tam uhoří v autech 210 lidí.17 gasoline cars catch fire every hour in the United States, between 2006 and 2010. That's more than 150,000 annually, which kill some 209 civilians every year.http://www.businessinsider.com/17-cars-catch-on-fire-eve... ... V ČR blafne 6 spalováků každej den a každej měsíc v hořících autech zahynou 2 lidi a nikdo si toho ani nevšimne natož média. Spalováky hořej jak papírový čerti.Krátký výběr z nekonečných milionových svolávaček kvůli požárům spalováků, který hořej po stovkách:BMW 8/2018BMW hořelo tak často, že jeho prodej zakázali v Jižní Koreji. 20 000 spalovacích popelnic si může BMW strčit do řiti :)www.reuters.com/article/us-southkorea-bmw/south-korea-to-ban-about-20000-bmw-vehicles-after-engine-fires-idUSKBN1KZ0BW4/2019BMW má svolávačku už na milion svých splalovacích popelnicBMW adds 185,000 vehicles to total recall of 925,000 over fire riskhttps://www.autoblog.com/2019/04/19/bmw-adds-18500... ... Hyundai, Kia2/2019Hyundai, Kia - půl milionu svolaných aut kvůli stovkám případu samovznícení.Od roku 2015 svolali už skoro 2,5 milionů aut.More than 500,000 Hyundai and Kia vehicles are recalled following hundreds of complaints about cars 'spontaneously catching fire'https://www.dailymail.co.uk/news/article-6756135/Hyun... ... 4/2019Hyundai a Kia jsou v USA vyšetřovány kvůli častým požárům jejich aut. Whistleblower na riziko požárů upozorňoval už od roku 2017!US to investigate car firms Hyundai and Kia over vehicle fireshttps://www.bbc.com/news/business-47782247... FORD12/2018Ford is recalling 874,000 pickup trucks in North America for fire riskshttps://www.cnbc.com/2018/12/21/ford-is-recall... ... 4/2019A znova, další svolávačka 650 000 aut kvůli požárům topení. Ten Ford je úplně v řiti.Ford recalls 654,000 F-150, Super Duty trucks again for fire concernshttps://www.cnet.com/roadshow/news/ford-f150-s... ... Kdy začnou věnovat média pozornost i těmto požárům, nebo už je to nezajímá a jsou tak otupělí? Až začnou mít dinosauři 10x míň požárů než teď budou na tom statisticky stejně jako Tesla.
O lidi, kterým shořel jejich Ford během několika minut na stojáka před garáží nebo během nákupu se Ford absolutně nezajímá a vůbec je nekontaktoval. 3-[https://globalnews.ca/video/4787674/ford-f-150-... ...
Taky si samozdřejmě kluku nezapomeň porovnat počet provozovaných vozidel ve světě/Česku/Americe, nebo kde to chceš porovnávat, s počtem provozovaných Teslasraček. Tedy miliardy/miliony vs statísíce a to u spalováku jsou všechny kategorie vozidel na silnicích porovnávány čistě osobáky Tesla. Tam to skutčně vyjde zhruba 10x lépe pro Teslu. S tímto tempem však ty spalováky, vzhledem k nízkému číslu vyrobených kusů a nekvalitě brzy doženou a předeženou. :-)Ale neboj v počtu uhořelých na milion vozidel v USA už vede. Během let 2011-2015 v průměru vychází 325 osob na 263,6 mil. registrovaných vozidel. Tedy 1,23 smrtelných nehod na milion provozovaných spalovacích vozidel-to podotýkam ve všech kategoriích mot. vozidel.Čistě jen u Tesel, po "malé" úpravě základu, neboť Tesla nebyla ještě ani schopná vyrobit ten požadovaný milion provozovaných vozidel, tak se musel základ pro výpočet úměrně ponížit, k počtu vyrobených kusů k datu statistiky to bylo 530000ks (1Q 2019) na počet smrtelných nehod. To vychází u Tesel 1,19 mrtvých na na nějakých 530000ks provozovaných během tří let. A různý faily těch kamikadze autopilotů ,tu statistiku bude jen zhoršovat. Do toho si připočti několikrát do měsíce Tesla-táborák.....https://www.businessinsider.com/why-tesla-cars-catch-on-f... ...
Nejzoufalejší jsou pak takový kauzy, kdy se z údajného samovznícení Tesly vyklube to že ji řidič při jízdě prostřelil baterku zevnitř kabiny a snažil se to uhrát na samovznícení jako se to stalo v roce 2014 ... No prostě další "nevinej" kokot s bouchačkou:-/:-/:-/https://electrek.co/2018/12/16/tesla-fire-bul... ...
Když měla na začátku elektrifikace v USA finanční problémy firma Westinghouse, tak se Nikola Tesla zřekl všech poplatků za jeho patenty, které ta firma využívala oproti konkurenčnímu Edisonovi. Sice byl pak chudý, ale jeho řešení se díky tomu prosadilo. Dokázal by něco podobného po vzoru N. Tesly udělat i E. Musk? Tedy že by se třeba zřekl svého platu či odměn obecně, pokud by to pomohlo k lepším finančním výsledkům jeho firmy?
Uz to urobil: https://www.ndtv.com/world-news/elon-musk-rele... ... A to iste urobila Toyota:https://techcrunch.com/2019/04/03/toyota-is-givi... ...
To, co Musk či Toyota udělali, je jen (prázdné) gesto. Na rozdíl od nich N. Tesla objevoval něco nového, co tu ještě nebylo.
A pak umřel v chudobě a zapomenutí.
Nic proti elektromobilitě.Kde se dočtu, že se staví stovky nabíjecích stanic?Kde se dočtu, že konektory nabíjecích kabelů jsou unifikované a nemusím jezdit extra na tu svou nabíječku podle výrobce elauta?Kde se dočtu, že v dohledné době cca. 2 roky bude/ou v provozu další jaderná/é elektrárna/y, pro kapacitní obsloužení potřeby pro nabíjení el. aut?Kde se dočtu, že výkon všech FEV (panelů) je už alespoň srovnatelný se spotřebou el. energie, potřebnou na jejich výrobu?
Treba tady Honziku http://www.hybrid.cz/tagy/mapa-dobijecich-stanic
Hm, nedávno tu byl článek o testu Tesla 3 do Paříže a zpět, kde se výslovně zmiňovali, že museli jezdit jen k té jejich nabíječce. To samé je např. u VW.Jinak, ten hybrid.cz, není to odnož Rádia Jerevan...?
Ty si rádio Jerevan ty joudo, nebyla to 3 ale Sko a to co tam psali byla dobrá snůška plků od lidí, který neuměj používat elektroauto. A ty tomu věříš jak hloupá vovce. B-]https://www.lidovky.cz/byznys/auto/teslou-z-prah... ...
Na hybridu se docteš leda fanaticky kecy
Už aby to krachlo a trosky koupil nějaký schopný subjekt, který z toho udělá solidní firmu. Tahle Musko-telenovela je už docela otravná.
Nuz hej, Jaguar, Land Rover, Volvo... ich historia je plna manazerskych uspechov ci uz v rukach vlastnych, alebo v rukach velkych hracov svetoveho automotive industry.Pribeh Tesly by pri komickej historii britskej 'premie' vysiel tak na doplnkovu story v jednej epizode.Zlyhali British Leyland, Ford, BMW... nakoniec to uspesne zachranuje India a Cina.
Proč by to někdo zachraňoval? Rozprodat stroje, jestli to jde, převzít kontrakty na nákup nerostných zdrojů, připadně baterií. Žádné know-how nemají. Ani prodejní a servisní síť ne. Pro ostatní automobilky bezcenné.
Možná by se mohlo někomu hodit právě to, co ostatní automobilky nemají. Třeba ta síť dobíjecích stanic anebo možná i výroba fotovoltaické střešní krytiny? ;-)
Třeba by to moh koupit VW, ten je tak shopnek že si ani neumí zajistit baterky :-D:-D:-DVW needs to rethink its massive battery supply plan as Samsung can’t deliverhttps://electrek.co/2019/05/27/vw-massive-bat... ... Volkswagen má problém: Samsung slíbil 20 GWh baterií, ale dodat může necelých 5 GWhhttp://www.hybrid.cz/volkswagen-ma-problem-sam... ...
Elon Musk je prostě vizionář obklopený odborníky, kteří mu neustále zdůrazňují, že Zdroje jsou a mají pravdu. Takže se lidi rychle nabírají, pak zase propouštějí, vymýšlí se bláznivé tahače, točí efektní videa atd. Čekám kdy se firma Tesla octne zcela nečekaně v situaci, kdy tito manazeri s E.Muskem (v čele, cele, či prchající raketě ) budou muset investorům přiznat, že sorry jako, ale dluhy se neplatej .
Jistě, a proto zlevňují.Musk má všechny za úplné idioty.
zlevneni modelu S a X bylo mnohokrat vysvetleno, ale runner42 stale mele svou pisnicku :-DS a X dostanou behem par mesicu facelift, je potreba doprodavat a vyprodavat, S a X take najeli na levnejsi vlastni HW autopilota, z puvodnich $4500 pro Nvidii za kus ted plati nejakych $250 za kus jen vyrobu daneho HW
No tebe určitě...:-D
Zlacňovanie modelov treba chápať v širších súvislostiach. Keď modely S a X prišli na trh, tak boli ceny elektromobilov a batérií na úplne inej úrovni. Napr. v roku 2012 stála 1 kWh batérií 600 dolárov, dnes sa u Tesly pohybuje niečo vyše 100 dolárov. Takže napriek tomu, že modely S a X Tesla zlacnela, tak má z nich podstatne väčší zisk ako v začiatkoch predaja.Ceny elektromobilov klesajú, pretože klesajú ceny komponentov, hlavne batérií a súčasne rastie konkurencia. Takže je prirodzené, že Tesla nemôže svoj S model predávať za cenu, za ktorú ho predávala v roku 2012.Stačí si pozrieť podobný prípad napr. pri UHD televízoroch či OLED televízoroch. Za aké sumy sa predávali pred 3 rokmi a za aké sumy sa predávajú dnes.Lenže niektorým ľuďom skrátka nevyhoviete nikdy - dokonca ani keď sa ceny znižujú...
To je pravda. A pak je tu ještě další souvislost: luxusní kvalitní vozy standardů, na které je každý zvyklý od Jaguáru, Mercedesu, možná Audi. Musk ještě stihne vydojit zbytky od investorů prostřednictvím modelu 3, než se rozjede vw id a tím asi končí. Nestihl se dotáhnout kvalitou a výrobní efektivitou zaběhlé konkurenci. Podle mě to ani nikdy neměl v úmyslu.
VW ID bude jeste minimalne 2 roky od prvnich prodeju zalezitost jen desitek tisic kusu rocne, nemaj baterky a nez postavej vlastni baterkarnu, tak utece celkem hodne vody, v prisrich 5 letech bude baterie pro elektromobily dosti nedostatkove zbozi
luxusní kvalitní vozy standardů, na které je každý zvyklý od Jaguáru, si děláš prdel ne :-D:-D mercedes či audi jejich vrcholné verze ještě beru...
Tak mi řekni, co je na i pace neprémiového.
Ve svete, kde se oznacuje za premii TM3 je premii vse, co ma vic nez zakladni barvu.
Zalezi co berete za premiovost. U aut nejvysi tridy to vzdy bylo ticho behem jizdy, minimalni vybrace a technologicke vychytavky a v tom vsem je T3 lepsi nez vsechny vase premiovky. A jestli reknete ze premiovky jsou kvalitni a nekazove tak si neco zjistete treba o VW Phaeton atd
Tak phawton obecne byl v pohodw. Problem mely nektere pohonne jednotky. Mel jsme 3l benzin a za 200t km zadny problem. K tomu 4x4 s torsenem, na svoji dobu super vybava, komfort a pohodli. A pred ca 12 lety...
V ajpejsu ta vixvajlantová tapeta na palubce co má asi připomínat dřevo je hodně velkej hnus. 3-[B-]
Si v ňom aj sedel?
I-pace beru za standartní prémii. Chtěl jsem tím naznačit, že Tesla je nepovedený pokus o auto a běžným automobilkách nesahá ani po kotníky.
Ale jiste uznate ze co se tyce baterii zase vsechny zabehle znacky nesahaji po kontiky Tesle. Uvedomte si ze cely svet rozebira kazdy nedostatek Tesly a to ze vsechny zabehle automobilky kazdou chvili delaji svolavacky to uz se nikde neresi.
O svolávačkách různých automobilek tady nějaké články už v minulosti byly. Také si občas v těch diskuzích pod články občas někdo postěžuje, že nějaká automobilky ani svolávačky nedělají a řeší určité zjištěné nedostatky individuálně při běžném servisu. Ale Tesla zatím asi vyrábí příliš málo vozidel oproti ostatním automobilkám, aby se u ní mohl projevit určitý konstrukční či výrobní nedostatek tak nějak "hromadně" a bylo ho nutné řešit svolávačkou?
A co třeba hromadné výměny motorů u modelů do roku 2015?
Ostatní automobilky používají baterie nejpozději od doby, kdy nahradily původní startování klikou elektrickým startérem, tedy mnohonásobně déle, než Tesla. Kdy byla naposledy u některé tradiční automobilky nějaká svolávačka kvůli bateriím? ;-)
Kdo psal o svolavackach kvuli bateriim? A proc vubec do diskuze michate gelovou olovenou baterku, kterou vymlati osum hodin hrajici radio?
Ovšem takový obyčejný akumulátor dokáže každé auto během delší jízdy bez problémů dobít. Dokáže snad Tesla dobít své baterie během jízdy naplno tak, jako to umí jakékoliv jiné auto? ;-)
Jenomže pokud by byl zájem, není potřeba jít s cenou dolů. Ale zájem o S a X se propadl, proto to zlevnění. Musk doufá, že prodeje stoupnou, až přijdou na trh vylepšené modely, resp. facelift S a X. Ale to se uvidí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.