Na evropský trh má zamířit nová Dacia! Pick-up odvozený od Dusteru

30 komentářů

živčich
27. února • 19:35

Začátkem příštího roku se začnou brát objednávky, čekačka 9 měsíců.
Jinak v Jižní Americe Oroch skoro zboural trh s pickupy, - od
roku 2015 přes milion kusů.Co to auto zvládne, posuďte sami
, třeba na You tube.

Benzín
18. března • 15:59

Určitě to bude úspěch i v Evropě. Jestli se jim povede dodržet cenu +/- jako u Dustera, tak zboří trh. Duster a Oroch by za tu cenu byly bezkonkurenční. Navíc Dacia se opravdu soustředila na užitkové vozy pro malé podnikatele i soukromé rodiny za přijatelnou cenu. Dokker ten se dá sehnat jako WAN, nebo velé MPV křížené osobní dodávkou. Duster je trhák mezi SUV (rok se čeká na nový). Loggy regulerní rodinné MPV pro 7 lidí, dá se říct rozměrově náhrada za Octávku. Další trhák Sandero nahrazuje Fábie. A jestli bude Oroch tak máme i Pick-Up. Navíc možnost origo LPG a obyčejná 4 vál. atmosféra 1,6 a 1,5 nafta, nějak nevidím důvod dál kupovat postřelenou slepici. A to potvrzuje i Sandero, které se ve Francii stalo mezi soukromníky nejprodávanějším autem. To může mít Skodovka docela problém, jestli se její auta prodávají jen firmám a né soukromníkům, pak stačí jen nějaká skvělá akce pro firmy od konkurence (třeba Hyundai?) a škodovka bude v p.. . Soukromníci si již odvyknuli kupovat Škodovku, proč by ji taky brali? Roomster 2 zrušeno, Fábii combi čeká to samé, Pick-up, WAN taky nic, navíc ty motory na 3,14ču a výbava v základu se spolehlivostí taky tak na úrovni té vysmívané Dacie, jen za jinou cenu. A to pomalu začína klepat doba hybridů a autíček na tužkové baterky, kde mají zatím jen sny a vize.

Antiautomat
24. ledna • 22:17

Mne sa urcite pozdava. Na tu kratku korbu nalozim poskladany stan s tym bordelom naokolo, zapojim vozik s hayabusou a lahsim cebrom pre cicusku a hura na dovolenku :-)

youk
24. ledna • 22:16

Hlavně spoustu lidí odradí to že tento pick-up je pouze předokolka. Ani do budoucna se sním nepočítá jako se 4x4.

pepa
23. ledna • 12:50

Chtělo by to jiný motor asi TDI a bylo by to perfektní.

Znalec
22. ledna • 21:36

Kus, moje nove auto!!!

homer
22. ledna • 17:04

korba na většině doublecabů je tak mělká a malá že ztrácí smysl

Honza
23. ledna • 12:48

Prodejci asi nesdílí tento názor, prodeje těchto aut docela frčí .
Každý potřebuje něco jiného ..............;-)

Peter
22. ledna • 16:57

Vypadá lépe než klasický Duster.

Jirka
22. ledna • 10:48

Lozna plocha na 500 kg je malo. Tuna je uz ok

Lakas
25. ledna • 10:49

Nemyslím, že srovnávat Duster a Ranger je ideální řešení. Jednat Ranger double cab stojí od 850.000 a svojí konstrukcí stojí někde jinde. Co se nosnosti týče, koukám na stávky FORDu a nosnost je uváděna ca 1.096 kg, pokud budete počítat papírových pět osob v kabině (5x75kg), zbyde 721 kg na ložnou plochu – teoreticky. No a třeba Ford F-150 Raptor SVT dle webu má Maximální zatížení ložné plochy 418 kg.

Antiautomat
24. ledna • 22:10

Jirka: a kolko ton chcete na to male auto nalozit? Toto nie je indicka riksa docerta.

Jirka
22. ledna • 17:59

Tunu nalozim Do granda, sice papir 850 kg ale lehce petizit se da. Vyrobce s tim pocita. Celkem i s kouli muzu mit 5750 kg Auto vazi 2320

JA-NE
22. ledna • 13:21

tonu ti zoberie tak Ranger nie takyto krpec.. 500 staci

Toper
23. ledna • 9:41

To máš 10 pytlů cementu, na PickUp to opravdu není moc.

joži
23. ledna • 21:32

do sandera bezne nakladam 6 x do kufra a dve dopredu ku nohám spolusediaceho ☺
vozik om tahal naložený 1060kg aj do kopca ;-))) áááále pomaly ...v klídku...

Honza
23. ledna • 12:42

Toper, Toper, pytel cementu máš již dlouho 25KG, 50 bejvalo za Bolševika ;-):-D

Toper
23. ledna • 15:25

Já jsem trošku starší ročník. ;-)

mpolan
23. ledna • 11:09

Na malý pickup je to docela dost. Tahle Dacia není pětimetrový koráb.

Toper
23. ledna • 15:27

500 kilo zvládne obyčejný vozík. Já tam nějaký pozitivní progres nevidím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
23. ledna • 17:31

Já jo. U Orochu mám tu půltunu přímo v autě a nemusím se starat o přípojné zařízení. Nehledě na to, že jízda s vozíkem je daleko méně příjemná a má plno omezení.

Toper
23. ledna • 18:23

Ty máš Oroch?

šofér
23. ledna • 17:24

Tak ten obyčejný vozík bych chtěl vidět :-D, notabene při silniční kontrole.

Toper
23. ledna • 18:24

Tak se podívej na vozíky, co se normálně prodávají. Ty s jednou nápravou.

mpolan
24. ledna • 9:33

Hele, že jsem tak smělý - s kterým vozíkem smíš uhánět stotřicítkou po dálnici? A s kterým to dokážeš při plném naložení?
Fakt stále nespíná?

Toper
24. ledna • 10:10

Vidím, že dnes (a ani včera) jsi nebyl ve formě.
Jsou vozíky, které se dělají do 130, ty nové snad již skoro všechny.
Něco jsem najezdil v Hiluxu, tak ti rovnou napíšu, že pokud do té Dacie dají tu slaboučkou dieslovou jednapětku, tak se to naložené na dálnici na 130 ani nepodívá.

mpolan
24. ledna • 12:37

Hilux je o pár desítek centimetrů delší a těžší... zase mimo.

Toper
24. ledna • 12:56

Ano, jsi.
Do Hiluxu se taky nedávají jednapětkové motory.

Antiautomat
24. ledna • 22:11

Na Hilux nalozite toho viac. Zvlastne, ze. Neuveritelne. :-D:-D:-D

homer
24. ledna • 10:06

nový vozejky maj maximálku 130km/h což je homologováno na max.zatížení - pak už je na tobě co si s kterym autem troufneš

Doporučujeme

Články odjinud