co můžeš udělat včil, nedělej zítra, taky tady nemusíš být.
:-D:-D:-D už abys šel..
Když zaspí dobu, tak jedině dobře. Třeba potom budou muset zlevňovat, takže si konečně i já budu moct dovolit nové Ferrari :-)
zlavy v podobe 99% necakaj B-]
Ferárko cenu akumulátorů neřeší, ale ty stovky kilogramů pro dojezd stovek kilometrů už ano. Řekl bych, že tak 300 kg pro dojezd 600 km by mohlo stačit. Nejlehčí motor V12 váží cca 220 kg, takže tady můžou ušetřit. 4 elektromotory se pod 200 kg musejí vejít plus ušetřený metrák za převodovku.
300 kg na 600km? 4 elektromotory pod 200kg? V kterem vesmiru?Mimochodem, vite, ze elektromotor v eCG je tezsi nez puvodni MPI, co tam bylo?
Elektromotor z Tesly Roadster unese každý chlap - váží 32 kg. 300 kg na 600 km je parametr budoucích akumulátorů, které by Ferárku stačily.
Na 200 kwh baterku Tesly roadster važiacu 1.2 tony budeš potrebovať vysokozdvižny vozik.
Tak určitě, světlé zítřky za zvuku bzučení. Úplně se nemůžu dočkat. Není nic horšího než nadšený idiot.
Veľkou nevyhodou EV je nedobita baterka do plna.Čím viac je vybita tym je vykon auta nižšií.S baterkou nabitou na 30% nepoda vykon ako so 100% a bližšie k 0 vykon stale klesa.Majiteľ ferrari nepotrebuje starosti či ma dobite do plna aby mal k dispozicii plny vykon.Trhať asfalt musi aj s rezervou...
Enzo zrejme na poslednej strane skicara nechal odkaz: "H". Elektřina to nebude jasný pane :-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.