Na elektrické superauto si Ferrari nechává čas. Konkurenci v oboru prý nemusí řešit

11 komentářů

petr r. (petrumr)
16. května • 8:12

co můžeš udělat včil, nedělej zítra, taky tady nemusíš být.

petr r. je blb
17. května • 17:13

:-D:-D:-D už abys šel..

Zombot
16. května • 10:55

Když zaspí dobu, tak jedině dobře. Třeba potom budou muset zlevňovat, takže si konečně i já budu moct dovolit nové Ferrari :-)

eMKejx
16. května • 11:43

zlavy v podobe 99% necakaj B-]

Lee
15. května • 16:29

Ferárko cenu akumulátorů neřeší, ale ty stovky kilogramů pro dojezd stovek kilometrů už ano. Řekl bych, že tak 300 kg pro dojezd 600 km by mohlo stačit. Nejlehčí motor V12 váží cca 220 kg, takže tady můžou ušetřit. 4 elektromotory se pod 200 kg musejí vejít plus ušetřený metrák za převodovku.

jozka
16. května • 20:59

300 kg na 600km? 4 elektromotory pod 200kg? V kterem vesmiru?Mimochodem, vite, ze elektromotor v eCG je tezsi nez puvodni MPI, co tam bylo?

Lee
16. května • 21:06

Elektromotor z Tesly Roadster unese každý chlap - váží 32 kg. 300 kg na 600 km je parametr budoucích akumulátorů, které by Ferárku stačily.

Ďuri
17. května • 9:42

Na 200 kwh baterku Tesly roadster važiacu 1.2 tony budeš potrebovať vysokozdvižny vozik.

Twan
16. května • 15:20

Tak určitě, světlé zítřky za zvuku bzučení. Úplně se nemůžu dočkat. Není nic horšího než nadšený idiot.

Ďuri
15. května • 20:32

Veľkou nevyhodou EV je nedobita baterka do plna.Čím viac je vybita tym je vykon auta nižšií.S baterkou nabitou na 30% nepoda vykon ako so 100% a bližšie k 0 vykon stale klesa.Majiteľ ferrari nepotrebuje starosti či ma dobite do plna aby mal k dispozicii plny vykon.Trhať asfalt musi aj s rezervou...

eMKejx
15. května • 15:49

Enzo zrejme na poslednej strane skicara nechal odkaz: "H". Elektřina to nebude jasný pane :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud