Na elektrické superauto si Ferrari nechává čas. Konkurenci v oboru prý nemusí řešit

eMKejx  |  15. 05. 2020 15:49

Enzo zrejme na poslednej strane skicara nechal odkaz: "H". Elektřina to nebude jasný pane

Odpovědět  |   | 
Lee  |  15. 05. 2020 16:29

Ferárko cenu akumulátorů neřeší, ale ty stovky kilogramů pro dojezd stovek kilometrů už ano. Řekl bych, že tak 300 kg pro dojezd 600 km by mohlo stačit. Nejlehčí motor V12 váží cca 220 kg, takže tady můžou ušetřit. 4 elektromotory se pod 200 kg musejí vejít plus ušetřený metrák za převodovku.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  15. 05. 2020 20:32

Veľkou nevyhodou EV je nedobita baterka do plna.Čím viac je vybita tym je vykon auta nižšií.S baterkou nabitou na 30% nepoda vykon ako so 100% a bližšie k 0 vykon stale klesa.Majiteľ ferrari nepotrebuje starosti či ma dobite do plna aby mal k dispozicii plny vykon.Trhať asfalt musi aj s rezervou...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  16. 05. 2020 15:20

Tak určitě, světlé zítřky za zvuku bzučení. Úplně se nemůžu dočkat. Není nic horšího než nadšený idiot.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  16. 05. 2020 20:59

300 kg na 600km? 4 elektromotory pod 200kg? V kterem vesmiru?

Mimochodem, vite, ze elektromotor v eCG je tezsi nez puvodni MPI, co tam bylo?

Odpovědět  |   | 
Lee  |  16. 05. 2020 21:06

Elektromotor z Tesly Roadster unese každý chlap - váží 32 kg. 300 kg na 600 km je parametr budoucích akumulátorů, které by Ferárku stačily.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  17. 05. 2020 09:42

Na 200 kwh baterku Tesly roadster važiacu 1.2 tony budeš potrebovať vysokozdvižny vozik.

Odpovědět  |   | 

co můžeš udělat včil, nedělej zítra, taky tady nemusíš být.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  16. 05. 2020 10:55

Když zaspí dobu, tak jedině dobře. Třeba potom budou muset zlevňovat, takže si konečně i já budu moct dovolit nové Ferrari

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  16. 05. 2020 11:43

zlavy v podobe 99% necakaj

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  17. 05. 2020 17:13

už abys šel..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 100 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 29 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A