Na domácí trh vstupuje Fabia Trumf. Co nabídne a jak vypadá ceník?

Škoda Fabia Trumf je od dnešního dne k objednání, u autorizovaných prodejců se objeví na počátku roku 2017. Cena novinky startuje na 244 900 Kč.
Na domácí trh vstupuje Fabia Trumf. Co nabídne a jak vypadá ceník?

Portfolio vozů mladoboleslavské automobilky se od roku 2017 rozšíří o model Škoda Fabia Trumf. Novinka je určena výhradně pro Českou republiku a má spojovat atraktivní výbavu s příznivou cenou. Nabízena bude ve dvou variantách. Cena hatchbacku startuje na 244 900 Kč, za kombi si pak zájemci připlatí třicet tisíc korun.

Škoda Rapid sedan dostala facelift. Opět vypadá jako Fabia

Škoda Rapid sedan dostala facelift. Opět vypadá jako Fabia

„Škoda chce zákazníkům i nadále přinášet atraktivní nabídky akčních modelů,“ uvedl Miroslav Bláha, vedoucí prodeje Škoda Auto pro ČR. „Model Fabia Trumf navazuje na nedávno představený Yeti Trumf. Tyto varianty jsou určeny zákazníkům, kteří hledají dobře vybavený vůz za příznivou cenu.“

Oproti základní výbavě Active je novinka obohacena například o klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, palubní počítač MFA nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Ve výbavě nechybí ani rádio Blues, 15" kola s ozdobnými kryty či plnohodnotné rezervní kolo.

Seat Leon Cup Racer vs. Škoda Fabia R5 v Mostě. Co bude rychlejší?

Seat Leon Cup Racer vs. Škoda Fabia R5 v Mostě. Co bude rychlejší?

Fabie s označením Trumf budou pohánět benzinové agregáty s emisní normou EU6. Hatchback je nabízen s třemi pohonnými jednotkami - litrové MPI s výkony 44 a 55 kW doplní přeplňovaný agregát 1,2 TSI (66 kW). Ve verzi kombi se pak dočkáme také litrového TSI (55 a 66 kW). Všechny pohonné jednotky spolupracují s pětistupňovou manuální převodovkou.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků