Na domácí trh vstupuje Fabia Trumf. Co nabídne a jak vypadá ceník?

Škoda Fabia Trumf je od dnešního dne k objednání, u autorizovaných prodejců se objeví na počátku roku 2017. Cena novinky startuje na 244 900 Kč.
Na domácí trh vstupuje Fabia Trumf. Co nabídne a jak vypadá ceník?

Portfolio vozů mladoboleslavské automobilky se od roku 2017 rozšíří o model Škoda Fabia Trumf. Novinka je určena výhradně pro Českou republiku a má spojovat atraktivní výbavu s příznivou cenou. Nabízena bude ve dvou variantách. Cena hatchbacku startuje na 244 900 Kč, za kombi si pak zájemci připlatí třicet tisíc korun.

Škoda Rapid sedan dostala facelift. Opět vypadá jako Fabia

Škoda Rapid sedan dostala facelift. Opět vypadá jako Fabia

„Škoda chce zákazníkům i nadále přinášet atraktivní nabídky akčních modelů,“ uvedl Miroslav Bláha, vedoucí prodeje Škoda Auto pro ČR. „Model Fabia Trumf navazuje na nedávno představený Yeti Trumf. Tyto varianty jsou určeny zákazníkům, kteří hledají dobře vybavený vůz za příznivou cenu.“

Oproti základní výbavě Active je novinka obohacena například o klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, palubní počítač MFA nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Ve výbavě nechybí ani rádio Blues, 15" kola s ozdobnými kryty či plnohodnotné rezervní kolo.

Seat Leon Cup Racer vs. Škoda Fabia R5 v Mostě. Co bude rychlejší?

Seat Leon Cup Racer vs. Škoda Fabia R5 v Mostě. Co bude rychlejší?

Fabie s označením Trumf budou pohánět benzinové agregáty s emisní normou EU6. Hatchback je nabízen s třemi pohonnými jednotkami - litrové MPI s výkony 44 a 55 kW doplní přeplňovaný agregát 1,2 TSI (66 kW). Ve verzi kombi se pak dočkáme také litrového TSI (55 a 66 kW). Všechny pohonné jednotky spolupracují s pětistupňovou manuální převodovkou.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků