Na detroitský autoslaon míří ostrý koncept Inifniti Q50 Eau Rouge

Na detroitský autoslaon míří ostrý koncept Inifniti Q50 Eau Rouge

Do prodejů postupně přichází nové Infiniti Q50, které je prvním modelem, na jehož vývoji se plně podílel samotný Sebastian Vettel. Do Detroitu má ovšem namířeno provedení, které bude mít k seriálu F1 poněkud blíže, a to jak svým vzhledem, tak (doufejme) schopnostmi a konečně také názvem.

Infiniti Q50: základní sedan značky Infiniti u nás startuje na 861 160 Kč

Infiniti Q50: základní sedan značky Infiniti u nás startuje na 861 160 Kč

Nový koncept se jmenuje Q50 Eau Rouge. Odkud se tento název vzal, to snad ani není nutné připomínat. V tiskové zprávě se bohužel k tomuto tématu prozatím nedočtete prakticky nic. Těšit se máme na spolupráci s týmem Red Bull, takže zaručeně nebude nouze o pěkně drahé prvky vylepšující aerodynamiku, jak jsme si je mohli prohlédnout třeba u speciálního Infiniti FX Vettel Edition.

Podrobnosti budou zanedlouho následovat.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Infiniti

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků