Na D1 opět zavládne peklo. Stavební sezona začíná, tentokrát na nejdelším úseku

9 komentářů

Zelí
17. března • 16:14

Jsou to vyhozené peníze. Jediný odůvodnitelný tak brutální stavební postup na D1 je rozšíření na šestipruh.

HuHu
16. března • 12:05

Pokud ma opravovany usek 24km (114-90) tak jej za 10,5 minut pri rychlosti 80 km/h neprojedu. Bud je usek pouhych 14km a nebo pojedu jako by zadne omezeni na 80 km/h nebylo. Opravte si to.

MilanD
16. března • 8:43

Nějak pořád nemohu pochopit když už dělají z gruntu omlazení d1 proč ji neudělali na 6pruhu. Jasně že by to bylo dražší ale je to hlavní tepna ČR

neodborník
16. března • 12:13

Protože to stačí a až bude spojení na Moravu i na severu, bude stačit ještě víc. Stejně by to bylo náročnější na schvalování kvůli ochraně přírody, viz Děti, takže by se dnes dost pravděpodobně ještě nic nestavělo.

Jiří
16. března • 19:06

stačí i okresky naco dálnice..bože..

neodborník
17. března • 20:13

No moc jste toho argumentačně nepředvedl. Čím víc pruhů, tím víc dálnice ? Pojem "stačí" v tomto případě znamená, že provoz není tak hustý, až je provoz zpomalený, či daná komunikace neprůjezdná, je něco takového na opravených úsecích D1 ?. Dá se to odvodit podle intenzity dopravy - počet projetých vozidel za 24 h, jsou na to i mapy.

dilema
16. března • 7:19

To si ten začátek prací vybrali podle aktuální předpovědi počasí, protože má opět začít mrznout a padat sníh?

Ludek_II
16. března • 7:16

Voliči bureše si nic jiného nezaslouží.

k.ik
15. března • 17:41

mě stačilo, co předvedli před týdnem před Brnem a vracím se na silnice 3. třídy

Doporučujeme

Články odjinud