Na curling nemusíte mít speciální kameny. Stačí běžná auta

Zajímavý způsob, jak využít automobilové vraky, se objevil v Rusku.
Na curling nemusíte mít speciální kameny. Stačí běžná auta

Vraky aut se dají využít různě. Například jako dárci orgánů pro jiné vozy, můžete je ale drtit pod koly monster trucků, nechat vzájemně otloukat při amatérských závodech rallycrossu, anebo je pustit na led...

Tento způsob zábavy ukazuje nové video pocházející z Ruska. Pořadatelka, zaměstnankyně pojišťovací společnosti, dala dohromady skupinku nadšenců. Ti sehnali dostatečné množství malých vozů Vaz 1111 (Lada Oka), vymontovali z nich všechno zbytečné, tedy skla, motory a převodovky, a začalo se hrát.

V turnaji byly čtyři desetičlenné týmy. Úkolem bylo dostat během devíti pokusů dostat tři týmová auta co nejblíže vyznačenému středu. Vítězný tým získal odměnu v přepočtu 40 000 Kč. Škoda, že tato inspirace nepřišla dříve. V lednu i v únoru bylo i v Česku k dispozici dost míst, kde by se podobný podnik dal uspořádat. 

  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků