Na Concorso d´Eleganza se představí BMW Gran Lusso Coupe

Na Concorso d´Eleganza se představí BMW Gran Lusso Coupe

Automobilka BMW si připravila pro blížící se Concorso d´Eleganza Villa d´Este další zajímavou premiéru. Zatímco minulý rok se u stejné příležitosti představil koncept BMW Zagato Coupé, letos to dali mnichovští dohromady s jinou slavnou designovou společností, s Pininfarinou. Výsledkem je kupé s názvem Gran Lusso Coupe.

Design | BMW | Premiéry

BMW Zagato: konečně krásný bavorák

Jako už tradičně informace chybí. Aktuálně se ví, že bude automobil představen 24. května a že půjde o dvanáctiválcové kupé. Vůz podobné koncepce se dnes už jen tak nevidí. V případě BMW můžeme v této souvislosti zavzpomínat na 850Ci a 850CSi.

BMW

Ztracené projekty: BMW M8 s výkonem 580 koní

Jaký konkrétně motor koncept dostane, to se v tuto chvíli neví. Pravděpodobně vypadá možnost použití vidlicového šestilitrového dvanáctiválce osazeného systémem přeplňování, který se aktuálně nabízí v řadě sedm (760Li). Parametry této jednotky jsou 544 koní a 700 Nm. V kombinaci s karoserií kupé a designem od Pininfariny by mohlo jít o sakra zajímavý automobil. Tak snad vše neskončí pouze u studie. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků