Na český trh dorazil Citroën C4 po faceliftu s cenou od 339 900 Kč

Na český trh dnes oficiálně vstoupil modernizovaný Citroën C4. Novinka navazuje na 12 000 exemplářů prodaných u nás od doby, kdy zmizela z nabídky Xsara. Současná generace modelu C4 se prodává od roku 2010. V rámci faceliftu dostal tento francouzský model především nové motory, jinak jsou změny v podstatě detailní.

Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické  

Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické  

Hlavním poznávacím znamením pro omlazenou C4 jsou nová světla s 3D grafikou a integrovanými diodami pro denní svícení. Měnily se taktéž i koncové svítilny, za příplatek můžete dostat nová sedmnáctipalcová litá kola Miami a v nabídce barev najdete dvě nové barvy karoserie (obě jsou šedé). Hodí se připomenout, že základní výbava Live nová světla s LED nemá, takže se v podstatě od předfaceliftového provedení na pohled neliší.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

V interiéru očekávejte přepracovaný středový panel, kterému vévodí nový multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou. Tu už známe z jiných modelů koncernu PSA. Výbava se rozšiřovala také například o bezklíčové odemykání a startování nebo systém hlídání mrtvého úhlu.

Největšími úpravami nakonec prošel ceník. Motory 1.4 VTi a 1.6 VTi jsou minulostí, stejně jako 1.6 HDi. Citroën C4 pro modelový rok 2015 je nabízen s přeplňovanými tříválci 1.2 PureTech o výkonu 81 kW (110 k) nebo 96 kW (130 k), sáhnout můžete také po dieselovém čtyřválci 1.6 BlueHDi ve verzích naladěných na 74 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Vše plní emisní normu Euro 6, naftové motory si k plnění limitů pomáhají systémem vstřikování močoviny.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Modernizovaný Citroën C4 startuje s výbavou Live na částce 349 900 Kč, respektive se sumou 339 900 Kč pokud započítáme bonus za starý vůz. První diesel koupíte s druhou výbavou Live Edition za necelých 400 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků