Na český trh dorazil Citroën C4 po faceliftu s cenou od 339 900 Kč

Na český trh dnes oficiálně vstoupil modernizovaný Citroën C4. Novinka navazuje na 12 000 exemplářů prodaných u nás od doby, kdy zmizela z nabídky Xsara. Současná generace modelu C4 se prodává od roku 2010. V rámci faceliftu dostal tento francouzský model především nové motory, jinak jsou změny v podstatě detailní.

Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické  

Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické  

Hlavním poznávacím znamením pro omlazenou C4 jsou nová světla s 3D grafikou a integrovanými diodami pro denní svícení. Měnily se taktéž i koncové svítilny, za příplatek můžete dostat nová sedmnáctipalcová litá kola Miami a v nabídce barev najdete dvě nové barvy karoserie (obě jsou šedé). Hodí se připomenout, že základní výbava Live nová světla s LED nemá, takže se v podstatě od předfaceliftového provedení na pohled neliší.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

V interiéru očekávejte přepracovaný středový panel, kterému vévodí nový multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou. Tu už známe z jiných modelů koncernu PSA. Výbava se rozšiřovala také například o bezklíčové odemykání a startování nebo systém hlídání mrtvého úhlu.

Největšími úpravami nakonec prošel ceník. Motory 1.4 VTi a 1.6 VTi jsou minulostí, stejně jako 1.6 HDi. Citroën C4 pro modelový rok 2015 je nabízen s přeplňovanými tříválci 1.2 PureTech o výkonu 81 kW (110 k) nebo 96 kW (130 k), sáhnout můžete také po dieselovém čtyřválci 1.6 BlueHDi ve verzích naladěných na 74 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Vše plní emisní normu Euro 6, naftové motory si k plnění limitů pomáhají systémem vstřikování močoviny.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Modernizovaný Citroën C4 startuje s výbavou Live na částce 349 900 Kč, respektive se sumou 339 900 Kč pokud započítáme bonus za starý vůz. První diesel koupíte s druhou výbavou Live Edition za necelých 400 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky