Na český trh dorazil Citroën C4 po faceliftu s cenou od 339 900 Kč

Na český trh dnes oficiálně vstoupil modernizovaný Citroën C4. Novinka navazuje na 12 000 exemplářů prodaných u nás od doby, kdy zmizela z nabídky Xsara. Současná generace modelu C4 se prodává od roku 2010. V rámci faceliftu dostal tento francouzský model především nové motory, jinak jsou změny v podstatě detailní.

Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické  

Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické  

Hlavním poznávacím znamením pro omlazenou C4 jsou nová světla s 3D grafikou a integrovanými diodami pro denní svícení. Měnily se taktéž i koncové svítilny, za příplatek můžete dostat nová sedmnáctipalcová litá kola Miami a v nabídce barev najdete dvě nové barvy karoserie (obě jsou šedé). Hodí se připomenout, že základní výbava Live nová světla s LED nemá, takže se v podstatě od předfaceliftového provedení na pohled neliší.

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

Test Citroën C-Elysée 1.2 VTi: když nejméně je nejvíce  

V interiéru očekávejte přepracovaný středový panel, kterému vévodí nový multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou. Tu už známe z jiných modelů koncernu PSA. Výbava se rozšiřovala také například o bezklíčové odemykání a startování nebo systém hlídání mrtvého úhlu.

Největšími úpravami nakonec prošel ceník. Motory 1.4 VTi a 1.6 VTi jsou minulostí, stejně jako 1.6 HDi. Citroën C4 pro modelový rok 2015 je nabízen s přeplňovanými tříválci 1.2 PureTech o výkonu 81 kW (110 k) nebo 96 kW (130 k), sáhnout můžete také po dieselovém čtyřválci 1.6 BlueHDi ve verzích naladěných na 74 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Vše plní emisní normu Euro 6, naftové motory si k plnění limitů pomáhají systémem vstřikování močoviny.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Modernizovaný Citroën C4 startuje s výbavou Live na částce 349 900 Kč, respektive se sumou 339 900 Kč pokud započítáme bonus za starý vůz. První diesel koupíte s druhou výbavou Live Edition za necelých 400 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků