Na českém trhu najdete už jen 8 kabrioletů pod milion. Tady jsou

Pokud si plánujete pořídit kabriolet a nechcete překročit hranici milionu korun, máte dnes výběr poměrně omezený. Něco se ale najde!

Určitě máte ještě v živé paměti auta jako Peugeot 207 CC či 308 CC, Ford Focus Cabrio, Volkswagen Eos či snad Mitsubishi Colt CZC. Díky nim se dal pořídit vcelku dostupný kabriolet, který stavěl na běžných základech a nepřipravil si tak pro majitele větší náklady ani v podobě běžné údržby.

Jenže z nějakého důvodu jsou podobná auta fuč. Možná i ty ustoupily módě crossoverů. Pokud jste s prvními slunečními paprsky tak jako já zatoužili po něčem novém bez střechy, nebudete to mít jednoduché. A z aut s otevřenou střechou se tak v rámci nových vozů stává velká exotika. A také docela drahá sranda. Vždyť pod milion korun jich pořídíte jen zlomek toho, z čeho jsme vybírali třeba ještě před deseti lety.

Škoda Karoq kabriolet má pořádně řízný zvuk! Octavia RS může závidět

Škoda Karoq kabriolet má pořádně řízný zvuk! Octavia RS může závidět

Pokud přimhouříme očko, tak za jakýsi pseudokabriolet můžeme považovat Fiat 500C. Tím pádem máme zároveň i nejlevnější vůz našeho výběru. S atmosférickou dvanáctistovkou jej pořídíte za 462.000 korun. DS 3 podobné konstrukce se pak už v Česku neprodává, a tak pojďme na skutečné kabriolety.

Dosluhující Volkswagen Beetle Cabriolet s motorem 1,2 TSI stojí od 521.900 korun. Pokud chcete něco sportovnějšího, rovnou třeba roadster, Mazda MX-5 začíná s patnáctistovkou na částce 629.900 korun. To příbuzný Fiat 124 Spider s přeplňovanou 1.4 začíná na 709.900 korunách.

Mercedes-Benz omladil C kupé i kabrio. V základu je nová patnáctistovka

Mercedes-Benz omladil C kupé i kabrio. V základu je nová patnáctistovka

Mezi oba sourozence se však ještě vměstná Opel Cascada 1.4 Turbo za 642.900 korun a také základní Mini Cabrio s přeplňovanou patnáctistovkou za 643.500 korun. Mazdu MX-5 můžete mít také ve verzí RF od 779.900 korun. Do milionu už se už ale vejde jen Mercedes-Benz SLC. Verzi 180 koupíte za 961.900 korun.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků