Na Bugatti Chiron se prý čeká tři roky. Tento kousek může být váš hned

Zatímco u běžných automobilů cena s časem klesá, u exkluzivních hypersportovních kousků je tomu právě naopak. Stejně jako v případě tohoto Bugatti.

Nová generace „technického cvičení“ koncernu Volkswagen posunuje hranice možného v automobilovém průmyslu na zcela novou úroveň. Je jedním z těch automobilů, které svou hodnotu s časem neztrácejí, ale naopak navyšují.

To samozřejmě nahrává překupníkům, kteří s tak exkluzivními kousky raději ani nejezdí, aby je zanedlouho mohli prodat za mnohem vyšší cenu. S tím ale kolikrát automobilky nic nezmůžou a nepomáhá ani opravdu pečlivý výběr zákazníků.

Ženeva 2016 živě: Bugatti Chiron má 1500 koní a stovku zvládne pod 2,5 s

Ženeva 2016 živě: Bugatti Chiron má 1500 koní a stovku zvládne pod 2,5 s

Pro potenciální zájemce to nicméně znamená, že se čas od času dostane do „oběhu“ vůz, ke kterému by se klasickou formou možná ani nedostali. Příkladem budiž Bugatti Chiron, které vidíte na snímcích.

Jde o první kousek dovezený do Velké Británie a jeden z prvních určených k dalšímu prodeji. Má najeto směšných 2140 kilometrů, vlastně není ani pořádně zajetý, a aktuálně je v nabídce prodejce Romans International z britského Surrey.

První majitel na autě nešetřil. Už základní Chiron stál v přepočtu zhruba 61 milionů korun, interiér v kombinaci kůže a karbonu za asi jeden a půl milionu korun či karbonová sedadla za zhruba půl milionu jsou vlastně prkotiny. Vůz je do dubna 2021 v tovární záruce a jeho stav odpovídá najetým kilometrům – naprosto bezchybný i díky aplikování speciální ochrany celého laku.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Otázkou zůstává cena. Odhaduje se, že by se vůz mohl prodat za zhruba 3,6 milionu liber, což je podle aktuálního kurzu zhruba 104 milionu korun. Pořád je to ale relativně příznivá cena, pokud uvážíme, že propad v případě Bugatti Chiron rozhodně nelze očekávat.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků