Na Bugatti Chiron se prý čeká tři roky. Tento kousek může být váš hned

Zatímco u běžných automobilů cena s časem klesá, u exkluzivních hypersportovních kousků je tomu právě naopak. Stejně jako v případě tohoto Bugatti.

Nová generace „technického cvičení“ koncernu Volkswagen posunuje hranice možného v automobilovém průmyslu na zcela novou úroveň. Je jedním z těch automobilů, které svou hodnotu s časem neztrácejí, ale naopak navyšují.

To samozřejmě nahrává překupníkům, kteří s tak exkluzivními kousky raději ani nejezdí, aby je zanedlouho mohli prodat za mnohem vyšší cenu. S tím ale kolikrát automobilky nic nezmůžou a nepomáhá ani opravdu pečlivý výběr zákazníků.

Ženeva 2016 živě: Bugatti Chiron má 1500 koní a stovku zvládne pod 2,5 s

Ženeva 2016 živě: Bugatti Chiron má 1500 koní a stovku zvládne pod 2,5 s

Pro potenciální zájemce to nicméně znamená, že se čas od času dostane do „oběhu“ vůz, ke kterému by se klasickou formou možná ani nedostali. Příkladem budiž Bugatti Chiron, které vidíte na snímcích.

Jde o první kousek dovezený do Velké Británie a jeden z prvních určených k dalšímu prodeji. Má najeto směšných 2140 kilometrů, vlastně není ani pořádně zajetý, a aktuálně je v nabídce prodejce Romans International z britského Surrey.

První majitel na autě nešetřil. Už základní Chiron stál v přepočtu zhruba 61 milionů korun, interiér v kombinaci kůže a karbonu za asi jeden a půl milionu korun či karbonová sedadla za zhruba půl milionu jsou vlastně prkotiny. Vůz je do dubna 2021 v tovární záruce a jeho stav odpovídá najetým kilometrům – naprosto bezchybný i díky aplikování speciální ochrany celého laku.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Otázkou zůstává cena. Odhaduje se, že by se vůz mohl prodat za zhruba 3,6 milionu liber, což je podle aktuálního kurzu zhruba 104 milionu korun. Pořád je to ale relativně příznivá cena, pokud uvážíme, že propad v případě Bugatti Chiron rozhodně nelze očekávat.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků