Na Bugatti Chiron se prý čeká tři roky. Tento kousek může být váš hned

Zatímco u běžných automobilů cena s časem klesá, u exkluzivních hypersportovních kousků je tomu právě naopak. Stejně jako v případě tohoto Bugatti.

Nová generace „technického cvičení“ koncernu Volkswagen posunuje hranice možného v automobilovém průmyslu na zcela novou úroveň. Je jedním z těch automobilů, které svou hodnotu s časem neztrácejí, ale naopak navyšují.

To samozřejmě nahrává překupníkům, kteří s tak exkluzivními kousky raději ani nejezdí, aby je zanedlouho mohli prodat za mnohem vyšší cenu. S tím ale kolikrát automobilky nic nezmůžou a nepomáhá ani opravdu pečlivý výběr zákazníků.

Ženeva 2016 živě: Bugatti Chiron má 1500 koní a stovku zvládne pod 2,5 s

Ženeva 2016 živě: Bugatti Chiron má 1500 koní a stovku zvládne pod 2,5 s

Pro potenciální zájemce to nicméně znamená, že se čas od času dostane do „oběhu“ vůz, ke kterému by se klasickou formou možná ani nedostali. Příkladem budiž Bugatti Chiron, které vidíte na snímcích.

Jde o první kousek dovezený do Velké Británie a jeden z prvních určených k dalšímu prodeji. Má najeto směšných 2140 kilometrů, vlastně není ani pořádně zajetý, a aktuálně je v nabídce prodejce Romans International z britského Surrey.

První majitel na autě nešetřil. Už základní Chiron stál v přepočtu zhruba 61 milionů korun, interiér v kombinaci kůže a karbonu za asi jeden a půl milionu korun či karbonová sedadla za zhruba půl milionu jsou vlastně prkotiny. Vůz je do dubna 2021 v tovární záruce a jeho stav odpovídá najetým kilometrům – naprosto bezchybný i díky aplikování speciální ochrany celého laku.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Otázkou zůstává cena. Odhaduje se, že by se vůz mohl prodat za zhruba 3,6 milionu liber, což je podle aktuálního kurzu zhruba 104 milionu korun. Pořád je to ale relativně příznivá cena, pokud uvážíme, že propad v případě Bugatti Chiron rozhodně nelze očekávat.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků