Proč biturbo nemá Audi a Pašík, jaký je problém.
Jinak krivka takova hladka ... oproti krivce u BMW ... Kde kluci od BMW udelali chybu?
Že by třeba inženýři od BMW dostávali limitní hodnoty výkonu z 3,0 R6 dieselového motoru za použití extrémních dopovadel? A ono se to někde musí projevit, že se někdo snaží vydolovat extrémní výkon z motoru, který na to nikdy původně nebyl vyvíjen. Ale ono je jednodušší udělat menší konstrukční úpravy stávajícího (kvalitního) motoru než vyvíjet nový např V8 motor. A i když před BMW smekám co z toho 6ti válu dostali tak po zkušenostech s BMW X6 M50d musím říct, že se mi 4.2tdi zamlouvá více. A budí ve mně větší důvěru....
Nejen třívysavač. Ani dvouvysavač s papírovými BMWkoníky na tom není dobře. Jediný motor, u kterého nelžou, je .30d, který těch papírových 180kW opravdu má a stejně výkonné audi mu neujede. Na tříturbo.50d ale TDIR hladce stačí a ,35d nestíhá ani omylem, o pocitu dynamiky při jízdě u .35d raději vůbec nemluvit.
No ono měřit to na nějakých 15kkm asi bude křivka jiná než na syrovym motoru
Jak může proboha někdo napsat takovou blitku "V rámci testu jsme aktuálně jeden z nejlepších pick-upů na trhu vzali také na brzdu". Tenhle pick-up nesahá tradičním konkurentům ani po listová péra. Dlouhodobě je králem třídy Hilux a myslím že VW bude ještě spoustu desetiletí trvat než dosáhne kvality tohoto výrobce.
Ty seš taky blitka
Asi by jste se neměl projevovat veřejně.
A v čem je Hilux lepší než Amarok?
Začnu tím nejjasnějším - spolehlivost. Tady nelze o čem polemizovat Toyota vs. VW je předem jasný vítěz.
Zajímalo by mě, z čeho tak soudíš. Hilux je na trhu hodně dlouho, Amarok jenom rok, to ale neznamená, že je nespolehlivý, respektive to se teprve ukáže. Ted říkat, že hlavním rozdílem je spolehlivost, je nesmysl. Nějaké další důvody proč je Hilux lepší než Amarok?
Válcovým brzdám stejně nevěřím pro jejich pochybný způsob stanovení pasivních odporů. Kdesi jsem četl reportáž kdy jedno auto nechali změřit na několika různých brzdách a pokaždé dostali úplně jiným výsledek. Rozptyl hodnot byl tuším přes 20% takže měření v podstatě k ničemu. Jinak co se týká samotného Amaroku, nepochopil jsem proč používají dva tolik rozdílné způsoby pohonu 4x4. Kdybych to navrhoval já, nechal bych tam ten torsen a doplnil ho 100% třecí závěrkou takže jediný systém by s přehledem pokryl všechny oblasti použití, silnice i těžký terén. Tuším že podobně to má třeba LC.
jak jinak overit realny vykon..lepsi moznost neni..znam nekolik aut ktery byli mereny na dp brzde, tak i na maha a vse s minimalnimi rozdily..jasny ze to neni 100% ale aspon clovek vidi realny prubeh..a ne nesmyslne excelove pr vyplody automobilek..kolikrat jsem byl svedkem shitovych TDI sw od v cr chvaleneho cimbu aj. ...ani ABT neni nic extra aspon u naftaku..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.