Na brzdě: Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI 132 kW

Vana666  |  13. 12. 2012 15:24

Válcovým brzdám stejně nevěřím pro jejich pochybný způsob stanovení pasivních odporů. Kdesi jsem četl reportáž kdy jedno auto nechali změřit na několika různých brzdách a pokaždé dostali úplně jiným výsledek. Rozptyl hodnot byl tuším přes 20% takže měření v podstatě k ničemu.

Jinak co se týká samotného Amaroku, nepochopil jsem proč používají dva tolik rozdílné způsoby pohonu 4x4. Kdybych to navrhoval já, nechal bych tam ten torsen a doplnil ho 100% třecí závěrkou takže jediný systém by s přehledem pokryl všechny oblasti použití, silnice i těžký terén. Tuším že podobně to má třeba LC.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  15. 12. 2012 17:28

jak jinak overit realny vykon..lepsi moznost neni..znam nekolik aut ktery byli mereny na dp brzde, tak i na maha a vse s minimalnimi rozdily..jasny ze to neni 100% ale aspon clovek vidi realny prubeh..a ne nesmyslne excelove pr vyplody automobilek..kolikrat jsem byl svedkem shitovych TDI sw od v cr chvaleneho cimbu aj. ...ani ABT neni nic extra aspon u naftaku..

Odpovědět  |   | 
Petr Šidák  |  13. 12. 2012 17:02

Jak může proboha někdo napsat takovou blitku "V rámci testu jsme aktuálně jeden z nejlepších pick-upů na trhu vzali také na brzdu". Tenhle pick-up nesahá tradičním konkurentům ani po listová péra. Dlouhodobě je králem třídy Hilux a myslím že VW bude ještě spoustu desetiletí trvat než dosáhne kvality tohoto výrobce.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 12. 2012 17:17

A v čem je Hilux lepší než Amarok?

Odpovědět  |   | 
Petr Šidák  |  14. 12. 2012 10:17

Začnu tím nejjasnějším - spolehlivost. Tady nelze o čem polemizovat Toyota vs. VW je předem jasný vítěz.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 12. 2012 17:57

Zajímalo by mě, z čeho tak soudíš. Hilux je na trhu hodně dlouho, Amarok jenom rok, to ale neznamená, že je nespolehlivý, respektive to se teprve ukáže. Ted říkat, že hlavním rozdílem je spolehlivost, je nesmysl. Nějaké další důvody proč je Hilux lepší než Amarok?

Odpovědět  |   | 
furgon  |  13. 12. 2012 19:08

Ty seš taky blitka

Odpovědět  |   | 
Petr Šidák  |  14. 12. 2012 10:14

Asi by jste se neměl projevovat veřejně.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  13. 12. 2012 19:09

No ono měřit to na nějakých 15kkm asi bude křivka jiná než na syrovym motoru

Odpovědět  |   | 
Jouza  |  13. 12. 2012 20:00

Jinak krivka takova hladka ... oproti krivce u BMW ... Kde kluci od BMW udelali chybu?

Odpovědět  |   | 
Ivko  |  13. 12. 2012 20:38

Že by třeba inženýři od BMW dostávali limitní hodnoty výkonu z 3,0 R6 dieselového motoru za použití extrémních dopovadel? A ono se to někde musí projevit, že se někdo snaží vydolovat extrémní výkon z motoru, který na to nikdy původně nebyl vyvíjen. Ale ono je jednodušší udělat menší konstrukční úpravy stávajícího (kvalitního) motoru než vyvíjet nový např V8 motor. A i když před BMW smekám co z toho 6ti válu dostali tak po zkušenostech s BMW X6 M50d musím říct, že se mi 4.2tdi zamlouvá více. A budí ve mně větší důvěru....

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 12. 2012 19:46

Nejen třívysavač. Ani dvouvysavač s papírovými BMWkoníky na tom není dobře. Jediný motor, u kterého nelžou, je .30d, který těch papírových 180kW opravdu má a stejně výkonné audi mu neujede. Na tříturbo.50d ale TDIR hladce stačí a ,35d nestíhá ani omylem, o pocitu dynamiky při jízdě u .35d raději vůbec nemluvit.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 12. 2012 08:39

Proč biturbo nemá Audi a Pašík, jaký je problém.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A