Na brzdě: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4

17 komentářů

Antiautomat
25. července • 9:13

Noo, pekne. Derivaty /a hlavnie tie chrochtave/ z dielne koncernu naozaj velmi nemusim, ale toto musim pochvalit. Otazka samozrejme je, ako ten motor pojde ked bude mat nalietanych 150.000 a kolko suciastok v nom bude povodnych /pripadne ci to bude ten isty motor ze/. Prevodovka detto najma preto ze prave kvoli jej poddimenzovaniu nemoze ten motor byt este o nieco silnejsi a treba ho roztiahnut po celom otackovom spektre ako h.vno po koseli. Inak jednotka.

lamal_SK
25. července • 14:59

ty uz prestan fetovat lebo placas od veci :-D

Vana666
25. července • 12:49

Aha takže když motor táhne konstantně a plynule přes celé spektrum otáček tak to není jeho ctnost, ale nouzové řešení kvůli poddimenzované převodovce ?? :-)

runner42
24. července • 11:19

Vzorné, musím pochválit :-)

pinpo
24. července • 11:13

recirkulace výfukových plynů = to je EGR ventil?
to su tu akoze az dva tie ventily? aky to ma prakticky vyznam? nebudu s tym 2x problemy, ked dost aut ma problemy s jednym a treba to casto cistit ci vymienat?

x12345678
24. července • 11:30

EGR problémy byly cca před 12 lety a to ještě jen u benzínových 16V motorů. Příčinou navíc nebyl ventil sám ale bordel, který se tam dostával při deceleraci z čela katalyzátoru. TDI se to netýkalo a netýká. EGR je stejně jako DPF kurvítko, které slouží ke splnění emisních limitů, k jinému účelu ho nepotřebujeme. Parazit na motoru.

pinpo
24. července • 11:58

este taka poznamka, ze ked to na TDIckach nie je problem, preco to kopec ludi zaslepuje?

x12345678
24. července • 12:21

Kopec u TDI? Přeháníš.

TDI-mag
24. července • 15:07

No nevím kde x12345678 bere ty informace, ale kdo k nám jezdí na servis, tak EGR chcou zaslepit snad všichni. Výměna (čištění) EGR je na denním pořádku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
24. července • 15:45

Problém s EGR u TDI postihuje do 150 000km cca 2% motorů. U 1.6/16V 77kW to bylo 90% motorů.

A7Gkiller
24. července • 17:52

slušná blbost. Pokud ti funguje víc, než 2% mozku, tak víš, že EGR je častý a běžný problém u většiny TD motorů. Naštěstí jde snadno opravit nebo přelstít, aby neotravoval.

pinpo
24. července • 16:09

stale neviem odkial cerpas tie informacie, predavas nieco z portfolia VW?
a ako je to po 150 000km?
auto by malo mat predsa ovela dlhsiu zivotnost

pinpo
24. července • 13:16

heh, vtipalek
a na cz vw fore je k tomuto popisanych len "50" stran
audi, seat ci skoda forum sa mi pozerat nechce
ty si bud predajca jednej z tychto znaciek, alebo mas benzinaka a len trolujes, ze?

pinpo
24. července • 11:41

tak pokial ja viem tak EGR v dieslakoch je stale problem, pri benzinakoch to problem nebyva
ako pises, problem byva s kvalitou paliva, ktora pri benzine je stale lepsia, aj ked neviem ci kopec tych problemov nie je aj koli tym bio-primesiam

kk
25. července • 13:26

EGR je VELKY problem aj benzinov - napr. Opel su problemamy s EGR povestne-.

Vana666
24. července • 10:46

Hezké, ukázkový příklad výkonové křivky TD

lamal_SK
25. července • 15:05

a okrem ineho aj to, ze co kus to original v podani TDi... takto vysoko nadhodnotene hodnoty 150k motora nehovoria o nicom inom len o tom, ze aby aj v pripade nepodarku tam tych deklarovanych 150k bolo...pripadne marketing aby si zakaznici mysleli, ze 150k u 2,0TDI je vacsia raketa ako u ineho vyrobcu agregatu tej istej objemovo-vykonnostnej kategorie

Doporučujeme

Články odjinud