Na brzdě: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4

Vana666  |  24. 07. 2013 10:46

Hezké, ukázkový příklad výkonové křivky TD

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  25. 07. 2013 15:05

a okrem ineho aj to, ze co kus to original v podani TDi... takto vysoko nadhodnotene hodnoty 150k motora nehovoria o nicom inom len o tom, ze aby aj v pripade nepodarku tam tych deklarovanych 150k bolo...

pripadne marketing aby si zakaznici mysleli, ze 150k u 2,0TDI je vacsia raketa ako u ineho vyrobcu agregatu tej istej objemovo-vykonnostnej kategorie

Odpovědět  |   | 
pinpo  |  24. 07. 2013 11:13

recirkulace výfukových plynů = to je EGR ventil?
to su tu akoze az dva tie ventily? aky to ma prakticky vyznam? nebudu s tym 2x problemy, ked dost aut ma problemy s jednym a treba to casto cistit ci vymienat?

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 07. 2013 11:30

EGR problémy byly cca před 12 lety a to ještě jen u benzínových 16V motorů. Příčinou navíc nebyl ventil sám ale bordel, který se tam dostával při deceleraci z čela katalyzátoru. TDI se to netýkalo a netýká. EGR je stejně jako DPF kurvítko, které slouží ke splnění emisních limitů, k jinému účelu ho nepotřebujeme. Parazit na motoru.

Odpovědět  |   | 
pinpo  |  24. 07. 2013 11:41

tak pokial ja viem tak EGR v dieslakoch je stale problem, pri benzinakoch to problem nebyva
ako pises, problem byva s kvalitou paliva, ktora pri benzine je stale lepsia, aj ked neviem ci kopec tych problemov nie je aj koli tym bio-primesiam

Odpovědět  |   | 
kk  |  25. 07. 2013 13:26

EGR je VELKY problem aj benzinov - napr. Opel su problemamy s EGR povestne-.

Odpovědět  |   | 
pinpo  |  24. 07. 2013 11:58

este taka poznamka, ze ked to na TDIckach nie je problem, preco to kopec ludi zaslepuje?

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 07. 2013 12:21

Kopec u TDI? Přeháníš.

Odpovědět  |   | 
pinpo  |  24. 07. 2013 13:16

heh, vtipalek
a na cz vw fore je k tomuto popisanych len "50" stran
audi, seat ci skoda forum sa mi pozerat nechce
ty si bud predajca jednej z tychto znaciek, alebo mas benzinaka a len trolujes, ze?

Odpovědět  |   | 
TDI-mag  |  24. 07. 2013 15:07

No nevím kde x12345678 bere ty informace, ale kdo k nám jezdí na servis, tak EGR chcou zaslepit snad všichni. Výměna (čištění) EGR je na denním pořádku.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  24. 07. 2013 15:45

Problém s EGR u TDI postihuje do 150 000km cca 2% motorů. U 1.6/16V 77kW to bylo 90% motorů.

Odpovědět  |   | 
pinpo  |  24. 07. 2013 16:09

stale neviem odkial cerpas tie informacie, predavas nieco z portfolia VW?
a ako je to po 150 000km?
auto by malo mat predsa ovela dlhsiu zivotnost

Odpovědět  |   | 
A7Gkiller  |  24. 07. 2013 17:52

slušná blbost. Pokud ti funguje víc, než 2% mozku, tak víš, že EGR je častý a běžný problém u většiny TD motorů. Naštěstí jde snadno opravit nebo přelstít, aby neotravoval.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 07. 2013 11:19

Vzorné, musím pochválit

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 07. 2013 09:13

Noo, pekne. Derivaty /a hlavnie tie chrochtave/ z dielne koncernu naozaj velmi nemusim, ale toto musim pochvalit. Otazka samozrejme je, ako ten motor pojde ked bude mat nalietanych 150.000 a kolko suciastok v nom bude povodnych /pripadne ci to bude ten isty motor ze/. Prevodovka detto najma preto ze prave kvoli jej poddimenzovaniu nemoze ten motor byt este o nieco silnejsi a treba ho roztiahnut po celom otackovom spektre ako h.vno po koseli. Inak jednotka.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  25. 07. 2013 12:49

Aha takže když motor táhne konstantně a plynule přes celé spektrum otáček tak to není jeho ctnost, ale nouzové řešení kvůli poddimenzované převodovce ??

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  25. 07. 2013 14:59

ty uz prestan fetovat lebo placas od veci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A