Otrasne auto a este k tomu cvt, myslim ze mam noveho kandidata na najhnusnejsie auto roku. Kazdopadne ale testy na brzde vitam, co tak napriklad tam dat koktavku s 1.9TDi (77kW) a 1.6 TDi a hned za sebou a hned porovnat, nech sa odhali kruta pravda (o klamstvach ohladom spotreby uz snad nepochybuje nik, teraz este nam chyba ten vykon, tocivy moment a priebeh, nech je jasne kam sme to dotiahli). Hm?
Pan Antiautomat zřejmě po třech letech vylezl z jeskyně, když Juke navrhuje na nejhnusnější auto roku...:-P
"Nissan Juke Nismo se coby nejostřejší Juke v nabídce ukázal začátkem roku na autosalonu v Tokiu."Hm, a Juke R je jako co? http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Juke...
spíš sem dej prosím místo dementní wikipedie odkaz na ceník, ve kterému Juke-R najdeme. Dík
K cemu? Stejne si ho nekoupis...http://www.topgear.com/uk/photos/the-first-produ... ...
Pořád tam nevidím ten ceník. A o moje finanční možnosti se nestarej, takže ještě jedenou. Místo plácání nesmyslů mi ukaž tu nabídku, kde je Juke-R. Díky!
A to je jako muj problem, ze si neschopnej si precist, ze cena bude zacinat na 400000 GBP, ale ze bude dost zavisla na specifikaci, kterou si zakaznik vybere?Docela my mne zajmalo o jakych nesmyslech tu mluvis...
Ty jsi teda pořádně natvrdlý :-) Karel se tě ptal, kde se teď hned, tzn. aktuálně v tento okamžik, dá Juke R koupit a je mu jedno za kolik. Jde o to, zda se dá (kýmkoli) koupit, zda je v nabídce nějakého prodejce obecně.
Vis ja se ridim pravidlem: Na blbou otazku blba odpoved ;).Jedna vec je ze se da objednat od Nissanu i presto, ze ho samozrejme nikde v ceniku nenajdes. Ostatne exoticky auta vetsinou v zadnych cenicich nejsou. A druha vec je, ze to s otazkou jestli to je nejvykonejsi Juke nebo ne nema vubec nic spolecnyho...
V článku je napsáno nejvýkonnější Juke "v nabídce", ne nejvýkonnější Juke, který byl představen. Teď je otázkou, zda je Juke R už skutečně v nabídce (dá se objednat a koupit). Což já teda nevím, takže o tomto se hádat nebudu. Šlo mi jen o to, že si oba odpovídáte na jiné věci.
No z toho clanku, kterej rika, ze prvni produkcni Juke R byl vyroben pro nakyho araba uz loni v Rijnu bych pochopil, ze ano...
Tak jo, Juke R se dá objednat (alespoň v UK to vypadá, že ano). Pak už to mohli myslet jedině tak, že to nejde třeba v ČR, nebo je tam skutečně chyba a Juke R opomněli.
Není to přímo k brzdě, ale předpokládám, že je tu bude hodně majitelů Juka. Mohl by mi prosím někdo zodpovědět jak je to s připojením iPhonu a přehráváním mp3 přímo z něj, případně zda lze přehrát i video? A dále by mě zajímalo, zda je v navigaci také nějaký český hlas. Děkuji
je super, ze niekto si dal tu namahu a testuje auta aj skutocne profesionalne. Myslim, ze testy na autorevue.cz su v CR a SR jednoznacne najprofesionalnejsie a s najvyssou vypovednou hodnotou!Palec hore a drzte sa!:-)
Myslím, že u takového měření by bylo vždy relevantní uvádět počet najetých km daného vozidla. Věřím, že u nezajetého motoru naměříte méně...
Ten max výkon mě moc nepřekvapuje. Kvůli pohonu všech kol a CVT převodovce se dalo očekávat, že na kola půjde méně koní, než u manuálu a náhonem na přední kola.
a vies ty vobec o com pises ? Kde sa uvadza, ze to co namerali su hodnoty na kolach ? Na kolach to ma tak o 20-30kw menej nez ma motor
Tak pak by to měl očekávat zejména výrobce a neudávat v technické specifikaci nesmysly.
Jenže výrobce udává výkon motoru, tedy toho, co vstupuje do převodovky, ne toho, co vystupuje z převodovky. Výkon motoru jako takového (tedy údaje, co se uvádí) se nezmění, ať za něj plácneš jakoukoli převodovku.
Tak pokud se na válcových zkušebnách měří výkon na kolech, jak je možné, že velmi často naměří hodnoty podstatně vyšší, než uvádí výrobce jako výkon motoru. Výkon na kolech musí být nižší, než výkon motoru (na klice).
Na brzdě se změří odpor, který se k tomu dopočítá zpátky (třebas 80kW naměřených + 30kW ve ztrátách). Je možné, že u CVT odpory a ztráty tohoto ústrojí nezapočítá přesně jako u klasické převodovky (tedy, že v měření odporů se ztráty CVT neprojeví tolik, kolik při měření výkonu).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.