Na brzdě: Jak si vede 2.0 TSI ve Škodě Octavia RS po 174 000 km?

Mitch  |  24. 05. 2016 10:01

Ale realny vysledek na silnici bude fiaskem oproti slabsim Renaultum a Peugeotum. Takova klasika. Nicmene proti gustu ....

Odpovědět  |   | 
space  |  24. 05. 2016 10:07

Napiš to nějak jednodušeji, po svém. Ztrácím se v tom množství informací

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  24. 05. 2016 11:30

Jednoduseji to uz nejde.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 05. 2016 12:11

....no, tak sa potom ale zda, ze takych jednoduchych neznalych uzivatelov tu je viac. Ako absolutny laik by som chcel nejake presnejsie vyjadrenie aj ja

Odpovědět  |   | 
Pilly  |  25. 05. 2016 08:49

Vždy mě zarážení lidé, kteří nepochopí sarkasmus :D

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  25. 05. 2016 17:38

Obecně většinou psychopati a sociopati, prostě to necítí - od přírody nemají čím (nevyvinuté příslušné části mozku). Někdy jsou podobné věty (záleží na významu) dokonce schopni chápat jako potvrzení jejich pravd. Rozdíl mezi psychopatem a sociopatem je ovšem ten, že sociopatovi to bude většinou "jen" jedno (a nic dalšího), ale psychopat usiluje o moc, takže je na základě těch nepochopených odpovědí schopen vyvozovat další kroky k realizaci svých cílů.
PS: Vše píšu obecně a zjednodušeně, nejsem lékař. Pro hrubé pochopení to ovšem stačí.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  24. 05. 2016 20:32

Oproti lehčím autum s podobným výkonem to bude vždy slabota.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 05. 2016 10:09

Nuz, aky si motor vychovas, taky bude. Ja som mal na starom osemventile 1.6 (papierovo 55kW) natocenych 63kW, nieco po 2oo.ooo km. Po dalsich stotisic km stale bezal ako hodinky. Jednoduchy recept > slusny zabeh.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 05. 2016 20:15

...minuskar ma pravdu. Na prvych kilometroch, ked je motor cerstvo z vyroby, vobec nezalezi. Vyroba dnes je tak moderna, ze bezi v atomovej presnosti.

Tak k.rva mi to ty h.vado blbe vysvetli, co uz mam k tejto blbosti napisat...

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  24. 05. 2016 10:18

Otázkou je, zda má auto původní motor. Spousta těch EA888 motorů se nedožila ani 100 tisíc km.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 05. 2016 12:08

....plati pri 1.8, kde rozvod odisiel bez varovania (na rozdiel od 1.2), skratka (uz notoricky zname) zle nastavene pozarucne k.rvitko na podporu koncernovej charity. Dvojliter s tym, pokial ma pamat neklame, az take problemy nemal, je predsa len robustnejsi, ma to vsetko vacsiu zotrvacnost a tak to od prirody bezi inak.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  24. 05. 2016 13:16

Těch dvoulitrů EA888 je mnohem méně než těch osmnáctistovek, takže i ta četnost "příběhů se špatných koncem" je mnohem menší. Aby to nebylo tak jednoduché, tak koncern souběžně montoval i spolehlivý starší řemenový dvoulitr EA113. Takže třeba VW Golf VI se dal koupit jak s problémovým řetězovým EA888 (montoval se do Golfu GTI), tak se spolehlivým řemenovým EA113 (montoval se do Golfu R).

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 05. 2016 17:37

dik za upresnenie.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 05. 2016 19:47

Ano, montoval, ale ne stejne vykonove varianty. Navic u modelu z roku 2012 jiz je novy napinak, takze motor neni duvod pro selhani rozvodu...

Odpovědět  |   | 
orgasmic  |  25. 05. 2016 02:51

Ty mamrde, stačilo vyměnit napínák řetězu a nebyl problém.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  26. 05. 2016 08:57

Nr každý kus se výměny napínáku dožil. Navíc výměna napínáků neřešila další vážný problém, když některé motory začaly žrát olej jako prokopnuté kvůli špatným písním kroužkům. Pokud to bylo v záruce a koncern to uznal jako vadu, tak šel motor do pece a dával se nový.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 05. 2016 10:44

Presne jak pises, nechapu proc musi nekdo nadavat, kdyz pises pouze pravdu.
Na druhou stranu je treba napsat, ze motory vyroby zhruba od pulky roku 2012 maji jiz i jine pistni krouzky a jsou zcela bezproblemove.
Dalsi vec je, ze za onou spotrebou oleje lezi z velke casti vina na pouziti long-life oleju a cyklu vymeny. Mam ve svem okoli dva tyto motory (rok vyroby 2009) v rodinnem provozu, tj. do skolky, skoly na krouzky a dvakrat do roka dovolena. Obe auta najedou max 10t km za rok a maji jednou za rok i vymenu oleje. Ani s jednim motorem neni zadny problem (napinaky vymeneny) a behem probehu vemou tak malo oleje, ze je to nemeritelne...

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  24. 05. 2016 10:46

Když jsem pod článek o Mazdě, psal, že VW a Ford má skvělé benzinové motory, dostal jsem minusů jak nasr******. Tak znova: VW umí skvělé benzinové motory!

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 05. 2016 10:55

Hodně negativních komentářů a mínusů se řídí heslem: Odříkaného chleba největší krajíc. To už je taková klasika.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 05. 2016 11:00

Koncern umí rozumné benziny, ostatně jako většina konkurence, jen jsou velmi citlivé na zacházení a na.......štěstí.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  24. 05. 2016 11:14

Ford mal skvele benzinove motory kym pouzival benzinove motory MZR od Mazdy* a 5-valec od Volva.

2.5 litrovy MZR je dodnes v hybridnom Mondeu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 05. 2016 16:42

Pětiválec volva pochází z konstrukční kanceláře F.Piecha, takže vlastně od pana VW. Není proto divu, že je ten motor skvělý.

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  24. 05. 2016 16:52

Kdo ti tohle povídal?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 05. 2016 19:22

Není pětiválec, jako pětiválec, nepopletl sis automobilky?
http://auto.idnes.cz/petivalec-mercedes-om-617... ...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 05. 2016 20:17

Všechny pětiválce pochází z konstrukční kanceláře F.Piecha. Začal v sedumdesátých letech s motorem pro MB, který už se nevyrábí, pak udělal pětiválec pro audi. Ten se stále vyrábí a momentálně je v přeplňované verzi např. v RS3 nebo v TT... nakonec udělal pětiválec pro volvo.
Takže tak. Dalo by se podrobněji rozebírat proč pětiválec, důvody....není čas.

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  24. 05. 2016 20:46

A nevymysleli náhodou před tím čtyřválec?

Dobře Piech udělal to a to, ale nemůžeš říct, že všechny pětiválce pochází z konstrukční kanceláře... Motor RS3 nemá nic společnýho s M-B 3.0D, Volvo D5, Fiat a ani dokonce s původními benzín pětiválci AUDI

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  25. 05. 2016 07:44
Tiburon  |  24. 05. 2016 16:43

Zrovna na tom pětiválci od Volva by mě zajímalo, co je skvělého?

Odpovědět  |   | 
Dzambor  |  24. 05. 2016 20:57

Pri normalnej udrzbe je to nesmrtelny motor.

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  24. 05. 2016 22:05

Bohužel není

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  25. 05. 2016 14:33

nebral by som vsetky T5 za rovnake a nesmrtelne, u volva plati D5 ano, T5 cim starsie tym lepsie... zrovna ten vo fordoch trpi fatalnymi zavadami to ma daleko od nesmrtelneho enginu

Odpovědět  |   | 
Tiburon  |  25. 05. 2016 18:38

2.4 turbo se úplně běžně zadírá na klice. Lepší byl starej litinovej čtyřválec Volvo.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 05. 2016 04:31

neudelal Piech prvni petivalec pro audi? Z ktereho tezili a tezi dlouho:?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  24. 05. 2016 10:51

Vynikající motor. A pro vůz nižší střední ještě lepší. Výsledky mne překvapily. Otázka co tam za celou dobu životnosti tankoval a jestli motor nepročistil aditivem. A též, nat95 v CŘ a jinde je trošku rozdíl. Tudíž v ČR do Tsi pouze lépe aditivaný 95.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 05. 2016 11:59

....a este by som sa pozrel na olejovy servis. Doteraz nezabudnem ako jedna kolegyna v BA prisla do prace, motal som sa akurat pri garazi, mala jednotkovu koktu s klasickym benzinovym dvojlitrom, teda ten najlepsi motor, ktory sa tam daval. Prisla ju mne ze jej nieco svieti na palubaku. Hadajte co to bolo. Napoveda : sondu som vytiahol suchu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 05. 2016 19:54

No nevim, asi kazdeho preference. Osobne bych hodnotil jako nejlepsi 1,8 20V s promennou delkou sani...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  24. 05. 2016 20:25

Opravim vás oba... Nejlepší motor, který se kdy od OI dával byl 1.8T spolu s 1.9TDi

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  25. 05. 2016 07:48

1.9 TDI first series Octavia byl to nej co kdy Skoda vyrobila. Dneska vidim jezdit tolik 1series Octavek i ve firmach az je to k neuvereni. Nelze opomenout SDI, ktery byl liny ale nezravy, bezne s tim lidi trajdaj po meste i mimo za 4-5L. Jooo kdepak ty casy slavy jsou, dneska se bojim koupit neco noveho, protoze se neco treba vykaší v zaruce a servis rekne FUCK...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 05. 2016 20:22

.....diesel v takomto osobaku nenazyvam motorom a preto ho ani neuvazujem..

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 05. 2016 20:10

....mame ho v rodine, ale toto plati len za podmienky, ze sa jedna az o /znacne/ modifikovany motor zo /plus minus/ druhej polovice vyroby. Je vyborny a zabavny.

Mame aj 1.6 75kW BFQ, ktora ma naposledy udivila 3oo km dialnicnou jazdou, 13okmh na tempomat a 3900 otackach isla za 6,7l / 100km. Na zvysenom podvozku.

Kazdopadne mojim favoritom je ten dvojliter, jedina nevyhoda je ze si vie trochu uhnut a je tazky - ale kto ho videl rozobraty, vie do coho ist. Motor ako do maleho tanku. Sused ho ma v passate. Potrebuje ale ten spravny olej a kazdych 15.oookm. Potom sa da odpisat jedine tak, ze ho rozbijete.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 05. 2016 08:31

Jasne, souhlasim. Proto take pisu az s promennou delkou sani, coz byla ona hlavni modifikace. Tim ale ten motor dostal jiny rozmer, dokazal jsem s nim jezdit v poklidu a na limitech dle GPS LIberec-Brno po okreskach do 6,5 L, ale kdyz clovek potreboval, tak dokazal i zatahnout. Samozrejme na ukor spotreby

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  25. 05. 2016 14:37

automat ty mas desne pomylene vcelicky,,,, s tym 2,0 8V ti zas uleteli

2.0 8v ala spotreba oleja s benzinom 1:1 asi aj preto kolegyni svietila olejnicka lebo ho zerie jak posahnuty... je to desne lenivy, tazky, nekvalitny motor, neskutocna lemra... ak toto nazyvas naj motorom potom ta lutujem, aj 1,6 8v 75k bola daleko lepsia... naj motor pre octaviu je 1.9tdi + 1.8T

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 05. 2016 20:15

To, ze don lejes to, co tam nema byt, nie je vinou motora. Pomylene vcelicky maju ti, co to tam leju. Do motora, ktory je konstrukcne tri dekady stary, musi ist to, na co bol aj robeny.
To iste plati aj o staznostiach na spotrebu oleja pri 1.6 100k.

Mechanicky odolny motor, ktory sa da znicit len dvoma sposobmi: longlajfom alebo burackou.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  25. 05. 2016 20:29

tie motory zrali od novoty vyrobcom predpisane maziva,... tu istu povest mal od dob kedy sa vlastne zacal pouzivat tj niekde koncom 80tych rokov... fakt nie je to lemra...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 05. 2016 08:34

Tak to zase neni pravda. Tu povest ziskal pote, co v roce 1999 a 2002 vyjely z fabriky dve serie motoru, ktere mely obracene namontovane psitni krouzky. A tyto serie opravdu mely super spotrebu oleje.
JInak se bez problemu vesly do spotreby 0,5 l / 15 000km. Coz je standardni spotreba vetsiny motoru. Staci si precist i jina fora nez nase a clovek zjisti, jak moc zerou olej napr. japonske motory.

Odpovědět  |   | 
Skrew  |  27. 05. 2016 18:07

Nemohu s vama souhlasit. Normalni motor proste olej nezere. Mam korejce, za rok najedu 25 tisic km a olej jsem nikdy doplnovat nemusel, celou dobu uprostred mezi ryskama. Kdyz to dokazou, korejci, mohli by to dokazat i super borci z nemecka...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 05. 2016 10:04

Nebojte, ono to přijde... Dejte tomu ještě nějakou dobu.
Spotřeba oleje je naproto normální a běžná... At už ve větší či menší míře...
To, že do sveho korejce nedolejváte olej (pokud ho kontrolujete) neznamená, že olej nežere.
Nemáte moc šancí na té mrnavé měrce poznat, jestli vám to za 15 000km sežralo pul litru oleje... Leda by jste si dělal zářezy.

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  26. 05. 2016 08:55

Některé kusy v Oktávce můžou mít problémy se spotřebou oleje a/nebo s padáním do nouzového režimu kvůli špatnému vyladění elektroniky u verze motoru AQY. Já ho mám ve Fabce a nemůžu si stěžovat ... velmi rychlá reakce na přidání plynu od nejnižších otáček, široký rozsah použitelných otáček, slušná dynamika, překvapivě nízká spotřeba, rozumí si s LPG. Spotřeba oleje je 1,5 litru na 15000 km, což mně osobně nevadí. Kdybych měl uvést minusy, tak určitě horší kultura běhu (vibrace na volnoběh, dunění ve vyšších otáčkách) a do Fabie se vejde jen taktak, takže jakákoliv výměna něčeho v motorovém prostoru je obtížná.

Odpovědět  |   | 
Plejtvak  |  24. 05. 2016 11:59

Primárně záleží na tom, jak se o to majitel stará a jak s tím zachází.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 05. 2016 12:00

....a co a ako casto tam leje.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  24. 05. 2016 12:06

Nutnou, aj keď nie postačujúcou podmienkou (povedané matematicky) pre výdrž motora je pravidelná výmena kvalitného oleja.
A tým, že tá Octávka najazdila 174.000 len za 4 roky, je jej najväčšou výhodou. Najviac sa motor opotrebuje pri studenom štarte. Jazda ustálenou rýchlosťou na diaľnici je pre motor tejto veľkosti a výkonu v Octávii oddychovka...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  24. 05. 2016 12:18

Redakce je překvapená, že Dieselpower naměřil vyšší hodnoty než udává výrobce. Jestlipak redakce ví, že dynamická válcová brzda měří podle zcela jiné metodiky než zkušebna u výrobce ?

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 05. 2016 12:27

Mozete nas prosim informovat v com je rozdiel? Inak nevidim pridanu hodnotu vasho prispevku. Ak viete viac ako my, tak nas poucte.

Ci potrebujete takto priamo vyzvat?

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 05. 2016 12:27

Mozete nas prosim informovat v com je rozdiel? Inak nevidim pridanu hodnotu vasho prispevku. Ak viete viac ako my, tak nas poucte.

Ci potrebujete takto priamo vyzvat?

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  27. 05. 2016 22:00

Dynamická válcová zkušebna výkon počítá nepřímo na základě měření celého auta, konkrétně měřením průběhu úhlového zrychlení válců, ODHADEM momentů setrvačností rotačních dílů v pohonu a nepřesným změřením mechanických ztrát v v pohonu od motoru až po kola. Při dynamickém měření je průběh výkonu navíc zkreslen změnou parametrů v čase (například zpožděním při tlakování turba) a měření probíhá poměrně krátkou dobu

Výrobce na motorové brzdě zjišťuje výkon samotného motoru přímým měřením jeho otáček a momentu v ustáleném stavu v několika bodech charakteristiky. Motor je v tomto měření zatěžován déle

Odpovědět  |   | 
...  |  30. 05. 2016 07:57

Dakujem velmi pekne. Ale preco potom vsetkym autam od VW namerali viac? Chapal by som, keby sa hodnota menila: raz by namerali menej a niekedy viac. Ale oni stale nameraju viac a dokonca niekedy ide o chybu (ak dobre ratam) bliziacu sa 5% vykonu. Ja sa nezastavam VW, iba sa pytam znalého na vysvetlenie. Urcite by ma to zaujimalo.

Dakujem

Odpovědět  |   | 
Cuco  |  30. 05. 2016 16:14

Co nechapes ? Od VW sa vzdy vsetko meria so spravnou rezervou

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  31. 05. 2016 10:50

Správné vysvětlení neznám. Můžou opravdu mít větší výkon, rozdíl ale může být způsobený také nastavením chybných parametrů při měření na válcích a chybným stanovením mechanických ztrát v pohonu mezi motorem a koly. Sám jsem několikrát žádal redakci Autorevue o vysvětlení konkrétních rozporů při měření, na seriózní odpověď se však redakce nezmohla ani jednou.

Jsem proto přesvědčený, že redakce problematice vůbec nerozumí a jen slepě přebírá údaje, které jí předhodí v Dieselpoweru. A ani v případě samotného Dieselpoweru si nejsem jistý fundovaností jeho pracovníků, viz nedávný úsměvný přehmat kdy zcela nesmyslně navýšili změřený výkon elektromotoru korekcí podle DIN normy platné pouze pro spalováky. Redakce se opět rozplývala, že výsledek je lepší než udává výrobce.

Prezentované výsledky tak občas hraničí s diletanstvím, což je samozřejmě škoda když už si redakce dává tolik práce s měřením výkonu. Signály že by se něco mělo zlepšit však nejsou žádné, takže bych to tady zatím bral s velkou rezervou.

Odpovědět  |   | 
K  |  30. 05. 2016 16:52

Stacilo napisat rozdiel medzi meranim vykonu na kolese a na motore...
Mat vyssi vykon na starom aute nie je az taka vynimka, vid https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  31. 05. 2016 10:24

Nestačilo. Těch rozdílů je tam daleko více

Odpovědět  |   | 
USA  |  24. 05. 2016 13:57

z clanku tak nejak vyplyva, ze 1.8tsi potřebuje 98oktan, coz je blbost.
osobne nevidim nic spatnyho na nutnosti tankovat vysokooktanovy benzin, ja tankuju V100, který je proti N95 drazsi jen o 2kc.
ale nedavno sem koukal, ze rozdil mezi 95 a 98 u tank-ono dela skoro 4kc, coz je teda ulet

Odpovědět  |   | 
tomm1k  |  24. 05. 2016 14:21

Samozdřejmě že je to blbost ..... jsem už nějakou dobu majitelem O2 1.8 Tsi facelift, a výrobcem je předepsán jak N95 tak n98...což potvrzují jak nálepky na víčku nádrže tak manuál k vozidlu...tankuji jen lepší N95 a bez problému.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 05. 2016 19:52

To chce klik. Mel jsem 2,0FSI v provedeni 4x4, o kterem se tvrdi, ze je nutne tankovat 98. Za celou dobu, kdy auto ujelo 286 t km jezdilo na BA95 a jeste u nas v CR. NIkdy nebyl problem s motorem nebo managementem. A protoze mel ten dvoulitr ve sve dobe hodne nadprumerne vykony, neprislomi, ze by to na BA95 nejelo...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  24. 05. 2016 18:56

za prve proc nejsou dva grafy a prumer cili nastavil brzdu na nejnizsi vykon a nejvyssi. Brzda neni nikdy presna zalezi jak se nastavi.
A vykon jen o pet procent nad slibovane hodnoty si myslim ze by mela byt bezna realita. Za dalsi v nizozemi si to jiste opecovaval a nehuntoval ten motor. Ze. Vemte to od ceskeho pepika co jezdi kazdej den okresky uvidime jestli podvozek a to ostatni o proti nizozemskym silnicim bude vykazovat to same.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 05. 2016 19:53

Presne, nejlepe je to videt na focusech a jejich zadnich napravach, kdy po 200t km z De nebyva problem a u vozu provozovanych u nas je velky problem po 100 t km srovnat geometrii. (vim, ze u nekterych to neslo ani z vyroby ale to neni tento pripad)

Odpovědět  |   | 
Mirec  |  25. 05. 2016 03:27

Jak se vede motoru 1.4 tsi po 200.000 km / 300.000 km treba v passatu nebu superbu?

Odpovědět  |   | 
 |  25. 05. 2016 13:16

Úplně v pohodě, to je motor tak v půlce životnosti.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  25. 05. 2016 14:55

Spíš než o změření výkonu to vypadá na pravidelnou reklamu nějaké firmy pro diesly jezdící smrdící.

Odpovědět  |   | 
sosko  |  26. 05. 2016 08:25

" je v mimořádně dobré kondici i po docela slušné porci kilometrů. Vždyť těch více než 174 000 km najela testovaná Octavia RS teprve od roku 2012. To dělá reálně přes 40 000 km každý rok. Více na: http://www.autorevue.cz/na-brzde-jak-si-vede-20-t... ... "


Paneboze, kedy sa uz konecne prestane brat pocet najazdenych kilometrov za alfu omegu stavu vozidla a novinari tomu radi pomahaju ! 174000 km je slusna porcia ? , to je PRD makovy a nie slusna porcia ! Sami si odpovedali v dalsiej vete, 40 tis rocne asi nebude po meste s castymi startami, ved na valcoch este budu stopy z obrabania vo vyrobe ! Ten motor je po dobrom zabehu prave.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A