Na brzdě: Ford Mondeo 2.0i 16V (175 252 km)

46 komentářů

Furat
20. listopadu • 8:51

Presne tohle auto jsem mel, ten motor je neznicitelnej, prodaval jsem ho se slzou v oku a mel skoro 270t km. Krome svicek civky a kabelu jsem na nem nemenil nic. Holt klasika zadny turba, start stopy a podobny pi*oviny

LU
4. října • 14:07

Mám ten samý motor a o nezničitelnosti bych úplně nemluvil, protože tam je někde trpaslík, kterej chlastá olej po litrech =/

jirka
4. ledna • 19:35

vlastním dvě mondea s tímto motorem-2001automat a 2008manual.olej nežerou za výměnu 15000km nnedolévám,
Jirka

Petr007
18. června • 23:50

LEDkový žárovky v osvětlení registrační značky???? Dobrý nelegální tuning.

Q
21. června • 11:58

zajímalo by mě, co je na LED tak jiného, že je to dělá nelegálními? vždyť tam není v podstatě rozdíl.. ??

Tom
19. června • 10:48

Vtip že?:-D

DD
16. června • 13:04

jenom otazka, jak je mozne ze jste na brzde namerili vykon motoru vyssi nez je uveden od vyrobce? Vykon na brzde se meri od kol, zatimco vyrobce udava vykon motoru prenaseny na setrvacnik. Tudiz zde neni zapocitana ztrata pres prevodovku a kola. Normalne je prenasena sila na kola o +- 20% nizsi nez je vykon motoru. Dale samozrejme sehraje svoji roli velikost a vaha kol jako i treni pneumatik a jejich nahusteni.

ADA
14. června • 16:54

na soukromé ježdění mám Octavii 2.0 FSI která má podobné parametry (150k/200Nm) jako testované Mondeo a jsem nadšen ... za 4 roky 60 tis km ... spotřeba cca 7,5 léto a 8 zima (dost po městě) ... přímo na závodění to není ale na běžné dynamické ježdění úplně stačí a nechá si líbit i hodně nízké otáčky ...

Jiří
14. června • 17:01

Rád bych viděl na brzdě to samé auto ford mondeo ale s naftovým motorem. To by dopadlo. Benzíny mají celkem povedené ale nafťáky mají tragické.

Celuar
14. června • 21:34

Ak sa ti niečo nepáči tak pozdravuj PSA ... B-]

Jiří
14. června • 21:47

2,0TDDi Je od Fordu . PSA muselo Fordu poradit jak na to. Vzniklo TDCI to už docela ušlo.

Pavel
15. června • 9:58

Já mám 2.0TDDi 100ps v transitu, na tachu 465 000km a žádnej problém (na motoru) a to je to nejspíš ještě stočený.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří
15. června • 13:10

Najet tolik kilometrů v transitu tak tomu říkám výdrž . Najet tolik kilometrů v transitu tak bych měl problém se zdravím. To tě obdivuji.:-)

Fero
16. června • 16:23

Pane "Jiří" vás tak akorát nakopat do prdele...:-)

Jiří
15. června • 13:10

Najet tolik kilometrů v transitu tak tomu říkám výdrž . Najet tolik kilometrů v transitu tak bych měl problém se zdravím. To tě obdivuji.:-)

Jiří
15. června • 10:49

To jsi měl štěstí zrovna na povedenej kus. Tddi byl co kus to originál.

Pavel
15. června • 11:23

TDDi 2.0 v transitech byly všechny dobrý, dokonce i TDDi 2.4, ale jenom ty slabší verze s čerpadlem VP30. A že by byl co kus to originál, to se mi teda nezdá.

Tom
14. června • 20:38

Jaký myslíte? Např. 2.2 TDCi je motor Ford a 2.0 od PSA...

Petr
15. června • 8:23

U jakyho Mondea ? To jsou zase presne informace... :-/

Jiří
14. června • 20:50

2,0 TDDI

Tom
14. června • 21:56

Tak to je starý Kent 66kW, ten měl co dělat už v Escortu aby jakž takž jel. 2.2 Už se Fordu povedla a metelí to slušně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
15. června • 9:59

není to Kent, ale Puma

Petr
15. června • 8:25

2.0 TD v Escortu bych chtel videt :-D Ses dobry odbornik na Fordy...

Tom
15. června • 22:15

Jo nafta mi nic neřiká, ale měl jsem v hlavě 1.8 .. nějak jsem to přehlédl:-P

Jiří
14. června • 16:48

Fordem tam vlakem zpátky . B-]

Celuar
14. června • 21:33

J.....ý Jiří čo v poriadnom aute ešte nesedel bude rozprávať B-]

jiří
14. června • 22:16

Tak,tak.:-P

:-))
14. června • 12:01

Někdy mi připadá, že Fordy se snad prodávají oproti papírům na hlavu. To co předvádějí řidiči Fordů v provozu nepředvádí ani ti co mají na značkách 4x nebo i víckrát stejnou číslici. Jestli s ním takto jezdili, což mi přijde jako velice pravděpodobné, potom bude asi hodně dobře zajetý... :-D

wolff
14. června • 10:27

Výborný výsledek....!!!

Vojta
14. června • 10:52

Tak to je úctyhodný výkon, po tolika letech a bůhví jak s ním zacházeli....

Antiautomat
14. června • 11:18

Definitivne ano, styria majitelia a fima, no to musel dostat pekne nalozene, aj ked zase v istych oblastich a krajinach je mentalita o nieco dopredu a nebudem tomu nakladt len pretoze je to firemne a pretoze ma s.erie ze na vlastne nemam, ze....(casty to zjav u nas).
Benzinovy dvojliter atmo je idealna kubatura.Inak ten isty vykon bude mat po tych tisicoch km nepochybne aj TSi.....hacik je v tom ze po dvoch vymenach :-D:-D

anonym
14. června • 17:59

Benzinovy atmosfericky plneny dvojliter je v dnesnej dobe na auto strednej triedy iba velmi priemerny motor. Ak niekto ocakava od auta solidnu dynamiku, mal by siahnut po vyssom objeme alebo po preplnanom benzine. Takze suhlasim ze benzinovy dvojliter je fajn, ale iba pokial je to dvojliter preplnany. Ak by to mala byt atmosfera, tak objem by nemal byt nizsi ako 3 litre.

LOL
14. června • 23:13

To jsou ale fakt nesmysly. Jednak ta atmosféra má úplně jinou charakteristiku než turbomotor, většinou i spotřeba je jinde a hlavně se to nesere.Z atmo dvoulitru není problém dostat špičkově těch 150 koní (110kW), a to je i na střední třídu výkonu dost - však se stačí podívat na naměřené hodnoty a průběh. A takový 2.0TSI má točivý moment i výkon plusminus o třetinu vyšší - za cenu velkého vadnutí v poslední třetině otáček, "dopravního zpoždění" při sešlápnutí plynu a samozřejmě složitější konstrukce. Osobně si myslím, že kvůli tomu přidávat do motoru kurvítko jménem turbo nemá moc smysl - alespoň ne právě ve "středním" segmentu motorů. Foukačku do downsizu nebo V8 - tam má navyšování výkonu smysl (teď mluvím o benzinech) za cenu výše zmíněných negativních vlastností. Diesely jsou pak speciální kapitola..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
marepa
15. června • 3:32

souhlas!! .. presne proto sem si radeji koupil velkobjemovu atmosferu, nez menzi twin-turbo motor .. navic mi prijde prijemne si ten vykon pozvolna brat .. a ne ze to najedou kopne a zahy tomu dojde dech .. samo benzin to nema tak hrozne jak diesel .. ale atmosfera je proste atmosfera

JJ
9. září • 8:30

Nikdy si benzínové turbo neřídil, a tak tu blábolíš nesmysly jako ten nad tebou.

KK
5. října • 15:00

Zalez Joudo! A běž si radši hrát s kašpárkem. B-]

Zelí
14. června • 13:09

Vychází roční nájezd 14600km, což velmi, velmi, velmi, velmi málo (možná auto stálo u charouze ve stodole na špalkách). Pokud by najel naprosto průměrných 30 tisíc km/rok, tak už by byl na cca 360 tisících a pak by bylo zajímavé zkoumat výkon na brzdě a meditovat nad tím, jestli je motor držák nebo ne. 175 tisíc je z tohoto pohledu o ničem.

Martin
14. dubna • 15:40

30 tis.km za rok tak půjdu do nafty,tady není o čem jen to potvrzuje kvalitu těchto motorů,sám mám tento motor ve focusu mk2 po faceliftu a jede bez problémů.
Zdravím všechny forďáky.

Tomyk
15. ledna • 12:30

Mám Mondeo 2003 2,0 duratec natočeno 280000 před 15000 uprava na pohon LPG a ujištuju tě že motor je držák ;-) Navíc mám pocit že na plyn jede líp, ale to je jen subjektivní dojem který není ničím podložen.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
javi
28. května • 10:22

Je vidiet, ze ten motor ma japonsky povod :)

rohYpnol
15. června • 19:50

Velmi málo? Vždyť to je benzin! Prvních 5 let odkroutilo jako služební, věru netradiční kombinace, u služebního by člověk s téměř hraničící jistotou čekal TDDi (nebo pozdější TDCi).
Nájezd logicky odpovídá motorizaci. Druhý majitel obvykle nenajede tolik jako první (kdo najíždí mraky km, obvykle nekupuje ojetinu, protože nemá čas řešit případné závady...).
Jinak mi uniká důvod měření výkonu u nájezdu 175 tis. km. Tenhle motor při adekvátní péči odkroutí 0,5 mil. km jak nic a bude to to poslední, co by se na voze rozpadlo... Do té doby Ford díky odfláklé antikorozní ochraně uhnije B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr007
18. června • 23:53

Tak tak. 175 tis. km je pro motor tohoto typu v pohodě.
Lepší by bylo zkusit nějaký benzínový turbomotor po 4 majitelích v 200 tis. km.

marepa
15. června • 3:30

hodne maly najezd?? ... ja najezdil rocne zhruba tolik .. a rozhodne mne to neprislo malo ... maly najezd je podle mne treba 4 tisice rocne ;)

Pedrosa
14. června • 19:22

Fór je v tom, že to auto ty kilometry právě nejspíš najeté má, takže o to obdivuhodnější je, že výkon v TP není kec, ale skutečnost...!!!
Samozřejmě, že tachometr je stočený, kvůli dalšímu prodeji.
Moje auto se z firmy prodalo s 237.000km a za týden bylo v autobazaru o 100.000km mladší a o 100.000Kč dražší...!!!
Fotky mám schované a pár kolegů taky..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JayDeeSq
17. června • 14:49

stočení o 100 000km a rozdíl v ceně 100 000 Kč? dobrá pohádka :-D

;-)
14. června • 15:26

Vsechno je to tema diodama misto zarovek, pak se tolik nezatezuje alternator, to je jasny B-]

Doporučujeme

Články odjinud