Presne tohle auto jsem mel, ten motor je neznicitelnej, prodaval jsem ho se slzou v oku a mel skoro 270t km. Krome svicek civky a kabelu jsem na nem nemenil nic. Holt klasika zadny turba, start stopy a podobny pi*oviny
Mám ten samý motor a o nezničitelnosti bych úplně nemluvil, protože tam je někde trpaslík, kterej chlastá olej po litrech =/
vlastním dvě mondea s tímto motorem-2001automat a 2008manual.olej nežerou za výměnu 15000km nnedolévám,Jirka
LEDkový žárovky v osvětlení registrační značky???? Dobrý nelegální tuning.
zajímalo by mě, co je na LED tak jiného, že je to dělá nelegálními? vždyť tam není v podstatě rozdíl.. ??
Vtip že?:-D
jenom otazka, jak je mozne ze jste na brzde namerili vykon motoru vyssi nez je uveden od vyrobce? Vykon na brzde se meri od kol, zatimco vyrobce udava vykon motoru prenaseny na setrvacnik. Tudiz zde neni zapocitana ztrata pres prevodovku a kola. Normalne je prenasena sila na kola o +- 20% nizsi nez je vykon motoru. Dale samozrejme sehraje svoji roli velikost a vaha kol jako i treni pneumatik a jejich nahusteni.
na soukromé ježdění mám Octavii 2.0 FSI která má podobné parametry (150k/200Nm) jako testované Mondeo a jsem nadšen ... za 4 roky 60 tis km ... spotřeba cca 7,5 léto a 8 zima (dost po městě) ... přímo na závodění to není ale na běžné dynamické ježdění úplně stačí a nechá si líbit i hodně nízké otáčky ...
Rád bych viděl na brzdě to samé auto ford mondeo ale s naftovým motorem. To by dopadlo. Benzíny mají celkem povedené ale nafťáky mají tragické.
Ak sa ti niečo nepáči tak pozdravuj PSA ... B-]
2,0TDDi Je od Fordu . PSA muselo Fordu poradit jak na to. Vzniklo TDCI to už docela ušlo.
Já mám 2.0TDDi 100ps v transitu, na tachu 465 000km a žádnej problém (na motoru) a to je to nejspíš ještě stočený.
Najet tolik kilometrů v transitu tak tomu říkám výdrž . Najet tolik kilometrů v transitu tak bych měl problém se zdravím. To tě obdivuji.:-)
Pane "Jiří" vás tak akorát nakopat do prdele...:-)
To jsi měl štěstí zrovna na povedenej kus. Tddi byl co kus to originál.
TDDi 2.0 v transitech byly všechny dobrý, dokonce i TDDi 2.4, ale jenom ty slabší verze s čerpadlem VP30. A že by byl co kus to originál, to se mi teda nezdá.
Jaký myslíte? Např. 2.2 TDCi je motor Ford a 2.0 od PSA...
U jakyho Mondea ? To jsou zase presne informace... :-/
2,0 TDDI
Tak to je starý Kent 66kW, ten měl co dělat už v Escortu aby jakž takž jel. 2.2 Už se Fordu povedla a metelí to slušně.
není to Kent, ale Puma
2.0 TD v Escortu bych chtel videt :-D Ses dobry odbornik na Fordy...
Jo nafta mi nic neřiká, ale měl jsem v hlavě 1.8 .. nějak jsem to přehlédl:-P
Fordem tam vlakem zpátky . B-]
J.....ý Jiří čo v poriadnom aute ešte nesedel bude rozprávať B-]
Tak,tak.:-P
Někdy mi připadá, že Fordy se snad prodávají oproti papírům na hlavu. To co předvádějí řidiči Fordů v provozu nepředvádí ani ti co mají na značkách 4x nebo i víckrát stejnou číslici. Jestli s ním takto jezdili, což mi přijde jako velice pravděpodobné, potom bude asi hodně dobře zajetý... :-D
Výborný výsledek....!!!
Tak to je úctyhodný výkon, po tolika letech a bůhví jak s ním zacházeli....
Definitivne ano, styria majitelia a fima, no to musel dostat pekne nalozene, aj ked zase v istych oblastich a krajinach je mentalita o nieco dopredu a nebudem tomu nakladt len pretoze je to firemne a pretoze ma s.erie ze na vlastne nemam, ze....(casty to zjav u nas).Benzinovy dvojliter atmo je idealna kubatura.Inak ten isty vykon bude mat po tych tisicoch km nepochybne aj TSi.....hacik je v tom ze po dvoch vymenach :-D:-D
Benzinovy atmosfericky plneny dvojliter je v dnesnej dobe na auto strednej triedy iba velmi priemerny motor. Ak niekto ocakava od auta solidnu dynamiku, mal by siahnut po vyssom objeme alebo po preplnanom benzine. Takze suhlasim ze benzinovy dvojliter je fajn, ale iba pokial je to dvojliter preplnany. Ak by to mala byt atmosfera, tak objem by nemal byt nizsi ako 3 litre.
To jsou ale fakt nesmysly. Jednak ta atmosféra má úplně jinou charakteristiku než turbomotor, většinou i spotřeba je jinde a hlavně se to nesere.Z atmo dvoulitru není problém dostat špičkově těch 150 koní (110kW), a to je i na střední třídu výkonu dost - však se stačí podívat na naměřené hodnoty a průběh. A takový 2.0TSI má točivý moment i výkon plusminus o třetinu vyšší - za cenu velkého vadnutí v poslední třetině otáček, "dopravního zpoždění" při sešlápnutí plynu a samozřejmě složitější konstrukce. Osobně si myslím, že kvůli tomu přidávat do motoru kurvítko jménem turbo nemá moc smysl - alespoň ne právě ve "středním" segmentu motorů. Foukačku do downsizu nebo V8 - tam má navyšování výkonu smysl (teď mluvím o benzinech) za cenu výše zmíněných negativních vlastností. Diesely jsou pak speciální kapitola..
souhlas!! .. presne proto sem si radeji koupil velkobjemovu atmosferu, nez menzi twin-turbo motor .. navic mi prijde prijemne si ten vykon pozvolna brat .. a ne ze to najedou kopne a zahy tomu dojde dech .. samo benzin to nema tak hrozne jak diesel .. ale atmosfera je proste atmosfera
Nikdy si benzínové turbo neřídil, a tak tu blábolíš nesmysly jako ten nad tebou.
Zalez Joudo! A běž si radši hrát s kašpárkem. B-]
Vychází roční nájezd 14600km, což velmi, velmi, velmi, velmi málo (možná auto stálo u charouze ve stodole na špalkách). Pokud by najel naprosto průměrných 30 tisíc km/rok, tak už by byl na cca 360 tisících a pak by bylo zajímavé zkoumat výkon na brzdě a meditovat nad tím, jestli je motor držák nebo ne. 175 tisíc je z tohoto pohledu o ničem.
30 tis.km za rok tak půjdu do nafty,tady není o čem jen to potvrzuje kvalitu těchto motorů,sám mám tento motor ve focusu mk2 po faceliftu a jede bez problémů.Zdravím všechny forďáky.
Mám Mondeo 2003 2,0 duratec natočeno 280000 před 15000 uprava na pohon LPG a ujištuju tě že motor je držák ;-) Navíc mám pocit že na plyn jede líp, ale to je jen subjektivní dojem který není ničím podložen.
Je vidiet, ze ten motor ma japonsky povod :)
Velmi málo? Vždyť to je benzin! Prvních 5 let odkroutilo jako služební, věru netradiční kombinace, u služebního by člověk s téměř hraničící jistotou čekal TDDi (nebo pozdější TDCi).Nájezd logicky odpovídá motorizaci. Druhý majitel obvykle nenajede tolik jako první (kdo najíždí mraky km, obvykle nekupuje ojetinu, protože nemá čas řešit případné závady...).Jinak mi uniká důvod měření výkonu u nájezdu 175 tis. km. Tenhle motor při adekvátní péči odkroutí 0,5 mil. km jak nic a bude to to poslední, co by se na voze rozpadlo... Do té doby Ford díky odfláklé antikorozní ochraně uhnije B-]
Tak tak. 175 tis. km je pro motor tohoto typu v pohodě. Lepší by bylo zkusit nějaký benzínový turbomotor po 4 majitelích v 200 tis. km.
hodne maly najezd?? ... ja najezdil rocne zhruba tolik .. a rozhodne mne to neprislo malo ... maly najezd je podle mne treba 4 tisice rocne ;)
Fór je v tom, že to auto ty kilometry právě nejspíš najeté má, takže o to obdivuhodnější je, že výkon v TP není kec, ale skutečnost...!!!Samozřejmě, že tachometr je stočený, kvůli dalšímu prodeji.Moje auto se z firmy prodalo s 237.000km a za týden bylo v autobazaru o 100.000km mladší a o 100.000Kč dražší...!!!Fotky mám schované a pár kolegů taky..
stočení o 100 000km a rozdíl v ceně 100 000 Kč? dobrá pohádka :-D
Vsechno je to tema diodama misto zarovek, pak se tolik nezatezuje alternator, to je jasny B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.