N2a Motors 789: šílený navenek, dravý uvnitř

Ve světě tuningu se občas zjeví velmi originální exemplář. Jedním z nich je Chevrolet Corvette upravený k nepoznání.
N2a Motors 789: šílený navenek, dravý uvnitř

Kalifornský úpravce s názvem n2a Motors není v našich zemepisních šířkách příliš známý. V Evropě je tuningová scéna ovlivňována hlavně Německými úpravci, ale Amerika má mnohokrát také co nabídnou. U modelu s číslem 789 právě od n2a Motors je ale těžké vůbec říci o jaké auto se přesně jedná.

Na první pohled lze rozeznat klasické křivky, jaké byly v módě v 50. letech. Přední část vozu byla inspirována Chevroletem Bel Air, zadní část se pak ponáší na model Impala z roku 1959, takže vzniká vcelku bizarní kombinace. To všechno za přítomnosti množstva chromových prvků, které jsou pro vůz podobného razení charakteristické (možná až na ta kola). Autoři tohoto projektu prezentují vůz jako klasického veterána s moderními „vnitřnostmi”.

Dostáváme se však k nejzajímavější části celého projektu, pod kapotu. Zde se totiž nachází osmiválec z Corvetty šesté generace s celkovým výkonem 400 koní. Perličkou na dortu je však i možnost nechat si za příplatek implantovat pohonní agregát z Corvette ZR1. Kromě motoru je i většina technických prvků zděděna právě po tomto modelu, speciálně však přibyl sportovní výfukový systém Borla.

Tuto „všehochuť” s maximální rychlostí kolem 305 km/h si bude možné pořídit za 135 000 dolarů (cca. 2 400 000 Kč) a její celková produkce čítá 100 kusů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
n2a Motors 789: okřídlený mutant
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků