N2a Motors 789: šílený navenek, dravý uvnitř

Ve světě tuningu se občas zjeví velmi originální exemplář. Jedním z nich je Chevrolet Corvette upravený k nepoznání.
N2a Motors 789: šílený navenek, dravý uvnitř

Kalifornský úpravce s názvem n2a Motors není v našich zemepisních šířkách příliš známý. V Evropě je tuningová scéna ovlivňována hlavně Německými úpravci, ale Amerika má mnohokrát také co nabídnou. U modelu s číslem 789 právě od n2a Motors je ale těžké vůbec říci o jaké auto se přesně jedná.

Na první pohled lze rozeznat klasické křivky, jaké byly v módě v 50. letech. Přední část vozu byla inspirována Chevroletem Bel Air, zadní část se pak ponáší na model Impala z roku 1959, takže vzniká vcelku bizarní kombinace. To všechno za přítomnosti množstva chromových prvků, které jsou pro vůz podobného razení charakteristické (možná až na ta kola). Autoři tohoto projektu prezentují vůz jako klasického veterána s moderními „vnitřnostmi”.

Dostáváme se však k nejzajímavější části celého projektu, pod kapotu. Zde se totiž nachází osmiválec z Corvetty šesté generace s celkovým výkonem 400 koní. Perličkou na dortu je však i možnost nechat si za příplatek implantovat pohonní agregát z Corvette ZR1. Kromě motoru je i většina technických prvků zděděna právě po tomto modelu, speciálně však přibyl sportovní výfukový systém Borla.

Tuto „všehochuť” s maximální rychlostí kolem 305 km/h si bude možné pořídit za 135 000 dolarů (cca. 2 400 000 Kč) a její celková produkce čítá 100 kusů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
n2a Motors 789: okřídlený mutant
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků