N2a Motors 789: šílený navenek, dravý uvnitř

Ve světě tuningu se občas zjeví velmi originální exemplář. Jedním z nich je Chevrolet Corvette upravený k nepoznání.
N2a Motors 789: šílený navenek, dravý uvnitř

Kalifornský úpravce s názvem n2a Motors není v našich zemepisních šířkách příliš známý. V Evropě je tuningová scéna ovlivňována hlavně Německými úpravci, ale Amerika má mnohokrát také co nabídnou. U modelu s číslem 789 právě od n2a Motors je ale těžké vůbec říci o jaké auto se přesně jedná.

Na první pohled lze rozeznat klasické křivky, jaké byly v módě v 50. letech. Přední část vozu byla inspirována Chevroletem Bel Air, zadní část se pak ponáší na model Impala z roku 1959, takže vzniká vcelku bizarní kombinace. To všechno za přítomnosti množstva chromových prvků, které jsou pro vůz podobného razení charakteristické (možná až na ta kola). Autoři tohoto projektu prezentují vůz jako klasického veterána s moderními „vnitřnostmi”.

Dostáváme se však k nejzajímavější části celého projektu, pod kapotu. Zde se totiž nachází osmiválec z Corvetty šesté generace s celkovým výkonem 400 koní. Perličkou na dortu je však i možnost nechat si za příplatek implantovat pohonní agregát z Corvette ZR1. Kromě motoru je i většina technických prvků zděděna právě po tomto modelu, speciálně však přibyl sportovní výfukový systém Borla.

Tuto „všehochuť” s maximální rychlostí kolem 305 km/h si bude možné pořídit za 135 000 dolarů (cca. 2 400 000 Kč) a její celková produkce čítá 100 kusů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
n2a Motors 789: okřídlený mutant
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků