Mýty a legendy: Saab 9-3 kabrio

17 komentářů

Ludek_II
26. dubna • 20:00

Když husa, tak pečená. Když slečna, tak svlečená. Když hudba, tak ABBA. Když auto, tak Saaba. B-]

delamitri
3. listopadu • 19:21

Mám 9-3 aero 2,8 turbo (šestiválec) a ten motor je absolutně úžasnej! Otázka designu je věc názoru, ale to svezení je opravdu skvělý...

dave568
7. července • 17:19

u saaba mě vždycky odrazoval interier, tenhle bych radši taky nikomu jako majitel neukazoval

Krtek
3. května • 22:57

Měl jsem Saab 9-3 cabrio r.v.2005 129 kw asi dva a půl roku a na autě jsem nenašel jedinou větší chybu. Spolehlivost 100% jen olej a brzdy (ty se zrovna shodovaly s Vectrou = nizká pořizovací cena). Jízda byla úžasná jak na okreskách tak na dálnici i ve městě, kdo čeká supersportovní dělo tak asi nedostane to co chce ale u cabria které vzniklo z rodinného sedanu si myslím že jízdní vlastnosti super.

sasa
3. května • 16:42

autor napsal plno ptákovin. Nejen že srovnává dvě auto přes 2 generace (starou 900 a NG 9-3) ale fatálně se mýlí s tou Vectrou. Společných GM dílů by v tomhle kabrioletu zas tak moc nenašel. Přál bych mu aby se svezl modelem Aero - 2,8 turbo a jsem zvědavý co by říkal potom.

RWD
14. března • 13:33

Půjčil jsem si nedávno původní 9-5 Aero a přestal se divit, proč Saab zkrachoval. Za volantem jsem si vzpomněl na autobus - podobný výkon, podobné jízdní vlastnosti, i ten posaz a hluk (záměrně nepíšu zvuk) motoru byly povědomé. Zajímavý byl jen zátah v přímce, zejména s ohledem na dnes už nizoučkou pořizovací cenu. Ta auta byla mimo mísu už ve své době a když jsem do něj přesednul z o pouhou generaci mladšího auta, chtělo se mi smát, protože prostě bylo z jiné galaxie.Ne nadarmo se jim říkalo auta pro "lékaře a architekty", protože jiným, přízemnějším a prakticky orientovým profesím to muselo být k pláči. Militantním fanouškům od té doby doporučuji profesionální terapeutickou pomoc.

Čenda
19. března • 23:59

RWD-A nepůjčil jsi si náhodou omylem Avii?Nevým v jakých autech jsi dříve jezdil ale asi jsi mimo mísu ty:-)Toto jsou diskuze o SAABECH a pro SAABISTI a ne pro bývalý řidiče starých Karos ale to je těžké vysvětlovat někomu kdo se nejspíše snaží najít "Převádět Spojitosti"a půjčí si k tomu něco co si myslí že je 95 Aero .P. S ten posez za volantem jsi si měl upravit SAAB to měl už u 93 v 50 letech.;-)S pozdravem krásného dne. Čenda

Libor44
16. května • 9:35

Tak co? Vlastne dopdrucujete saab?[url=http://mfirma.cz/internetove-stranky-zakaz... ... smilies/smile.png[/img][/url]---------------------------------------------------------------[url=http://mfirma.cz/]Tady... najdete jednoduchý způsob tvoření vlastního webu[/url]

Martin Adámek
18. března • 2:40

Jestli to melo vykon jako autobus, tak to pri tehle hmotnosti (autobus ma treba 12+12 tun) muze litat docela svizne...

david
15. března • 9:43

Mnoho s výše uvedeným nesouhlasím, je to dáno vlastní zkušeností. Dnes již 5-tý SAAB, od 9-5 Aero sedan (2000), 9-5 Aero kombi, 9-3 Aero sedan (V6), 9-3 Vector kombi az po new 9-5 Vector. Vždy spolehlivá auta, s normálním zacházení, po celou dobu žádná závada či porucha. Pouze olej, destičky. O autě co má 182 kW se těžko může říkat, že má projev autobusu - k příspěvku RWD. Ano táhne volantem, ale to (asi) každý pohon přední nápravy, to je prostě tak. o hluku nelze mluvit, jedině pokud si dotyčný vyjede kousek na zapad a jde 200+. Designem a zpracováním podle mého subjektivního názoru je v premium třídě, 9-5 Aero kombi ani po 11 letech uvnitř nevrže a vše sedí jak má.

Rover623
13. března • 21:13

Autor má asi i pravdu, tohle Saab totálně položilo., Příšerná spolehlivost která odradila spoustu nových potencionálních zákazníku byla jen u zrodu. Spousta příznivců značky by tenkrát asi i překousla tu hroznou spolehlivost a smířila se s tím, že budou měnit olej po ujetí 5tis. kilometrů jako u Škodovky z roku 1970. Problém byl, že z těch aut zmizel jakýkoli charakter, jednalo se opravdu jen o nafintěný Opel a poté co Opel začlenil geniální podvozek Saabu do svých aut, nebylo už moc důvodů proč si to auto koupit. Charakter původních aut žádný, spolehlivost hrozná a navíc majitelům Opelů jste byli pro smích.Je zajímavé, že třeba Rover 600, což byl totální klon Hondy Accord (zevnitř a vlastně i zvenku) takovéhle opovržení nikdy nepotkalo. I když přišel na trh vlastně skoro souběžně už s novou generací Accorda a byl na tom po stránce zpracování interiéru proti Hondě otřesně (hlavně obrovské spáry na palubce, díra 1 centimetr nebyla nic neobvyklého). Tak si auto zachovalo takový ten anglický charakter a i přes fakt, že byl v době uvedení na trh vlastně starý, značka měla bídné zastoupení (v Evropě prakticky skoro všude nasmlouvané showroomy BMW, které samozřejmě preferovalo svoje auta), tak se jich prodalo poměrně hodně.Rover 75 na plyn byl totálně nespolehlivý a ještě měl spoustu konstrukčních problémů (vedení plynu do motoru bylo z plastu), přesto i přes fakt, že většině těch aut na dálnici inplodoval motor, tak spousta majitelů prostě šla k dealerovi a zeptala se "prodáte mi další". Tohle u novodobých Saabů prostě nefungovalo, většina majitelů poté co se jim přidřel motor (a že jich nebylo málo) prostě šla a koupila si buď ten Opel nebo něco jiného. Ta auta prostě byla jako dnešní BMW, kdo někdy měl staré BMW, ví že to nové má s tím starým společnou jen tu vrtulku na kapotě a příště si koupí raději Audi. To je sice stále neřiditelné a přetáčivé jako kráva (jako když si ji přivážete na chladič), ale ta auta se tak chovají 30 let a prostě to k nim patří.

sasa
3. května • 16:46

asi žijeme v jiný realitě. Saabů jsem měl už 5 a nějak jsem se s ničím o čem píšeš nesetkal. A proč píšeš pod článkem o Saabu o Roverech?

Caddy
13. března • 21:06

Ještě by to chtělo uvádět i autora fotek :) I když koukám, že BobAsh to na autíčkáři také nemá, takže za to vy tady nemůžete :)Jinak to samé auto z mého pohledu zde: http://www.kabriolety.com/... Je to vše jen o úhlu, z jakého se to hodnotí a co člověk preferuje :) Nějaké drcení okresek je mi naprosto cizí a taky mi Saabinka sedla a byla mi jednou z nejpříjemnějších společnic :)

orgasmic
13. března • 19:46

Autor clanku je dobry kokot, ktery tu vysral tolik hoven, az me z toho boli oci a potrebuju zase srat. Radeji by mel napsat podobny kolaborat na moznosti pouziti vibratoru pri vyrobe horke cokolady.

Ludek_II
26. dubna • 19:57

Nech si podepsat úkoly a mazej spát. Malí kluci mají spát deset hodin denně.

m
13. března • 19:36

Ac ja sam mam "drceni okresek" rad, tak si rikam, jestli neni zakladni chyba v nepochopeni ucelu.
Skandinavci obecne jsou klidasi, i na silnicich, oni asi za dokonale auto povazuji prave ten cruiser pro pohodovou jizdu s rodinou.
A v prvni polovine prvniho dilu clanku jsou na dvou mistech totalne rozhozene vetne vazby, chce to si ten clanek jeste precist.

Libor44
16. května • 9:41

Tak doporucujete saab ? :-)-------------------------------------------[url=http://mfirma.cz/]Tady... se dozvíte, jak udělat www stránky zdarma[/url]

Doporučujeme

Články odjinud