Mýto na silnicích první třídy má vynést 1,5 mld. ročně

3 komentáře

petrumr
23. března • 15:18

půjde všechno na vlak,ty zrušený vlečky se obnoví a jeto:-D

hanys
23. března • 11:21

:-D3-[ Kdo na to přišel,v té naší slavné VLÁDĚ? Takhle nám vládnou a OBČANÉ JENOM PLATÍ JAK MOUROVATÍ. Je přece nesmysl na takových cestách chtít vyběr mýtného,s tak vysokým pořizovacím nákladem. Vždyť se to vůbec nevrátí do STÁTNÍ POKLADNY, JENOM SI NĚKDO NAPAKUJE KAPSU A ZAPLATÍ TO KDO?????????????? Je to NÁRODNÍ OSTUDA .... Naši sousedé se nám jistě smějí, a mají pravdu. Už pár let mají vybudovaný kvalitní systém na výběr MÝTNÉHO PŘEZ SATELIT, JENŽ POKRYJE CELOU EVROPU. A věřím tomu že náklady a navázání spolupráce nebudou velkým problémem. Jsem obyčejný řidič kamionu a vím o čem je řeč. Ale naši vládnoucí činitelé si chtějí stále plnit své kapsy na ůkor občanů.. S pozdravem HANYS

Me2d
23. března • 10:47

tak to je uz fakt dobra legrace. clovek by rekl, ze pambickari & Simonovsky se uz namastili, ale ocividne ne dost. Jaky ma smysl system, ktery vsechno co utrzi spolkne na svuj provoz?
Proc rovnou neposle Kapsch slozenky vsem majitelum nakladacku podle registru vozidel na pomernou castku a nenecha si ji? Efekt by byl stejny, akorat by nebyly zacpy na komunikacich kdyz budujou ty svoje nadherny high-tech brany.
Jediny co me napada jako side-effect, ze nejde o myto, ale jde o system bran, ktery pak vsechno krasne monitoruje, meri rychlost, meri rychlost, meri rychlost........

Doporučujeme

Články odjinud