Mýtné na německých dálnicích se odkládá o rok. Roční vyjde až na 3300 Kč

Jaky  |  02. 01. 2019 14:54

No a co jako?

Odpovědět  |   | 

Když srovnám německou a českou dálniční síť, tak německá cena je velmi příjemná, u nás platíme za parkování a jízdu v omezeních

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  02. 01. 2019 15:32

Neplatíme. Odvody do státní kasy ze mzdy jsou třetinové. Korporáty mají tři zadky daňových ojebávaček, kterým se říká optimalizace daní, tak se to v konečném důsledku musí cálovat přímo a ještě to nestačí.

Odpovědět  |   | 
ixxoc  |  06. 01. 2019 22:16

"Odvody do státní kasy ze mzdy jsou třetinové". Nevim, jak to myslis, ale rekl bych, ze nemas pravdu. Superhruba mzda vs. cista mzda ti ukaze, ze zdaneni prace jde nekam az k 47 %. Jen je z toho cast schovana na stranu zamestnavatele a cast pod "pojisteni". Treba zdravotni "pojisteni" je normalni dan. U socialniho poj. by se dalo polemizovat. Ale pokud to vezmeme realisticky, ze ta generace, ktera dneska plati, zadny duchod mit nebude, je to taky dan.

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  02. 01. 2019 16:29

První dvě věty jakž takž souhlas. Až na to, že 1500,- pro všechny mi připadá férovější. Poslední věta - v letní sezoně to mají s jízdou v omezeních podobné.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 01. 2019 18:41

Život v protektorátu je holt život v protektorátu. Zvonili jste klíčema s radostným očekáváním, tak si nestěžujte. Letenka do ráje není zadarmo.

Odpovědět  |   | 
MiKo  |  02. 01. 2019 19:01

nevím co chtěl básník říci... asi je "mentál"

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 01. 2019 21:18

Vetsina kdysi cinkajicich klici dnes maka od nevidim do nevidim. Nekdo se ma lepe, nekdo hure. Penizky rozdeluji a lidem 'dole' se smeji byvali aparatcici, vekslaci, uplatkari, tajemnici, potazmo jejich potomci a dalsi zm#di.

Protektorat predstavuje tragickou cast nasich dejin. Jeste vetsi tragedii jsou ale lide, kteri ze vseho spatneho vini disident, EU, sousedy, kohokoli jen ne sebe.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  02. 01. 2019 21:21

Zdá se, že jim docházej kačky (Eura) na sociální a sluníčkářské programy Made in mama Merkel a ostatních obdob ČSSD. No tak to zasolte všici, jako jeden muž (ojebanej), a bude zas ticho po pěšině (Autobahnu). Tady jsme na zdvihání všech poplatku zvyklí, (když nemají už z čeho ten erár dojit), takže nám to krom pár zahudrání na diskusích ani nepříde....
Já jsem rád, že v v tom jejich rajchu jsem tak 1x za deset let, víc toho najedu v SK nebo A, ale, i tam se platí, o našich hopsaštráse nemluvě, takže plody socdem politiky víme moc dobře jak chutnají... Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 01. 2019 12:54

No jo no, když nechceme přistěhovalce u nás, tak je musíme platit v cizině. Nebo jak by řekl klasik, někde ty peníze na imigranty vzít musí.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 01. 2019 14:29

Přesně.(migranty už teď platíme).Pokud se bude vybírat přes brány tak to můžou dát i na okresky kde už i kamióny platí mýto.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 16:00

Nemecky rozpocet je opakovane v plusu, prestoze notne sponzoruji nekdejsi DDR, EU, pristehovalce. Silnice proti nam v luxusni kvalite a i po zpoplatneni mohou byt za vicemene srovnatelnou cenu. To nasere, co

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 86 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A