Mytí automobilů s Paegasem a Aralem

V mycích linkách čerpacích stanic Aral je možné zaplatit prostřednictvím mobilního telefonu.
Mytí automobilů s Paegasem a Aralem
Společnosti Aral ve spolupráci se společností Radiomobil představila novou, v České republice zatím ojedinělou službu. Pomocí této služby je možné zaplatit za zvelebení vašeho auta v mycí lince prostřednictvím mobilního telefonu sítě Peagas.

Pokud vlastníte mobilní telefon od Paegasu, tak už nemusíte jít pro kupón na mycí linku k pokladě čerpací stanice, ale můžete použít následující postup a zaplatit tak za mytí bezhotovostně.

Pokyny jsou umístěny před vjezdem do mycí linky Aral a jsou velice jednoduché. Přijedete k mycí lince, když na ovládacím panelu svítí zelená kontrolka vytočíte číslo 4466. Poslechnete si instrukce a po výzvě zadáte číslo mycí linky a číslo mycího programu (vše je uvedeno na ovládacím panelu linky). Údaje potvrdíte stiskem klávesy s křížkem.

Po krátké době se na ovládacím panelu linky objeví číslo objednaného programu, pokud je správné, stisknete zelené tlačítko. Když není správné, tak stisknete červené tlačítko a objednávka se zruší. Po stisku zeleného tlačítka už musíte jen vjet do mycí linky a očista vašeho auta může začít.

Cena mycího programu bude zahrnuta v měsíčním účtu a pokud používáte Twist kartu, tak se cena programu odečte z vašeho kreditu.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků