Mythos Royal: konečně pořádný Phaeton?

Německá ladičská společnost Hofele Design se pustila do skutečně důkladné revize Phaetonu od Volkswagenu. Pomohlo mu to? Ne příliš...

Drahý a poněkud přetechnizovaný Volkswagen Phaeton patří k těm nejpodceňovanějším autům současnosti (přitom to není nijak špatný vůz) a jedná se o skutečný tržní debakl, na jaké ve Wolfsburgu nejsou zvyklí. Němečtí manažeři si evidentně v zaslepení rozmachu koncernu VW Group ukousli příliš velké sousto, Phaeton trpí především díky neprestižnímu vzhledu a neprestižní značce. Firma Hofele Design se rozhodla tyto neduhy vyléčit představením vozu Mythos Royal. V podstatě se jedná jen o tuning interiéru a exteriéru rozložité karosérie a mechaniky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

V Hofele Design začali vhodným způsobem, a sice odstraněním znaků a nápisů VW a Phaeton, jež nahradili vlastními logy. Následně vůz Mythos Royal dostal modifikovaný přední nárazník, upravenou kapotu a zcela novou, integrovanou masku poněkud připomínající vozy Bentley. Při pohledu zezadu vyniknou decentní spoiler na víku zavazadelníku a přepracovaný zadní nárazník s dvojicí lichoběžníkových koncovek výfuků. Celek korunují dvoutónové lakování ve stylu Maybachu a mohutné, dvacetipalcové ráfky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Při tvorbě interiéru se designéři Hofele Design inspirovali upět u Bentley, když dvoubarevné kožené čalounění na sedadlech a dveřích nese prošívání ve tvaru kosočtverců. Sériový volant byl kompletně přečalouněn, na palubní desce se objevují nové dřevěné obklady.

Nabídka pohonných jednotek pro Mythos Royal kopíruje paletu připravenou pro sériové Phaetony, k dispozici tak jsou šestiválec (280 koní, 205 kW), osmiválec (335 koní, 245 kW) a dvanáctiválec (450 koní, 330 kW), jakož i vznětový „turbodiesel“ s výkonem 240 koní (175 kW). Pro ty, kteří se nehodlají smířit s těmito standardními hodnotami, Hofele nabízí programy pro jejich zvýšení. Například třílitrový diesel díky tomu může dávat až 275 koní (201 kW) a 560 Nm točivého momentu. Světlost vozu lze snížit až o 40 mm.

Hofele Design dosud ceny pro svůj Mythos Royal nezveřejnil. Kolik byste za něj dali vy?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mythos Royal
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků