Myslíte si, že v zahraničí si řidiči nedovoli co u nás?

Mitch  |  01. 10. 2005 00:36

Media v cr jen se snazi udelat dojem jak jsou ridici a rizeni v CR nebezpecne... je to pohodicka... a nic se nemusi menit... podivejte se na vychod a na jih jak se ridi tam, a v CR je raj....

Odpovědět  |   | 
Vladik  |  01. 10. 2005 09:47

jojo český média by se měli uklidnit skoro všechny zprávy na mě působěj jako poplašný což je trestný, ukážou že se zdražuje benzín děsnej šok, dva dny prší a už hrozej záplavy. Jinak na našich silnicích je to o život, kdo se snaží jet v obci na hlavním tahu 50-60 je doslova tlačenej do rychlý jízdy. V cizině má policie aspoň právo zadržet vozidlo když nezaplatíte pokutu to u nás si cizinec veme bloček a víc se o to nestará. Mohlo by to bejt i u nás hlavně pro cizince.

Odpovědět  |   | 
Fuzj  |  01. 10. 2005 11:15

No jo panackove. Kdyz furt sledujete jen media jako je Nova, nebo Blesk, tak se dostanete jen k poplasnejm zpravam!!

Odpovědět  |   | 
Benx  |  01. 10. 2005 11:27

Podle mě je styl řízení zrcadlem společenské mentality. V Česku se hodně hraje na uplatňování práv a soutěžení – mám pořádný auto, tudíž mám právo jet rychle, a vy ostatní vypadněte z levýho pruhu. A já mám jenom škodovku a ta taky dobře jede a z levýho pruhu mě nikdo takovej jako ty vyhazovat nebude. – Ve frankofonních zemích se naopak pěstuje něco jako kult úcty k slabším. Přednost se automaticky dává třeba chodcům přecházejícím na červenou, cyklistům, co se chaoticky motaj mezi auty, a na dálnici prostě všichni v klidu počkaj, až ten kamion dopředjíždí. Svítit pánubohu do oken rozhodnutím parlamentu se nemusí a na technický stav značného počtu obouchaných a polorozbitých renaultů a citroenů bych si nevsadil. Přesto je tam řízení v městě i na dálnici mnohem pohodovější. – Takže já tvrdím: kryštofi, vysoké pokuty a trestné body nám nepomůžou. Odpověď zní: obyčejná slušnost. (Ale jak ji národu vštípit, to nevím.)

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  01. 10. 2005 11:50

Souhlas. Ale trestne body a více policie na silnicích určitě své udělají!

Odpovědět  |   | 
Benx  |  01. 10. 2005 11:27

Podle mě je styl řízení zrcadlem společenské mentality. V Česku se hodně hraje na uplatňování práv a soutěžení – mám pořádný auto, tudíž mám právo jet rychle, a vy ostatní vypadněte z levýho pruhu. A já mám jenom škodovku a ta taky dobře jede a z levýho pruhu mě nikdo takovej jako ty vyhazovat nebude. – Ve frankofonních zemích se naopak pěstuje něco jako kult úcty k slabším. Přednost se automaticky dává třeba chodcům přecházejícím na červenou, cyklistům, co se chaoticky motaj mezi auty, a na dálnici prostě všichni v klidu počkaj, až ten kamion dopředjíždí. Svítit pánubohu do oken rozhodnutím parlamentu se nemusí a na technický stav značného počtu obouchaných a polorozbitých renaultů a citroenů bych si nevsadil. Přesto je tam řízení v městě i na dálnici mnohem pohodovější. – Takže já tvrdím: kryštofi, vysoké pokuty a trestné body nám nepomůžou. Odpověď zní: obyčejná slušnost. (Ale jak ji národu vštípit, to nevím.)

Odpovědět  |   | 
p0etrik  |  01. 10. 2005 11:50

Ja nevim, porad nekde vidim, jak jsou ridici bezohledni a jak je hrozna situace na silnicich. Jedine co mi vadi jsou kamiony v kolone, ktere blokuji volny prujezd, jinak jsem si vicemene niceho strasneho nikdy nevsiml. Samozrejme, ze semtam se najde nejaky blbec, ale ten se najde vsude. Myslim, ze to tak hrozne neni.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  01. 10. 2005 12:55

Taky to tak hrozné nevidím a rozhodně v cizině to není nějak výrazně lepší. Nedávná návštěva nemecké dálnice - spousta aut v levém pruhu, která tam vjedou těsně před nárazník - můj problém abych to ubrzdil i když rozdíl v rychlosti je 60 Km/h. Itálie - znarčka zákaz předjíždění kamionu mezi sebou nemá žádný ůčinek, protože v pravém i prostředním pruhu kamiony jedoucí rychlostí kolem 120 Km/h. Jezdím každý den po Praze, někdy i po dálnici a je to jen o předvídatelnosti a pozornosti.

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  01. 10. 2005 20:24

Německo a levý pruh je případ pro sebe, kolikrát se stává,že je ucpanej jenom levej a pravej volnej.... každej má strach, že kdyby vjel do pravýho, už se nedostane zpět :) Tradičně k vidění třeba u Norimberku.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 10. 2005 22:01

To sedí úplne presne ! Jazdím po A6-ke každý táždeň a často sa mi stane, že ma "predbieha" kamión v pravom pruhu

Odpovědět  |   | 
NovoCZ  |  01. 10. 2005 14:08

A kolik z těch zkontrolovaných hříšníků byli cizinci, k kolik z těch cizinců češi  ?

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  02. 10. 2005 17:32

Švýrarský, např.,řidič si doma určitě nedovolí to, co v ČR-jestli jsem dobře pochopil nadpis.Rakouský nápodobně. 

Odpovědět  |   | 
Riccardo  |  03. 10. 2005 13:44

že z toho pro někoho neplyne závěr, že bychom nemuseli jezdit ohleduplněji ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A