Myslíte si, že v zahraničí si řidiči nedovoli co u nás?

Mitch  |  01. 10. 2005 00:36

Media v cr jen se snazi udelat dojem jak jsou ridici a rizeni v CR nebezpecne... je to pohodicka... a nic se nemusi menit... podivejte se na vychod a na jih jak se ridi tam, a v CR je raj....

Odpovědět  |   | 
Vladik  |  01. 10. 2005 09:47

jojo český média by se měli uklidnit skoro všechny zprávy na mě působěj jako poplašný což je trestný, ukážou že se zdražuje benzín děsnej šok, dva dny prší a už hrozej záplavy. Jinak na našich silnicích je to o život, kdo se snaží jet v obci na hlavním tahu 50-60 je doslova tlačenej do rychlý jízdy. V cizině má policie aspoň právo zadržet vozidlo když nezaplatíte pokutu to u nás si cizinec veme bloček a víc se o to nestará. Mohlo by to bejt i u nás hlavně pro cizince.

Odpovědět  |   | 
Fuzj  |  01. 10. 2005 11:15

No jo panackove. Kdyz furt sledujete jen media jako je Nova, nebo Blesk, tak se dostanete jen k poplasnejm zpravam!!

Odpovědět  |   | 
Benx  |  01. 10. 2005 11:27

Podle mě je styl řízení zrcadlem společenské mentality. V Česku se hodně hraje na uplatňování práv a soutěžení – mám pořádný auto, tudíž mám právo jet rychle, a vy ostatní vypadněte z levýho pruhu. A já mám jenom škodovku a ta taky dobře jede a z levýho pruhu mě nikdo takovej jako ty vyhazovat nebude. – Ve frankofonních zemích se naopak pěstuje něco jako kult úcty k slabším. Přednost se automaticky dává třeba chodcům přecházejícím na červenou, cyklistům, co se chaoticky motaj mezi auty, a na dálnici prostě všichni v klidu počkaj, až ten kamion dopředjíždí. Svítit pánubohu do oken rozhodnutím parlamentu se nemusí a na technický stav značného počtu obouchaných a polorozbitých renaultů a citroenů bych si nevsadil. Přesto je tam řízení v městě i na dálnici mnohem pohodovější. – Takže já tvrdím: kryštofi, vysoké pokuty a trestné body nám nepomůžou. Odpověď zní: obyčejná slušnost. (Ale jak ji národu vštípit, to nevím.)

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  01. 10. 2005 11:50

Souhlas. Ale trestne body a více policie na silnicích určitě své udělají!

Odpovědět  |   | 
Benx  |  01. 10. 2005 11:27

Podle mě je styl řízení zrcadlem společenské mentality. V Česku se hodně hraje na uplatňování práv a soutěžení – mám pořádný auto, tudíž mám právo jet rychle, a vy ostatní vypadněte z levýho pruhu. A já mám jenom škodovku a ta taky dobře jede a z levýho pruhu mě nikdo takovej jako ty vyhazovat nebude. – Ve frankofonních zemích se naopak pěstuje něco jako kult úcty k slabším. Přednost se automaticky dává třeba chodcům přecházejícím na červenou, cyklistům, co se chaoticky motaj mezi auty, a na dálnici prostě všichni v klidu počkaj, až ten kamion dopředjíždí. Svítit pánubohu do oken rozhodnutím parlamentu se nemusí a na technický stav značného počtu obouchaných a polorozbitých renaultů a citroenů bych si nevsadil. Přesto je tam řízení v městě i na dálnici mnohem pohodovější. – Takže já tvrdím: kryštofi, vysoké pokuty a trestné body nám nepomůžou. Odpověď zní: obyčejná slušnost. (Ale jak ji národu vštípit, to nevím.)

Odpovědět  |   | 
p0etrik  |  01. 10. 2005 11:50

Ja nevim, porad nekde vidim, jak jsou ridici bezohledni a jak je hrozna situace na silnicich. Jedine co mi vadi jsou kamiony v kolone, ktere blokuji volny prujezd, jinak jsem si vicemene niceho strasneho nikdy nevsiml. Samozrejme, ze semtam se najde nejaky blbec, ale ten se najde vsude. Myslim, ze to tak hrozne neni.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  01. 10. 2005 12:55

Taky to tak hrozné nevidím a rozhodně v cizině to není nějak výrazně lepší. Nedávná návštěva nemecké dálnice - spousta aut v levém pruhu, která tam vjedou těsně před nárazník - můj problém abych to ubrzdil i když rozdíl v rychlosti je 60 Km/h. Itálie - znarčka zákaz předjíždění kamionu mezi sebou nemá žádný ůčinek, protože v pravém i prostředním pruhu kamiony jedoucí rychlostí kolem 120 Km/h. Jezdím každý den po Praze, někdy i po dálnici a je to jen o předvídatelnosti a pozornosti.

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  01. 10. 2005 20:24

Německo a levý pruh je případ pro sebe, kolikrát se stává,že je ucpanej jenom levej a pravej volnej.... každej má strach, že kdyby vjel do pravýho, už se nedostane zpět :) Tradičně k vidění třeba u Norimberku.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 10. 2005 22:01

To sedí úplne presne ! Jazdím po A6-ke každý táždeň a často sa mi stane, že ma "predbieha" kamión v pravom pruhu

Odpovědět  |   | 
NovoCZ  |  01. 10. 2005 14:08

A kolik z těch zkontrolovaných hříšníků byli cizinci, k kolik z těch cizinců češi  ?

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  02. 10. 2005 17:32

Švýrarský, např.,řidič si doma určitě nedovolí to, co v ČR-jestli jsem dobře pochopil nadpis.Rakouský nápodobně. 

Odpovědět  |   | 
Riccardo  |  03. 10. 2005 13:44

že z toho pro někoho neplyne závěr, že bychom nemuseli jezdit ohleduplněji ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A