uz vidim vysledky crash-testovpripadne buracky s nakladakni alebo starou generaciou S-Klasse (ten vagon dokazal narobit riaden bordel zo starych skodoviek)novy poski fiat je tu!
No je to zajimave, ale myslim ze za stejnou cenu poridite vlastni prestavbou elektromobil z normalniho vetsiho auta treba i kombiku a budou to lepe investovane penize a uzitna hodnota.. Viz. Sdružení Elektromobily - Klub Elektromobilistů ČR - Czech EV Club:http://elektromobily.wz.cz/
Proč 175 papírů? Toto se přece dá půjčit před většinou supermarketů za 10 Kč ....jinak mi to připomíná tu nedávnou Jawu Za 175 si raději koupím zánovní Pandu /HTP. Těch situací při parkování není tolik aby tam toto vlezlo a mikromobil typu HTP / Panda ne
Bude i verze combi?
jejej, to uz je mozna lepsi shade, ale na druhou stranu se nekdo snazi
Pri pohledu do interieru nevidim pedaly...?
když se pořádně podíváš tak tam jdou vidět takové čárečky to by mohly být pedály, ale bourat bych s tím fakt nechtěl protože člověk musí mít nohy v předním nárazníku. . Euro NCAP mínus 5*
asi sa pridava a brzdi sipkami na klavesnici :)
LOL ! Teda čeho se ještě člověk při pondělku nedočká - tohle je už vážně soda Člověka který si tohle koupí bych rád viděl ve zprávách
Největší chybou výrobce Smartu bylo, že se nedokázal dostatečně odlšit od výrobců těchto oplastovaných hadroletů....... Smart je přece něco úplně jiného než toto. Toto je taková sofistikovanější verze toho nesmyslného auta od Jawy.........
je ze nie su taki "Smart" :)
Až bude k mání elektromobil s možností dobít v noci batrie v garáži, tak o něm jako druhém autě budu uvažovat.
ač se považuju za příznivce "jiného" (moderního, netradičního, "scifistického") designu, tak TOHLE se mi prostě nelíbí
Podívejte, řeknu to takhle. Slušnej novej skutr stojí od 80000 do 150 000 Kč. Aby tohle mohlo mít úspěch cena by se pak musela pohybovat někde od 120 000 - 180 000 Kč. Takže nikoliv od těch cca 180 000. To už je cena základního Logana. Bohužel. Vím, že se to takhle endí brát,a le většina kupujících to tak prostě brát bude...
Rek bych, ze toh kombinuje nevyhody auta a skutru - stejne jako Jawa Ydea. Doufam ze to vetsi uspech mit nebude, provoz je husty a nebezpecny dostatecny i bez takove brzdy.
a kromě toho že je to malý, hnusný, nemá to motor ani airbag, a stojí to skoro jako normální auto - má to nějakou výhodu kromě toho že s tím blondýnka bude umět zaparkovat na místě co normální řidič ? :)
Ono to nema nahrazovat auto, ale stat nekde mezi skutrem, motorkou a minivozem. Takze i bez tech airbagu je to bezpecnejsi, nez takovy skutr...No a jestli je to pro mlady, misto skutru, tak to at posoudi jejich rodice.
Já jako skůtrista a motorkář vůbec si myslím, že i ten skůtr je bezpečnější. Jednak není brzdou provozu a je z něj podstatně lepší přehled o situaci na silnici, než z tohohle prcka. Druhak nechci vidět, jak mě z tohohle někdo páčí ven...BTW cena rozumného skůtru už dávno neleží na hranici ani 80ti ani 70 tisíc. Za 4T skůtr 125ccm použitelný ve městě dáte od 40ti tisíc nahoru.
Ja jsem taky motorkar, ale s tim ze skutr je bezpecnejsi proste nesouhlasim. Kdyz se natahne nejaky mladik v jeansech na skutru na sterku, tak bude pekne dodreny, nebo kdyz ho nekdo sestreli autem, tak je to jasne. Proste todle bezpecnejsi je a hotovo. Jo a taky do toho zas tak moc neprsi. ALe osobne si to nekoupim, staci mi moje motorky a auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.