MV Agusta Zagato je italský klenot pro japonského entusiastu

Chantilly Arts & Elegance Richard Mille pořádané ve dnech 3. a 4. září letošního roku se stane místem, kde bude veřejnosti poprvé představena MV Agusta Zagato, která je výsledkem spolupráce dvojice slavných italských značek. 

MV Augusta Zagato se na první pohled vymyká současné módě ostrých a šikmých hran dnešních jednostopých supersportů. Její tvůrci raději vsadili na plynulé linie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navíc se odvážili k nekonvenčnímu řešení předních partií, kdy větrný štítek působí dojmem, že se vznáší nad řídítky, zatímco zadní partie odkazují tvarem sedla na klasické MV Agusty a letmo uchyceným kolem na současnou produkci, z níž stroj vychází.

Technika v podobě rámu, přední i zadní vidlice a litrového čtyřválce s výkonem 143,5 kW (195 k) totiž vychází ze sériového modelu MV Agusta F4, i když prozatím není vyloučeno ani použití motoru z výkonnějších F4 RR nebo F4 RC a na zadní kola tak může mířit 147,7 kW (201 k) nebo až 158 kW (215 k).

MV Agusta Zagato byla údajně navržena a vyrobena na přání sběratele původem z Japonska. Existovat má tedy jen jeden jediný exemplář a se sériovou výrobou se nepočítá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků