MV Agusta Zagato je italský klenot pro japonského entusiastu

Chantilly Arts & Elegance Richard Mille pořádané ve dnech 3. a 4. září letošního roku se stane místem, kde bude veřejnosti poprvé představena MV Agusta Zagato, která je výsledkem spolupráce dvojice slavných italských značek. 

MV Augusta Zagato se na první pohled vymyká současné módě ostrých a šikmých hran dnešních jednostopých supersportů. Její tvůrci raději vsadili na plynulé linie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navíc se odvážili k nekonvenčnímu řešení předních partií, kdy větrný štítek působí dojmem, že se vznáší nad řídítky, zatímco zadní partie odkazují tvarem sedla na klasické MV Agusty a letmo uchyceným kolem na současnou produkci, z níž stroj vychází.

Technika v podobě rámu, přední i zadní vidlice a litrového čtyřválce s výkonem 143,5 kW (195 k) totiž vychází ze sériového modelu MV Agusta F4, i když prozatím není vyloučeno ani použití motoru z výkonnějších F4 RR nebo F4 RC a na zadní kola tak může mířit 147,7 kW (201 k) nebo až 158 kW (215 k).

MV Agusta Zagato byla údajně navržena a vyrobena na přání sběratele původem z Japonska. Existovat má tedy jen jeden jediný exemplář a se sériovou výrobou se nepočítá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků