MV Agusta Zagato je italský klenot pro japonského entusiastu

Chantilly Arts & Elegance Richard Mille pořádané ve dnech 3. a 4. září letošního roku se stane místem, kde bude veřejnosti poprvé představena MV Agusta Zagato, která je výsledkem spolupráce dvojice slavných italských značek. 

MV Augusta Zagato se na první pohled vymyká současné módě ostrých a šikmých hran dnešních jednostopých supersportů. Její tvůrci raději vsadili na plynulé linie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Navíc se odvážili k nekonvenčnímu řešení předních partií, kdy větrný štítek působí dojmem, že se vznáší nad řídítky, zatímco zadní partie odkazují tvarem sedla na klasické MV Agusty a letmo uchyceným kolem na současnou produkci, z níž stroj vychází.

Technika v podobě rámu, přední i zadní vidlice a litrového čtyřválce s výkonem 143,5 kW (195 k) totiž vychází ze sériového modelu MV Agusta F4, i když prozatím není vyloučeno ani použití motoru z výkonnějších F4 RR nebo F4 RC a na zadní kola tak může mířit 147,7 kW (201 k) nebo až 158 kW (215 k).

MV Agusta Zagato byla údajně navržena a vyrobena na přání sběratele původem z Japonska. Existovat má tedy jen jeden jediný exemplář a se sériovou výrobou se nepočítá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků