MV Agusta F3 AMG se inspirovala rychlými Mercedesy

Spolupráce sportovní divize Mercedesu s italským výrobcem exkluzivních motocyklů se na autosalonu ve Frankfurtu zhmotnila do podoby „konceptu“ inspirovaného Mercedesem AMG GT.

Mercedes-AMG vlastní čtvrtinový podíl ve firmě MV Agusta Motor S.p.A., která v italském Varese vyrábí oceňované sportovní motocykly. Právě proto byl na frankfurtském autosalonu k vidění motocykl MV Agusta F3 800 „Inspired by AMG GT“. Speciální techniku nečekejte, jedná se o F3 800 v černo-zlatém barevném provedení. Odstín „AMG solar beam“ známe ze sportovního kupé Mercedes-AMG GT:

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

MV Agustu F3 800 pohání řadový tříválec o objemu 798 cm3, který dosahuje výkonu 109 kW v 13 000 ot./min. Výrobce přitom uvádí „suchou“ hmotnost pouhých 173 kg. 

Na IAA 2015 se vystavují i další motocykly. Například firma Ducati, patřící pod křídla skupiny Volkswagen, představila ve světové premiéře Monster 1200 R:

Ducati Monster 1200 R je nejsilnější „naháč“ Ducati

Ducati Monster 1200 R je nejsilnější „naháč“ Ducati

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků