MV Agusta F3 AMG se inspirovala rychlými Mercedesy

Spolupráce sportovní divize Mercedesu s italským výrobcem exkluzivních motocyklů se na autosalonu ve Frankfurtu zhmotnila do podoby „konceptu“ inspirovaného Mercedesem AMG GT.

Mercedes-AMG vlastní čtvrtinový podíl ve firmě MV Agusta Motor S.p.A., která v italském Varese vyrábí oceňované sportovní motocykly. Právě proto byl na frankfurtském autosalonu k vidění motocykl MV Agusta F3 800 „Inspired by AMG GT“. Speciální techniku nečekejte, jedná se o F3 800 v černo-zlatém barevném provedení. Odstín „AMG solar beam“ známe ze sportovního kupé Mercedes-AMG GT:

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

MV Agustu F3 800 pohání řadový tříválec o objemu 798 cm3, který dosahuje výkonu 109 kW v 13 000 ot./min. Výrobce přitom uvádí „suchou“ hmotnost pouhých 173 kg. 

Na IAA 2015 se vystavují i další motocykly. Například firma Ducati, patřící pod křídla skupiny Volkswagen, představila ve světové premiéře Monster 1200 R:

Ducati Monster 1200 R je nejsilnější „naháč“ Ducati

Ducati Monster 1200 R je nejsilnější „naháč“ Ducati

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků