Muži si půjčují auta častěji než ženy. Prý jsou za volantem sebevědomější

Opět zde máme výsledky průzkumu, který nakonec vlastně nezjišťuje nic tak zásadního či převratného. Zajímavě ale porovnává přístup řidičů a řidiček k autopůjčovnám.

Průzkum autopůjčovny Rhino Car Hire, která má pobočky po celém světě, zjistil, že nejpřirozeněji se za volantem půjčeného vozu cítí hlavně muži. U žen je prý totiž čtyřikrát nižší pravděpodobnost, že služeb půjčovny aut využijí.

Důvod? Podle studie se za volantem vypůjčeného vozu ženy necítí zrovna dobře, jelikož nesedí ve vlastním autě a často se jedná o řízení ve městě, které neznají. Muži dle všeho s tímto způsobem cestování problém až tak nemají.

Jsou vozy SUV hrozbou pro chodce? Následky nehod bývají fatální, říká studie

Jsou vozy SUV hrozbou pro chodce? Následky nehod bývají fatální, říká studie

Pohled na rozdělení zákazníků Rhino Car Hire dle jejich pohlaví to jen potvrzuje. Ze vzorku pěti tisíc zákazníků bylo zjištěno, že auto si půjčovalo drtivých 82 % mužů a jen 18 % žen. Přitom 4 z 5 mužů uvedli, že obavy z řízení půjčeného vozu nemají a cítí se v něm pohodlně. Stejný pohled na věc však měla jen 1 z 5 žen.

Nejvíce žen využívajících služeb autopůjčoven pak pochází ze Španělska (31 %), Nového Zélandu (30 %) a Francie (24 %). Nejnižší procento se pochopitelně ukázalo v Saudské Arábii (0 %), kde bylo teprve nedávno ženám vůbec povoleno auta řídit.

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Výsledky průzkumu nakonec ukazují, že i v dnešní době padá role řidiče nejčastěji na muže. I v případě, že si auto půjčuje pár, za volant většinou usedne právě muž, kdežto žena působí jako záložní řidič či navigátor. Jak jsme říkali, prostě nic nového…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek