Muzeum Porsche v Zuffenhausenu nabízí 85 unikátů

Muzeum Porsche v Zuffenhausenu nabízí 85 unikátů

V té dílně, kam je veřejnosti vstup zapovězen, voněly barvy a kůže. Na zvedácích tu bylo dobrých pět sporťáků. Všechny s typickým znakem Porsche. 

Byli jsme v království renovací. Podobnou dílnu nemá žádné muzeum automobilů v Německu. Pracuje v ní 20 lidí a právě tady zachraňují skvosty, které je pak možné spatřit o patro výše v muzeu Porsche.  

Ve stuttgartském muzeu sportovních automobilů Porsche v Zuffenhausenu, které bylo otevřeno 31. ledna 2009, jich nyní vystavují 85. Dalších více než 500 mají v depozitáři. Kolekce je téměř kompletní.

Je tu první hybridní vůz světa z roku 1900 i představitel nejnovější generace legendárního modelu 911.

Vozy jsou vystaveny na ploše 5600 metrů čtverečních ve futuristicky laděné budově, kterou navrhl vídeňský architekt Delugan Meissl. Dosud si je prohlédlo více než milion lidí z celého světa…

Klepněte pro větší obrázek
Porsche 356 America Roadster byl vyroben v roce 1953 speciálně pro severoamerický trh. Dosahoval maximální rychlosti 177 km/h. 

Více v sobotu...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků