Můžete použít iPhone místo brzdových destiček na Porsche 911? Ano!

Aby někdo použil iPhone jako brzdové destičky v autě, to vidíme opravdu prvně. Výsledek „testu“ je ale velice překvapivý.
Můžete použít iPhone místo brzdových destiček na Porsche 911? Ano!

Co uděláte, když máte osm iPhonů a jedno Porsche 911 (996)? Pokud jste stejný blázen jako pán na přiloženém videu, pokusíte se zjistit, jestli by šly mobilní telefony použít jako nouzové řešení místo originálních brzdových destiček.

Už jsme viděli spoustu videí, ve kterých se iPhone prostřeluje samopalem AK-47, přejíždí tankem, drtí v kuchyňském mixéru nebo dává na koleje pod vlak. Ale aby někdo použil iPhone jako brzdové destičky v autě, to vidíme opravdu prvně.

Komentář: Telefonování za volantem způsobuje nehody! Nebo je to jinak?

Komentář: Telefonování za volantem způsobuje nehody! Nebo je to jinak?

Ano, je to velmi ulítlý nápad, ale říká se, že Spojené státy jsou zemí neomezených možností... Výsledek „testu“ je ale velice překvapivý, aspoň tedy v první fázi, kdy samozvaní vědci zkoušejí funkci brzd v rychlosti 20 mil za hodinu (32 km/h).

Nicméně na videu můžete také vidět, co udělají iPhony na místě brzdových destiček Porsche v rychlosti 40 mil za hodinu (64 km/h) a dokonce 60 mil za hodinu (96 km/h). Perfektní znalost angličtiny tentokrát nepotřebujete, obsah sdělení vám bude naprosto jasný.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků