Může být elektrické Mini ještě stylovější? V edici Electric Collection rozhodně ano

Speciální verze Cooperu na baterie dostává nové designové prvky, bohatou výbavu a tříbarevnou střechu.

Omlazení aktuální generace už za sebou mají klasické modely a nyní přišel čas i na bateriové provedení. Při startu přichází se speciální edicí Electric Collection, která dostává upravený design přídě a všechny ostatní prvky, které činí karoserii elegantnější a méně členitou.

Mini přestane nabízet kůži ve svých autech. Zaměří se na recyklované materiály

Mini přestane nabízet kůži ve svých autech. Zaměří se na recyklované materiály

Verzi Electric Collection pochopitelně nechybí vícebarevná střecha Multitone, na jejíž technologii nanášení jsou u Mini náležitě pyšní. Kombinuje modrý lak San Marino Blue v přední části se světle modrou Pearly Aqua v části střední a černou Jet Black v zadní části. Vůbec poprvé je na této edici použit metalický lak karoserie Island Blue, doplněný lehce kontrastujícími pruhy na kapotě a bocích. Kapotáž pak ozvláštňují černé lesklé prvky. K verzi Electric Edition patří i diodová světla a 17“ kola se speciálním designem.

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Uvnitř se lze těšit na sportovní sedadla, čalouněná světlou látkou a koženkou. Najdeme zde také hliníkové dekorace, antracitové čalounění stropu a volant pokrytý kůží nappa s logem Mini Electric. Vůbec poprvé je Cooper SE vybaven vyhříváním volantu, speciální edice dostává i ucelenou bezpečnostní a multimediální výbavu, včetně navigace Connected Plus s průhledovým displejem, upozornění na opuštění jízdního pruhu a nový tempomat s funkcí stop & go.

Mini

Původní Mini byla britská ikona 60. let. V osmdesátých letech byla výroba originálních Mini ukončena, v roce 1994 se pak značka patřící k Rover Group dostala pod BMW.

V roce 2001 se objevila nová generace  v podobě Mini One a sportovních verzí Cooper.

Mini Cooper • Mini Cabrio • Mini Clubman • Mini Countryman

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků